-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
3 283 728.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 418.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 418.64 UAH
Період уточнення:
31.03.2021 16:10 - 06.04.2021 00:00
Відповідь надана
Проект договору про закупівлю
Номер:
fc985a1657fb46d282267703e1804965
Дата опублікування:
05.04.2021 18:53
Опис:
Шановний замовнику, просимо Вас привести у відповідність проект договору про закупівлю у відповідність но чинних нормативно правових актів у сфері постачання електричної енергії. Що стосується назви договору * "Договір №_______________ про постачання електричної енергії споживачу". В даному випадку Ви проводите відкриті торги, а не переговорну процедуру з постачальником універсальних послуг, тому коректно прописати п 1.1 та 1.2 "1.1. *Цей договір про закупівлю електричної енергії у постачальника (далі - Договір) є договором, який встановлює порядок та умови постачання електричної енергії як товарної продукції споживачу (далі - Споживач) постачальником електричної енергії (далі - Постачальник) та укладається сторонами за взаємною згодою Сторін, з урахуванням Правил роздрібного ринку електричної енергії», які затверджені Постановою НКРЕКП № 312 від 14.03.2018 р.
1.2. Умови цього Договору розроблені відповідно до Закону України "Про ринок електричної енергії" та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 14.03.2018 N 312 (далі - ПРРЕЕ)." * Таблицю у "Додаток 1 до договору про закупівлю електричної енергії споживачу" доповнити пунктом "Найменування діючого постачальника" для виконання вимог Операторів розподілу, для яких даний пункт є важливим при подачі документів на підключення постачальниками електричної енергії.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що у Проєкті договору, який є у складі тендерної документації вказано, що «зазначені в цьому додатку до тендерної документації умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.» Даний пункт може бути змінений під час укладення договору, оскільки дане положення проєкту договору не є істотною.
Дата відповіді:
06.04.2021 15:49
Відповідь надана
щодо вимог тендерної документації
Номер:
fd2c016314194a508bea26e2d34b5bc7
Дата опублікування:
05.04.2021 11:42
Опис:
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Кол-центр не являється обов’язковим.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Також просимо внести зміни в Тендерну документацію і видалити вимоги викладені в додатку 2, а саме розділ 4 Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) пункти 6.2 та 6.4
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що у Проєкті договору, який є у складі тендерної документації вказано, що «зазначені в цьому додатку до тендерної документації умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.» У випадку, якщо для Переможця відповідно до чинного законодавства не вимагається створення Інформаційно-консультаційного центру та кол-центру, даний пункт буде змінений, оскільки дане положення проєкту договору не є істотною.
Щодо п. 6.2 та 6.4 розділу 4 Додатку 2 тендерної документації, то не вважаємо за необхідне їх видаляти, оскільки дані вимоги жодним чином не суперечать положенням чинного законодавства, не обмежують конкуренцію та коло учасників. Правилами роздрібного ринку електричної енергії, які затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг) визначено, що ці Правила регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами.
Учасниками роздрібного ринку є: електропостачальники, оператор системи передачі, оператори систем розподілу, у тому числі оператори малих систем розподілу, споживачі, основні споживачі, субспоживачі, виробники електричної енергії, які підпадають під визначення розподіленої генерації, та інші учасники ринку, які надають послуги, пов’язані з постачанням електричної енергії споживачу з метою використання ним електричної енергії на власні потреби.
Ці Правила є обов’язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку.
Отже, п.4.14. Правил визначено, що платіжний документ формується електропостачальником за обсяг електричної енергії згідно з обраною комерційною пропозицією до договору про постачання електричної енергії споживачу.
Платіжні документи (рахунки) надаються електропостачальниками споживачам безкоштовно.
Платіжні документи (рахунки) на оплату надаються споживачам у відповідних структурних підрозділах електропостачальника, через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника або електронною поштою, факсимільним зв’язком, поштовим зв’язком, кур’єром чи іншими способами з використанням інформаційних технологій у системі електронного документообігу у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу.
