• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивна дошка (10 шт.) (код ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)

Для закладів освіти загальної середньої освіти Юнаківської сільської ради

Завершена

185 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 925.00 UAH
Період уточнення: 26.03.2021 14:06 - 01.04.2021 14:05
Відповідь надана

Розміри дошки

Номер: 47c2e7e9624e49a888d6550c909905e8
Дата опублікування: 31.03.2021 09:53
Опис: Шановний Замовнику, в Інформації про технічні та інші характеристики предмета закупівлі, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: «Розмір електронної дошки не більше: 1792x1290 мм , Розмір активної області не менше: 1707х1205 мм». Але дошки різних виробників з однаковою діагоналю не можуть мати загальні габарити, які будуть чітко вписуватиь в визначений диапазон. Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель дошки, яку хочете закупити, без можливості запропонувати аналоги, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки та встановити наступні розміри: «Розмір електронної дошки не більше: 1792x1290 мм, Розмір активної області не більше: 1707х1205 мм».
Відповідь: Шановний, Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням побажань учасників. Разом з тим, не вважаємо дискримінаційною вимогою встановлення чітких розмірів, оскільки наші заклади освіти мають потребу та подали клопотання про придбання інтерактивних дошок саме з такими розмірами. Існує ряд еквівалентів, що підпадають під ці параметри. Дякуємо за Ваше звернення та розуміння!
Дата відповіді: 31.03.2021 10:08
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 36f89c30bb4d4c3ca58299d40d78a3c5
Дата опублікування: 30.03.2021 14:33
Опис: Шановний замовник! Уважно вивчивши вашу документацію, маємо зауваження і пропозицію. Ми оснастили сотні класів інтерактивним обладнанням, і вже маємо досвід в питаннях, що стосуються технічних характеристик обладнання, які ідеальні для використання в навчальному процесі. Тому наші спеціалісти звернули увагу на некоректне технічне завдання вашої закупівлі. Ви вимагаєте обов“язкову наявність функції голосового керування для інтерактивної дошки. Маючи великий досвід роботи з сучасною технікою, та прискіпливо аналізуючи технологічні новинки, з впевненістю можемо сказати, що функція голосового управління для інтерактивної дошки — це, принаймні, зайва характеристика, яка не буде повноцінно використовуватись в навчальному процесі з об“єктивних причин: - по-перше, така функція не завжди корректно спрацьовує навіть на пристроях, які вже довгий час використовують цю технологію (телефони, планшети, телевізори). А інтерактивні дошки (навіть, якщо на ринку і є моделі з подібною функцією) отримали таку функцію нещодавно, тож, наявність такої функції не гарантує її коректної роботи, а це буде призводити до зайвої втрати часу на уроках при багаторазовому голосовому зверненні до дошки. - по-друге, в умовах постійних додаткових шумів в аудиторіях класів, використання цієї функції буде зовсім не можливим. Відомі нам виробники моделей інтерактивних дошок не використовують в своєму ПЗ функції управляння голосом, з причини його неактуальності в навчальному процесі. І якщо жоден з учасників не вийде з пропозицією до вашої закупівлі, то закупівля буде зірвана. Погодьтеся, що затягування такого процесу, як оснащення класів сучасними технологіями, тільки шкодить. Поки всі учасники процесу закупівель будуть витрачати час на повторну підготовку документів для нової закупівлі, узгодження фінансування і таке інше – сотні дітей виростають, вважаючи навчання нудним і незрозумілим, так і не отримавши доступ до сучасних технологій у навчанні. Крім того, якщо, всеж таки, і є єдиний виробник, який запропонує вам подібну функцію, то така вимога може бути розглянута, як вимога, що дискримінує їнших учасників, з причини неможливості запропонувати еквівалент. В такому випадку, ви будете вимушені обирати, опираючись лише на ціну товару, серед постачальників-перекупників, які запропонують однаковий товар. І не факт, що це буде найкращий товар для ваших потреб. Натомість, прибравши таке формулювання, ви надаєте можливість взяти участь у закупівлі іншим учасникам, які запропонують товар власного виробництва. А виробники, як відомо, завжди пропонують кращу ціну. Врахувуючи вищезазначене, пропонуємо прибрати з вашої тендерної документації вимагання функції голосового управління, як вимоги, яка дискримінує більшість виробників інтерактивних дошок.
Відповідь: Шановний, Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням побажань учасників. Разом з тим, не вважаємо додаткову опцію (додаткове програмне забезпечення) дискримінаційною вимогою, оскільки будь-який Учасник може придбати дане програмне забезпечення та включити його у вартість товару. Дякуємо за Ваше звернення та розуміння!
Дата відповіді: 31.03.2021 09:56
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: c1f4d1218e70461d9f2afb39e0d03c6a
Дата опублікування: 30.03.2021 13:02
Опис: Шановний Замовнику! Пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме додати вимогу про надання:  Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та є гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Вашу пропозицію та звертаємо увагу на наступне. Отримання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку) згідно чинних нормативно-правових актів є процедурою добровільною. Вважаємо, що вимога такого документа значно зменшить коло Учасників та може бути розцінена поненційними Учасниками дискримінаційною і такою, що порушує принцип добросовісної конкуренції. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 30.03.2021 14:02
Відповідь надана

Електробезпека

Номер: 70f5eb649fc541cbaff74ca12147f4f3
Дата опублікування: 30.03.2021 13:01
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення мультимедійного обладнання. Пропонуємо додати до документації Вимогу про надання: Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування інтерактивних комплексів. Обовʼязково підтвердити наявність в штаті осіб, що будуть здійснювати налаштування.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за пропозицію та звертаємо увагу, що проектом договору, а саме п. 4.3., зазначено: "Постачальник забезпечує вантажно-розвантажувальні роботи, монтаж та наладку під час постачання товару у відповідності до вимог чинного законодавства". Разом з тим згідно ст. 13 ЗУ "Про охорону праці", інших чинних НПАОП що стосуються електробезпеки, відповідальність за працівників, їх допуск до електромонтажних та/або інших робіт несе їх безпосередній роботодавець. Також повідомляємо, що всі роботи з підключення до внутрішньої електромережі завжди здійснюються особою відповідальною за електрогосподарство, а така особа обов'язково має відповідну групу допуску. Враховуючи зазначене, не вбачаємо обов'язковості додавати пункт з питань наявності у працівників постачальника груп з електробезпеки.
Дата відповіді: 30.03.2021 13:57