• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 44420000-0 - Будівельні товари, 44423200-3 – Драбини, 44423710-1 Люки (люки, драбини)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

8 891 888.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 918.88 UAH
Період уточнення: 29.03.2021 19:10 - 25.05.2021 00:00
Відповідь надана

Супроводжувальні документи на товар

Номер: b6cf12c179304f3ca2944ea915698c5f
Дата опублікування: 18.04.2021 22:54
Опис: Чи повинні супроводжувальні документи на товар підтверджувати всі технічні характеристики товару, зазначені замовником у додатку 4? Будуть вважатися документами про якість/відповідність товару витяг з каталогу виробника або висновок санітарної експертизи товару? Формулювання "встановлені діючим законодавством" в даному контексті взагалі незрозуміле - просимо зазначити конкретні закони або постанови, тощо, які замовник приймає до уваги при розгляді та оцінці тендерних пропозицій учасників, а також конкретний та вичерпний перелік супроводжувальних документів на товар, які замовник приймає відповідними.
Відповідь: Документи про якість/відповідність товару вважатимуться вичерпними та достатніми в разі наявності в них повного переліку технічних характеристик товару, відповідно до додатку 4
Дата відповіді: 19.04.2021 17:36
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: c48f088fd3224ed8a3bcf7ec4573c714
Дата опублікування: 18.04.2021 22:45
Опис: Просимо не порушувати Закон та внести зміни до тендерної документації в частині зазначення технічних характеристик за позиціями №2,3,4, а саме: Довжина в розсунутому стані 390 см Довжина у складеному стані 150 см Вага 9 кг Робоча висота 270 см Загальна висота 390 см Ширина 45 см Довжина в розсунутому стані: 530 см Довжина у складеному стані: 250 см Вага: 13.5 кг діаметр кришки: 630 мм; высота кришки: 75 мм; зовнішній діаметр корпусу: 880 мм; висота корпусу: 145 мм; вага 53 кг. - визначити мінімум або максимум кожного розміру та ваги, бо ваші вимоги стосуються одного конкретного виробника та обмежують можливість добросовісної конкуренції
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником будуть внесені зміни у Додаток 4. Розмір діаметру кришки 630 мм залишається без змін.
Дата відповіді: 19.04.2021 17:35
Відповідь надана

Роз'яснення щодо технічних характеристик

Номер: 904ee24e85fc40d1ba9cb04484b4d103
Дата опублікування: 18.04.2021 22:29
Опис: Шановний замовнику! Додатком 4 ТД дл позицій №6-7 зазначена вимога щодо техн. характеристик предмету закупівлі "9. На кришці люка-отвір 20 мм". Просимо дати додаткову інформацію, якої форми повинен бути отвір та який саме розмір означає 20 мм (діаметр, довжина,...)? Чому саме 20 мм, та який % (мм) відхилення допускається? Просимо внести відповідні зміни до документації!
Відповідь: Шановний учаснику! Замовником будуть внесені зміни у Додаток 4.
Дата відповіді: 19.04.2021 17:34
Відповідь надана

дискримінація учасників

Номер: 985dfdabfa334b98b0221b89a1a20813
Дата опублікування: 01.04.2021 13:18
Опис: Шановний Замовник! пункт 2 частини 1 статті 5 Закону, на яку Ви посилаєтесь, містить наступне формулювання: максимальна економія, ефективність та пропорційність. Цей пункт стосується Принципів здійснення публічних закупівель. Без поділу на лоти в даній закупівлі зможуть взяти участь лише торгівельні організації, тому що немає жодного виробника, який би займався виробництвом люків та драбин одночасно! А, отже, купуючи продукцію не у виробника , ви свідомо не виконуєте пункт 2 частини 1 статті 5 Закону про максимальну економію, ефективність та пропорційність. До того ж, через те, що виробник не зможе взяти участь у цих торгах, це є свідомою дискримінацією учасників!
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708. Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі (далі – Порядок) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. При цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Таким чином, Замовником визначений предмет закупівлі з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель у повному обсязі, а даний товар підпадає під класифікацію групи кодів за четвертим знаком ДК 021:2015:44420000-0 Будівельні товари.
Дата відповіді: 06.04.2021 11:59
Відповідь надана

Поділ на лоти

Номер: ae89af6f73e14325a75110960a54dbb3
Дата опублікування: 30.03.2021 13:26
Опис: Шановний замовник! Прохання розділити закупівлю на лоти: люки окремо, драбини окремо. Без поділу на лоти до вас на закупівлю не вийде жоден учасник і закупівля просто не відбудеться. Дякуємо
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Основною процедурою закупівлі є відкриті торги (частина перша статті 20 Закону). Так, статтею 21 Закону встановлені вимоги до інформування про проведення відкритих торгів, зокрема оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, а саме, крім іншого: кількість та місце поставки товарів; строк поставки товарів. Крім того, на підставі статті 22 Закону у тендерній документації Замовника для здійснення відповідної закупівлі встановлюються усі потрібні умови, які Замовник вважає за необхідне до неї включити, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з урахуванням застосування заявленої продукції у виробничо-технологічному процесі суб’єкта господарювання. Отже, встановлення вимог до учасників, умов до предмета закупівлі та надання документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик предмета закупівлі, у тому числі умов щодо транспорту відвантаження продукції, обсягів та строків поставки товарів є виключно прерогативою ПрАТ «АК «Київводоканал» як суб’єкта господарювання, що забезпечує місто Київ водопостачанням господарсько-побутового призначення та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним правилам, установленим чинним законодавством. Ураховуючи викладене, тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням порядку, установленого Законом, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, При цьому звертаємо увагу, що відповідно до положень статті 3 Цивільного кодексу України загальні засади цивільного законодавства здійснюються на принципі, зокрема свободи договору, зміст якого згідно зі статтею 628 Цивільного кодексу України становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Дата відповіді: 01.04.2021 09:46
Відповідь надана

Лоты

Номер: 994a0754e6a14f97b8e3d9dc819fc582
Дата опублікування: 30.03.2021 09:55
Опис: Уважаемый Заказчик, добрый день. Можно ли поделить по лотам люки с лестницами по отедельности, тогда будет больше потенциальных участников и больше шансов сделать поставку товара с низкой ценой?! Заранее благодарим за ответ!
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Основною процедурою закупівлі є відкриті торги (частина перша статті 20 Закону). Так, статтею 21 Закону встановлені вимоги до інформування про проведення відкритих торгів, зокрема оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, а саме, крім іншого: кількість та місце поставки товарів; строк поставки товарів. Крім того, на підставі статті 22 Закону у тендерній документації Замовника для здійснення відповідної закупівлі встановлюються усі потрібні умови, які Замовник вважає за необхідне до неї включити, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з урахуванням застосування заявленої продукції у виробничо-технологічному процесі суб’єкта господарювання. Отже, встановлення вимог до учасників, умов до предмета закупівлі та надання документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик предмета закупівлі, у тому числі умов щодо транспорту відвантаження продукції, обсягів та строків поставки товарів є виключно прерогативою ПрАТ «АК «Київводоканал» як суб’єкта господарювання, що забезпечує місто Київ водопостачанням господарсько-побутового призначення та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним правилам, установленим чинним законодавством. Ураховуючи викладене, тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням порядку, установленого Законом, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, При цьому звертаємо увагу, що відповідно до положень статті 3 Цивільного кодексу України загальні засади цивільного законодавства здійснюються на принципі, зокрема свободи договору, зміст якого згідно зі статтею 628 Цивільного кодексу України становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Дата відповіді: 01.04.2021 09:45