• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії спини, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю, Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії, Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії, Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії, Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії новонароджених, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології, Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю, Стілець хірургічний, код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019: 36867 Операційний стіл, універсальний, мобільний, код НК 024:2019: 32307 Стілець операційний

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в тендерній документації.

Торги відмінено

36 165 467.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 827.33 UAH
Період уточнення: 30.03.2021 15:54 - 21.07.2021 00:00
Відповідь надана

Умови тендерної документації

Номер: c4986220cf74415bbbea136cd123225c
Дата опублікування: 09.04.2021 14:49
Опис: Шановний замовнику! Технічні вимоги, Додатку 4 тендерної документації містять дискримінаційні вимоги, а саме - прописані під одного конкретного виробника. Ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі" . У вимогах до предмета закупівлі - 1. Пункт 1.4.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 2. Пункт 2.4.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 3. Пункт 3.4.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 4. Пункт 4.3.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 5. 5.4.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 6. Пункт 6.4.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 7. Пункт 7.4.5. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 8. 8.4.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 9. Пункт 9.4.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 10. Пункт 10.4.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 11. Пункт 11.4.2. Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною не більше 36 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 12. Пункт 1.4.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 13. Пункт 2.4.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 14. Пункт 3.4.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 15. Пункт 4.3.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 16. Пункт 5.4.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 17. Пункт 6.4.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 18. Пункт 7.4.6. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 19. Пункт 8.4.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 20. Пункт 9.4.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 21. Пункт 10.4.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 22. Пункт 11.4.4. Колона операційного столу повинна мати вбудовані літій-іонні акумулятори для забезпечення її роботи без під’єднання до мережі та у разі відключення електроенергії. Час роботи колони від акумуляторів – не менше 1 дня, з розрахунку 10 операцій на добу. Час повної зарядки акумуляторів повинен складати не більше 4-х годин. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 23. Пункт 1.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 24. Пункт 2.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 25. Пункт 3.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 26. Пункт 4.4.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 27. Пункт 5.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 28. Пункт 6.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 29. Пункт 7.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 30. Пункт 8.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 31. Пункт 9.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 32. Пункт 10.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 33. Пункт 11.5.5. Сенсорний дисплей дистанційного пульта керування повинен забезпечувати наступні функції (не дублюються на колоні операційного столу): Flex/Reflex Збережені позиції столу. Відображення інформації про положення столу. Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 34. 1.6.7. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 35. 2.6.7. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 36. 3.6.7. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 37. 4.6.6. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 38. 5.6.7. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 39. 6.6.6. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 40. 7.6.6. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 41. 8.6.6. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 42. 9.6.7. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 43. 10.6.6. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами. 44. 11.6.6. Переріз колони не більше 375x428 мм Дискримінаційна вимога – може бути виконана лише одним виробником – компанія MAQUET, що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами.
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерний комітет ДП «Укрмедпроектбуд» розглянув Ваше запитання від 09-04-2021, 14:49 та зазначає наступне. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що за сукупністю клінічно обґрунтованих медико-технічних вимог проходить мінімум два виробники, що задовольняє критеріям конкурентних торгів.
Дата відповіді: 13.04.2021 14:33
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 95afadc5d39843f486bbaaf2f932bfe0
Дата опублікування: 05.04.2021 16:45
Опис: Шановний Замовнику звертаємо Вашу увагу, що технічні вимоги, Додатку 4 тендерної документаці містять дискримінаційні вимоги, а саме - прописані під одного конкретного виробника, таким чином порушуються наші права як потенційного учасника. Задля розширення кола потенційних учасників даної закупівлі та забезпечення вільної конкуренції, просимо Вас надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації, Додатку 4 – Технічні вимоги, а саме такі пункти: 1. У п. 1.2, 2.2, вказано, «Стільниці операційного столі мають бути взаємозамінними, сумісними та мати можливість кріплення до колони будь-якого типу та будь-якого транспортера» - ця вимога не може бути виконана, оскільки у кожного виробника система кріплення відрізняється одна від одної, не існує жодних універсальних систем кріплення деки операційного столу до колони. 2. Пунктом 1.4.2. , 2.4.2 висунута вимога «Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною 36 мм» не зрозуміло, що взагалі мається на увазі, та яка деталь операційного столу є «основою колони». Надайте, будь ласка, роз’яснення. 