-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів)
Завершена
3 693 935.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 470.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 470.00 UAH
Період уточнення:
13.04.2017 15:20 - 23.05.2017 10:00
Відповідь надана
Щодо порушення принціпів здійснення закупівель
Номер:
f199e41b85ca4f328f0a471140634ccc
Дата опублікування:
14.04.2017 16:40
Опис:
Шановний Замовник. Умови закупівлі, а саме - строк надання послуг, викликають здивування (і не тільки!). З якою метою Замовником оголошена закупівля з організації харчування учнів до 30 вересня 2017 року?? В жовтні, листопаді, грудні учні в закладах освіти Голосіївського району не будуть харчуватися?? Надання послуг з організації харчування учнів в 30 закладах освіти одним підприємством вимагає значних фінансових вливань і здійснювати їх для виконання послуг протягом 1 місяця нераціонально для жодного підприємства, метою якого є отримання прибутку. Впевнені, що ця вимога є дискримінаційною та суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та встановлена для визнання переможцем певного підприємства, яке зараз надає послуги в цих закладах!!! Вимагаємо усунути порушення норм законодавства України!!! Звертаймо увагу, що встановлення дискримінаційних норм для учасників підлягає оскарженню.
Відповідь:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" пункт 2 підпункт 5.6 статті 22, а саме тендерна документація повинна містити: місце, де повинні бути виконанні роботи чи надані послуги, їх обсяги; - Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Таким чином, Закон України "Про публічні закупівлі" не містить жодних обмежень стосовно строків надання послуг. Крім того в Україні на протязі серпня - вересня місяців збирається урожай сільськогосподарських продуктів і в зв'язку з цим середня ціна товарів зменшується, таким чином може зменшуватись вартість продуктового набору для приготування сніданків відповідно до вікових норм харчування. А загалом зменшується вартість одного сніданку, що включає в себе вартість продуктового набору, вартість послуг приготування сніданків, розмір торговельної надбавки та інші затрати.
Дата відповіді:
19.04.2017 13:36
Відповідь надана
Щодо меню
Номер:
2d7c11b1bf544ade8ad62fc3f033cc64
Дата опублікування:
14.04.2017 16:24
Опис:
Шановний замовник, кажить будь ласкам, з якою метеою додано примерне меню, в якому не забезпечене виконання натуральних норм?
Відповідь:
Нами, як Замовником, жодних примірних меню, в якому не забезпечене виконання натуральних норм до тендерної документації не додавалось. Відповідно Додатку 3 технічних вимог до предмету закупівлі в пункті І зазначено: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: примірне двотижневе меню, яке забезпечує виконання натуральних норм учнів відповідно до Постанови КМУ № 1591 від 22.11.2004 р. "Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку" погодженого Головним управлінням Держспоживслужби м. Києва.
Дата відповіді:
19.04.2017 13:14
Відповідь надана
довідка
Номер:
f54d46fb301a450099fe468f4c721c57
Дата опублікування:
14.04.2017 16:23
Опис:
Тендерна документація містить вимогу надати оригінал довідки з управління статистики про середньооблікову кількість штатних працівників та відсутності заборгованості по заробітній платі за останній звітний період.
управління статистики не надає довідки щодо заборгованості по заробітної платі. Що мається на увазі??
Відповідь:
Відповідно до пункту 3 переліку послуг (підготовка статистичних оглядів і довідок за запитами), надаються органами державної статистики відповідно постанові КМУ №820 від 03.08.2011р.
Дата відповіді:
19.04.2017 12:52
Відповідь надана
Щодо усунення порушень
Номер:
b90722719456422892b0c098ef2968ad
Дата опублікування:
14.04.2017 16:21
Опис:
Шановний замовник! Тендерною документацією вимагається від учасників надати:
«Копію документа, що підтверджує своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки, що знаходиться в експлуатації Учасника з розрахунку на кожен навчальний заклад.
Лист в довільній формі в якому зазначається інформація про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації з зазначенням ПІБ та посади з розрахунку наявної кількості учнів у навчальних закладах Замовника.» Тобто, учасники зобов’язані купити ваги на кожний заклад та працевлаштувати працівників для виконання послуги заздалегідь, за місяць до строку початку виконання послуги, не розуміючи – буде учасник переможцем, чи ні. Вважаємо, що цю вимогу має можливість виконати лише підприємство, яке зараз надає послуги замовнику щодо харчування учнів та є дискримінаційна вимога щодо інших учасників. Вимагаємо усунути порушення законодавства України.
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" пункт 2 вказано: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально - технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, тендерна документація у відповідності до вищевказаної статті вимагає наявність обладнання та матеріально - технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації. Посилання запитуючого про те, що Учасники зобов'язані купити ваги на кожен заклад та працевлаштувати працівників для виконання послуги заздалегідь, за місяць до строку початку послуги, не відповідає вимогам тендерної документації, а вимогам усунути ці кваліфікаційні критерії порушує права Замовника, які зазначені статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
19.04.2017 12:42
Відповідь надана
Щодо обладнання
Номер:
8d3b3b90d26a4476b5cede3bf8e19aa4
Дата опублікування:
14.04.2017 16:14
Опис:
Шановний замовник, згідно з додатоком 1 від учасників вимагається надати: «Для безперебійного харчування учнів Учасник повинен надати список обладнання… яке буде задіяне для виконання договору закупівлі.» Але, згідно з умовами закупівлі, послуга надається з використанням приміщення та обладнання замовника. Тендерною документацією не вимагається від учасників надання обладнання. Відповідно, від учасників вимагається надати список обладнання замовника??
Відповідь:
Технічна документація не містить умов, відповідно до яких дана послуга надається з використанням обладнання замовника. Відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 3 пункту 4 вказано, що приготування гарячого харчування учнів буде здійснюватися на харчоблоках загальноосвітніх навчальних закладах. Тому Учасник для виконання договору повинен мати необхідне обладнання, кухонний інвентар, столовий посуд. На сьогоднішній день технологічне обладнання та кухонний інвентар знаходиться на балансі Виконавця послуг КП "Шкільне харчування".
Дата відповіді:
19.04.2017 12:24
Відповідь надана
Местожительства директора
Номер:
53b7a1fdb2db4516bb001921cd9f6d9c
Дата опублікування:
14.04.2017 15:56
Опис:
Уважаемый заказчик, с какой целью требуется предоставить паспортные данные директора?? В частности адрес его места жительства? Каким образом эта информация повлияет на качество предоставления услуги или ее стоимость?
Відповідь:
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дата відповіді:
19.04.2017 12:13
Відповідь надана
порушення норм Закону України "Про публичні закупівлі"
Номер:
6ee6794cb3a347b4b489c454ffe62e54
Дата опублікування:
14.04.2017 15:53
Опис:
Шановний замовник, тендерною документацією вимагається надати в складі тендерної пропозиції калькуляцію вартості послуг. Але, вартість повинна розкриватися лише на аукціоні. Ця вимога суперечить Закону «Про публічні закупівлі». Вимагаємо усунути порушення законодавства України.
Відповідь:
Відповідно до положень частини 4 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" алгоритм проведення міжнародних торгів відрізняється від звичайних відкритих торгів. Замовник проводить звичайні відкриті торги, тому питання є недоречним.
Дата відповіді:
19.04.2017 12:03