Вимоги щодо порядку та форми надання інформації в платіжних документах електропостачальника встановлені розділом ІХ цих Правил.
Враховуючи вимоги п.4.14. Правил роздрібного ринку електричної енергії, які затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 та які є обов’язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку, Замовником при складанні тендерної документації в п.6.2 Розділу 4 «Інша інформація» Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження відповідності та можливості поставки товару Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій наступні документи, а саме:
6.2. Довідку, що засвідчує можливість надання Замовнику платіжних документів безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві тощо за місцем розташування (із вказанням місця розташування, посади, ПіБ та контактного телефону керівника) та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника, у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу.
Замовник мав на увазі надання інформації, шляхом завантаження довідки про можливість надання платіжних документів безоплатно, в один із перелічених способів, тобто: або у центрі обслуговування клієнтів, або представництві, або на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника.
У п.6.4. Розділу 4 «Інша інформація» Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження відповідності та можливості поставки товару Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій наступні документи, а саме: 6.4. Довідку в довільній формі, про наявність в Учасника кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП або, у разі, якщо створення кол-центру не є обов‘язковим для Учасника - довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) Учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Даний пункт також не містить дискримінаційний характер, згідно Правил роздрібного ринку електричної енергії учасникам роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тому Замовником у документації зазначено або підтверждення наявності кол-центру, або довідку з інформацією про засоби комунікації та службову особу(осіб) Учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
У відповідності до положень ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за необхідне мати можливість надання Замовнику платіжних документів безоплатно безпосередньо у електропостачальника та на персональній сторінці споживача через веб-сайт електропостачальника, а також мати інформацію про засоби комунікації та службову особу(осіб) Учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачем (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи).
Дата відповіді:
06.04.2021 15:11
Відповідь надана
Щодо підпису
Номер:
72d7f22cf7c845769ba3d459cf3749a3
Дата опублікування:
05.04.2021 11:34
Опис:
Шановний Замовнику!
Ваша вимога щодо підписання документів кваліфікованим електронним підписом є дискримінаційною, тому пропонуємо Вам внести зміни в ч.1 розділу 3 тендерної документації та замість вимоги КЕП вказати КЕП/ЕЦП/УЕП.
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Відповідно багато учасників ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП). Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП Замовник таким чином зменшує конкуренцію на своєму тендері.
Відповідь:
Відповідно до ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Таким чином, законодавцем прямо вказано на використання саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП), а не ЕЦП чи УЕП.
Саме кваліфікований електронний підпис (КЕП) має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису (ч. 4 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги»).
Частина 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, Замовник вважає за необхідне включити дану вимогу про використання КЕП.
Дата відповіді:
06.04.2021 15:10
Відповідь надана
Порядок розрахунків
Номер:
f1aad056e5bc4d7089c2d41284b5eea4
Дата опублікування:
05.04.2021 10:56
Опис:
Шановний замовник. Просимо надати роз'яснення щодо третьої та четвертої колонки таблиці №1 Додатку 4 до Договору про закупівлю
електричної енергії у постачальника. Що Ви маєте на увазі під "Шифр рахунка Споживача за спожиту електроенергію " та "Шифр рахунка Споживача за інші платежі"? В жодному нормативно правовому акті що стосуються постачання електричної енергії дані поняття не визначені.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дані колонки таблиці № 1 Додатку 4 до Проєкту договору зазначені Замовником з огляду на те, що деякими постачальниками здійснюється окремий облік чи особові рахунки для платежів за спожиту електроенергію та інші платежі (пеня, штрафи тощо). Дані пункти не є обов’язковими для зазначення у договорі, не є його істотними умовами та можуть бути змінені/видалені при підписанні. Повідомляємо, що у Проєкті договору, який є у складі тендерної документації вказано, що «зазначені в цьому додатку до тендерної документації умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.»
Дата відповіді:
06.04.2021 15:09