3. П. 1.6.7 «Переріз колони не більше 375x428 мм» просимо пояснити , що таке «ПЕРЕРІЗ», як він має вимірюватись та яким функціональним навантаженням є названий «переріз» для операційного столу 4. Вартість операційних столів перевищує 3 000 000 грн за одиницю! Таких цін на операційні столи не зафіксовано в Україні на тендерних закупівлях жодного разу! Це що, новий рекорд корупції? Охматдит вже зарекомендував себе як бездонна прірва у яку держава вкладає мільярди, кожна закупівля – новий корупційний скандал. Скільки можна обкрадати дітей? Кожен Президент, за роки незалежності, обіцяє завершити будівництво, відкрити для всіх суперсучасний медичний центр…. І жоден не зміг виконати обіцянок. Обладнання, щ обуло придбано за останні 20 років вже застаріло, концепція розроблена десятиріччя тому вже не актуальна, а держава наполегливо щорічно вкладає мільярди незрозуміло у що та для чого. Охматдит перестав бути сучасною лікарнею ще до офіційного завершення будівництва. Технології системних операційних столів, наведені у вимогах закупівлі, були актуальними 15 років тому. 5. П’ятисекційні столи, що плануються для закупівлі та позиціонуються як унікальне рішення, вже давно поступилися семи секційним та дев’яти секційним повністю механізованим операційним столам, вартість яких, згідно аналізу проведених тендерних закупівель становить до 2 000 000,00 грн… Вартість столів, що плануються до закупівлі Охматдитом вочевидь перевищує всі розумні межі. При цьому технічно, дорожчі столи будуть мати гірші технічні характеристики ніж сучасні зразки згаданого товару. 6. До закупівлі планується 11 столів, у тому числі 11 опор, 16 стільниць та 9 транспортерів. Для чого така кількість транспортерів, якщо вимагається постачання лише 5 вільних стільниць. «Умовно» ми маємо 11 столів в зборі – опора плюс стільниця та 5 вільних стільниць. Саме ці 5 вільних стільниць будуть розташовані на транспортерах. Для чого вимагається 9 транспортерів, якщо стільниць лише 5. 7. Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, а також обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Вимогам медико-технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, що викладені у Додатку 4 до тендерної документації, відповідають операційні столи лише одного виробника - MAQUET , що унеможливлює подання пропозиції іншими підприємствами, які є офіційними представниками одного з провідних виробників товару, який є предметом закупівлі.
Відповідь: Шановний Учаснику! ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло Ваше питання б/н від 05 квітня 2021 16:45 щодо вимог тендерної документації та зазначає наступне. 1. Запитання: У п. 1.2, 2.2, вказано, «Стільниці операційного столі мають бути взаємозамінними, сумісними та мати можливість кріплення до колони будь-якого типу та будь-якого транспортера» - ця вимога не може бути виконана, оскільки у кожного виробника система кріплення відрізняється одна від одної, не існує жодних універсальних систем кріплення деки операційного столу до колони. Відповідь: Зазначена учасником інформація не відповідає дійсності. 2. Запитання: Пунктом 1.4.2., 2.4.2 висунута вимога «Основа колони має представляти собою тонку пластину товщиною 36 мм» не зрозуміло, що взагалі мається на увазі, та яка деталь операційного столу є «основою колони». Надайте, будь ласка, роз’яснення. Відповідь: Основа колони – це частина колони, що є її основою. 3. Запитання: П. 1.6.7 «Переріз колони не більше 375x428 мм» просимо пояснити, що таке «ПЕРЕРІЗ», як він має вимірюватись та яким функціональним навантаженням є названий «переріз» для операційного столу. Відповідь: Як і зазначено в документації, переріз встановлюється в міліметрах і може вимірюватися будь-яким засобом вимірювання метричної системи, що дозволяє вимірювати міліметри. Функціональне навантаження перерізу, як і будь-якої іншої умови, в тому, що він є певним параметром, що висувається до певного обладнання, яке планується до закупівлі. 4. Запитання: Вартість операційних столів перевищує 3 000 000 грн за одиницю! Таких цін на операційні столи не зафіксовано в Україні на тендерних закупівлях жодного разу! Це що, новий рекорд корупції? Охматдит вже зарекомендував себе як бездонна прірва у яку держава вкладає мільярди, кожна закупівля – новий корупційний скандал. Скільки можна обкрадати дітей? Кожен Президент, за роки незалежності, обіцяє завершити будівництво, відкрити для всіх суперсучасний медичний центр…. І жоден не зміг виконати обіцянок. Обладнання, щ обуло придбано за останні 20 років вже застаріло, концепція розроблена десятиріччя тому вже не актуальна, а держава наполегливо щорічно вкладає мільярди незрозуміло у що та для чого. Охматдит перестав бути сучасною лікарнею ще до офіційного завершення будівництва. Технології системних операційних столів, наведені у вимогах закупівлі, були актуальними 15 років тому. Відповідь: Вимоги до зазначених столів є такими, що клінічно обґрунтовані і необхідні. 5. Запитання: П’ятисекційні столи, що плануються для закупівлі та позиціонуються як унікальне рішення, вже давно поступилися семи секційним та дев’яти секційним повністю механізованим операційним столам, вартість яких, згідно аналізу проведених тендерних закупівель становить до 2 000 000,00 грн… Вартість столів, що плануються до закупівлі Охматдитом вочевидь перевищує всі розумні межі. При цьому технічно, дорожчі столи будуть мати гірші технічні характеристики ніж сучасні зразки згаданого товару. Відповідь: Вимоги до зазначених столів є такими, що клінічно обґрунтовані і необхідні. 6. Запитання: До закупівлі планується 11 столів, у тому числі 11 опор, 16 стільниць та 9 транспортерів. Для чого така кількість транспортерів, якщо вимагається постачання лише 5 вільних стільниць. «Умовно» ми маємо 11 столів в зборі – опора плюс стільниця та 5 вільних стільниць. Саме ці 5 вільних стільниць будуть розташовані на транспортерах. Для чого вимагається 9 транспортерів, якщо стільниць лише 5. Відповідь: Підрахунок правильності кількості стільниць та транспортерів здійснюється за непрямим відношенням одне до одного, встановлена кількість зазначених позицій є клінічно обґрунтованою і необхідною. 7. Запитання: Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, а також обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі. Відповідь: Зазначена інформація не обґрунтована і не може бути взята до уваги.
Дата відповіді: 08.04.2021 18:29
Відповідь надана

