• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи (послуги з монтажу та установки системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу) за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Моссаковського, буд. 2-А (будівля учбово-лабораторного корпусу літ. А-5 п’ятиповерхова загальною площею 9265,0 м2 з підвалом)

Торги не відбулися

1 042 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 210.00 UAH
Період уточнення: 26.03.2021 13:49 - 03.05.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 94801968091e4971b5b2380cdd33ba7e
Дата опублікування: 31.03.2021 16:28
Опис: Вами встановлена вимога щодо підтвердження наявності в учасників електрогазозварника. Надайте, будь ласка, пояснення, на підставі чого Ви вимагаєте від учасників підтвердження наявності у них електрогазозварника? До Вашого відома, наявність електрогазозварника передбачена і необхідна при здійненні з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). Відповідно до вашого технічног завдання жодних робіт, повязаних з пожежогасінням (будь-якого виду) не передбачено! Внесіть зміни в документацію та приведіть її у відповідність до норм чинного законодавства.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 01.04.2021 17:09
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 07c8256e7f3740828a1f84fc6576cc8d
Дата опублікування: 31.03.2021 16:26
Опис: Шановний Замовнику! Встановлена вами вимога до учасників надати документи про проходження навчання всіх працівників відповідно до «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (п.1.1., п.1.2. НПАОП 0.00-7.11.12; ст. 28 Закону України «Про охорону праці») є неправомірною та не відповідає чинному законодавсту. НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» встановлює «загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (далі - Вимоги) щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці шляхом належного облаштування робочих місць і виробничих, санітарно-побутових та інших приміщень на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство), безпечного використання працівниками засобів праці, забезпечення навчання працівників і залучення їх до вирішення питань охорони праці, регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання робіт працівників інших підприємств». Отже, вимоги НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» стосуються лише роботодавця та не стосуються працівників, тобто саме роботодавець повинен відповідати вимогам НПАОП 0.00-7.11-12, а саме забезпечення охорони праці працівників. Отже, проходити навчання з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-7.11-12 «Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» повинен саме роботодавець. Загальний порядок проведення навчання з питань охорони праці саме для працівників встановлений Законом України «Про охорону праці» (ст. 18. «Навчання з питань охорони праці»). Відповідно до статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці”. Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності. Працівники, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці, до роботи не допускаються. Отже, Статтею 18 Закону України «Про охорону праці» встановлено пряму норму щодо проведення навчання з питань охорони праці працівників, а Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі – Типове положення), затверджене наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. №15 встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників у процесі трудової діяльності. Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників. Прохання внести зміни в документацію та привести її у відповідність до норм законодавства.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 01.04.2021 17:10
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 15218497662f4421ac91ceef962daca5
Дата опублікування: 31.03.2021 16:25
Опис: Шановний Замовнику! Встановлення вами кваліфікаційної вимоги до учасників про наявність не менше 2-х працівників за професією верхолаз (відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07) є абсолютно абсурдною та неправомірною вимогою. По-перше, вами ж зазначено, що підтвердження наявності в учасників наявності працівників відповідної кваліфікації повинно відповідати Кадровим вимогам ПКМУ від 23.11.2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Відповідно до вказаних Ліцензійних умов, кадровими вимогами не передбачено ніяких верхолазів. В штаті учасників для виконання зазначених у вашій процедурі закупівлі робіт необхідна наявність Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажник радіоелектронної апаратури та пристроїв зв'язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення); - Налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (на підтвердження надати у складі пропозиції кваліфікаційні посвідчення) та Керівник робіт (до якого також встановлені вимоги до його освіти та досвіду роботи). По-друге, ваше посилання на НПАОП 0.00-1.15-07 також не містить поняття "верхолаз". Даний НПАОП 0.00-1.15-07 поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів. До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: професійний добір відповідно до Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 23.09.94 N 263/121, медичний огляд відповідно до вимог Положення про медичний огляд працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.94 N 45, спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 N 15, навчання та перевірку знань з протипожежної безпеки осіб, які виконують вогневі роботи, відповідно до вимог Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 19.10.2004 N 126. Тобто, ніякі верхолази взагалі не передбачені нормативно-правовою базою для здійснення протипожженої діяльності. На підставі вищевикладеного, прохання внести зміни в документацію та виключити абсурдну вимогу, яка не відповідає чинному законодавству.
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 01.04.2021 17:16
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 27a8da58beeb487e9fb61223d207a1fa
Дата опублікування: 31.03.2021 16:25
Опис: Однією з кваліфікаційних вимог до учасників є : Договір оренди офісу та/або складських/виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021 року (у разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника). У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди – надати підтверджуючі документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки Учасник заключає договір суборенди з Суборендодавцем яке відношення він як Учасник – Суборендар має до Орендодавця??? До того ж документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень є/можуть бути конфіденційною інформацією, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», і відповідно на яких підставах, та відповідно до яких нормативно правових актів Орендар дозволить використовувати його документи Суборендарю, ще й на суспільний огляд?? Учасник, повторимося, має відносини по договору лише з Суборендодавцем, а не Орендодавцем, оскільки договір стосовно оренди двосторонній а не тристоронній! Вважаємо достатнім підтвердженням суборенди приміщення буде Договір суборенди між Учасником та Суборендодавцем. Прохання внести зміни в документацію та не створювати дискримінаційні умови участі в закупівлі!
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію
Дата відповіді: 01.04.2021 17:16
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 6bc33a97aff643458e89a01e71e8888d
Дата опублікування: 31.03.2021 16:24
Опис: Шановний Замовнику! в оприлюдненому Оголошенні вказана вимога до учасників провести огляд обєкту в період уточнень, а саме: З метою уникнення хибних обсягів робіт, до подачі тендерної пропозиції, учасник обов’язково в період уточнення повинен здійснити виїзд на об’єкт та ознайомитися з фактичними обсягами робіт, про що зазначити в акті обстеження об’єкту, та підписати цей акт у замовника. Поясніть, будь ласка, чому потрібно провести огляд саме в період уточнень, а не до кінцевої дати подання пропозицій? Чим дані строки регламентовані? Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель, а саме відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником в період уточнення з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ , а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550. 2. рішення від 13.05.2020 №9264. 3. рішення від 29.05.2020 №10669. Вимагаємо виключити зазначену вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Внесено зміни в тендерну документацію стосовно тернміну огляду.
Дата відповіді: 01.04.2021 17:21