• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали 33141310-6 Шприци (шприци ін’єкційні)

Завершена

225 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
Період уточнення: 29.03.2021 12:59 - 04.04.2021 00:00
Відповідь надана

про умови закупівлі

Номер: 30f53dc904ad4b7db24165b3032a559e
Дата опублікування: 03.04.2021 07:13
Опис: Шановний замовнику! Для конкурентної боротьби приберіть вимогу з тендерної документації про надання гарантійних листів від виробників або уповноважених ним представників, оскільки шприци №1 та №2 є ексклюзивними на ринку України, до того ж згідно Додатку 2 пункт 5 (Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний на письмовий запит, протягом 3-х робочих днів безкоштовно передати (за актом прийняття-передачі) Замовнику по одній одиниці кожного запропонованого товару (зразка Товару). У разі не виконання вимог даного пункту пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації).Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, у відповідь на ваше прохання прибрати вимогу з тендерної документації про надання гарантійних листів від виробників або уповноважених ним представників, оскільки шприци №1 та №2 є ексклюзивними на ринку України, є необгрунтоване та упереджене пов’язання предмета закупівлі за позиціями 1 та 2 із продукцією конкретного виробника та має ознаки маніпулювання з метою отримання преференції. Пошук для Вас еквівалентних виробників був би дискримінацією по відношенню до інших учасників закупівлі. У відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вставлено «фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та/або звернутися до замовника з ВИМОГОЮ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ». Запитання до процедури (дата подання 3 квітня 2021 року) не відноситься до положень тендерної документації. Обов’язкові вимоги до тендерної документації визначені в ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, ч. 3 вказаного Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі «Код ДК 021 : 2015 CPV – 33140000-3 Медичні матеріали повинен відповідати ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ (додаток № 2 до Тендерної документації). Товар, запропонований УчасникомГарантійний лист щодо строку придатності товару, який на момент поставки складатиме не менше 80 % загального терміну придатності або з іншим строком придатності за згодою сторін. Учасник повинен надати копію реєстраційного посвідчення (свідоцтва про державну реєстрацію) та/або документи, що підтверджують проведення оцінки відповідності запропонованого товару вимогам технічного регламенту, затвердженого постановами КМУ №753, №754, №755 від 02.10.2013 (копія сертифікату або свідоцтва або декларації відповідності) на товар, що закуповується. (У разі якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва.). Стерильні вироби, що є предметом закупівлі, мають підтверджуватись документами про стерилізацію від виробника (паспорт якості тощо). Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний на письмовий запит, протягом 3-х робочих днів безкоштовно передати (за актом прийняття-передачі) Замовнику по одній одиниці кожного запропонованого товару (зразка Товару). У разі не виконання вимог даного пункту пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації З метою уникнення подання учасниками фальсифікованого товару та можливості поставити заявлений обсяг товару Технічні вимоги містять пункт про надання гарантійного листа виробника встановлена. У зв’язку із ситуацією, що склалася на ринку фармацевтики та медичного обладнання, є вірогідність поставки фальсифікованої неякісної продукції. Надання вищезазначеного гарантійного листа підтверджує можливість постачання оригінального товару, а також визначення спроможності Учасниками поставити товар у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені Тендерною документацією. При цьому тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники, представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію під час проведення вказаної процедури закупівлі. При цьому, замовником у тендерній документації вказано не лише виробника товару, але й вказані представництва, що виключає будь – які обмеження для учасників. Отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (неоригінальних) лікарських засобів, медичних виробів, обладнання, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів. Слід зазначити, що виробники лікарських засобів, медичних препаратів, виробів, обладнання як вітчизняні так і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньом, у звязку з чим вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні лікарські засоби, що є предметом зазначеної закупівлі. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації. Таким чином оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів, не є ознакою дискримінації. Дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників... на аналогічні зауваження та скарги є рішення антимонопольного комітету № UA-2021-02-08-002311-b.b1 щодо іншого замовника, але ми можемо розцінювати його, як і для нашого випадку
Дата відповіді: 06.04.2021 15:33
Відповідь надана

відносно предмету закупівлі

Номер: 6d3bd8034ed840869c680e8b7a13d405
Дата опублікування: 02.04.2021 11:08
Опис: Ми,як потенційний учасник процедури відкритих торгів, просимо винести в окремий лот позиції №1 та №2, оскільки дані шприци є блокуючими в данній закупівлі і представлені ТМ Ігар (поз№1), ТМ Алексфарм (поз№2).
Відповідь: Складене Замовником Технічне завдання Тендерної документації жодним чином не звужує коло потенційних Учасників, оскільки ані виробники, ані їх представники, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо юридичних осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію, оскільки Замовника турбує своєчасність поставок та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних алергічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Крім того, виробники (передусім - це інтернаціональні компанії з великою репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажі своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції. З метою вчасного отримання якісного товару на економічно вигідних умовах ми скористалися своїм законним правом, щодо проведення даної процедури в цілому, без поділу предмету закупівлі на окремі лоти. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі та для безперебійного функціонування лікувального закладу та надання закладом вчасної та якісної медичної допомоги хворим. Тож замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникати недобросовісних постачальників. Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 02.04.2021 13:38
Відповідь надана

Щодо закупівлі шприців

Номер: 4aa60159022d4470bbf0993860d422cd
Дата опублікування: 31.03.2021 14:49
Опис: Доброго дня!З чим пов'язана закупівля саме 2-х компонентних шприців?Якщо замовник планує залучити максимальну кількість учасників для економії бюджетних коштів, то доцільно написати, як приклад, шприц 2мл з голкою (вказати необхідний розмір голки) та тип кріплення. Якщо такої можливості немає то вкажіть під кого прописаний даний тендер. Дякую.
Відповідь: 3-компонентні шприци відрізняються від 2-компонентних наявністю гумової муфти, закріпленої на поршні всередині циліндра, У 3х компонентних шприцах ущільнювач ( "гумова" частина) може вступати в реакції з деякими хімічними речовинами або абразивними лікарськими засобами. Тому якщо передбачається контакт з агресивним середовищем, найчастіше для забору хімічних агресивних речовин буде стратегічно правильним взяти саме 2х-компонентний шприц, а також гумова частина (компонент) шприца може містити натуральний латекс, що може викликати алергічні реакції при відповідній схильності. Відомо, що одноразові медичні шприци підлягають утилізації після використання. підготовка 2-компонентних шприців значно простіше, та приносить установі деякий прибуток при здачі в утилізацію, при чому економляться кошти на вивезення, що є економічно доцільним. Нажаль використання 3-х компонентних шприців стане установі у 10 тис. грн за тону, а видатки на цю статтю не передбачені у нашому випадку.
Дата відповіді: 31.03.2021 16:24