Відсутність можливості надання пропозиції та постачання по окремих лотах

Номер: 9c34d4bf23fb4ed2b7a99072c4a81e2b
Дата опублікування: 30.03.2021 18:35
Опис: Шановний замовнику! Відсутність можливості надання пропозиції та постачання по окремих лотах є дискриімнаційною умовою та обмежує можливість прийняття участі. Просимо розділити закупівлю по лотам.
Відповідь: Шановний Учаснику! ДП «Укрмедпроектбуд» розглянуло Ваше питання б/н від 30 березня 2021 18:35 та повідомляє наступне. ДП «Укрмедпроектбуд» у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством України та дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон, Закон про закупівлі). Так, згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону про закупівлі, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно пункту 39 частини 1 статті 1 Закону про закупівлі, частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 (далі — Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 5 розділу І Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Окрім того, відповідно до пункту 9 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації, зокрема, зазначаються відомості про опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Враховуючи вищевикладене, планування закупівель (у тому числі визначення предмета закупівлі), організація та проведення закупівель належить до виключної компетенції замовника. Визначати окремі частини предмета закупівлі (виокремлювати лоти) — це право замовника, а не його обов’язок. Така позиція кореспондується з позицією Уповноваженого органу, зокрема, викладеною у листі № 3304-04/53972-06 від 03.09.2020, де Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України вкотре зазначило, що замовник саме може виокремлювати лоти. У процедурі закупівель № UA-2021-03-30-006375-c, замовником визначено предмет закупівлі з цілковитим дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі за показником четвертої цифри ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: за кодом 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» з вказівкою конкретних назв предмету закупівлі, які і відносяться до цього коду. При цьому у даній закупівлі можуть приймати участь будь-які учасники, котрі спроможні поставити обладнання, яке є предметом відповідної закупівлі.
Дата відповіді: 01.04.2021 13:30