-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з розроблення проектної документації «Капітальний ремонт ліфтів адмінбудинку, що розташований на вул. О. Копиленка, 6 у Печерському районі м. Києва»
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Торги не відбулися
471 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 360.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 360.00 UAH
Період уточнення:
25.03.2021 18:34 - 01.04.2021 18:00
Відповідь надана
Проектні роботи
Номер:
994dd43a8dbc442f9b2ecfdf0ebc6b40
Дата опублікування:
26.03.2021 12:03
Опис:
Ви, як Замовник у пункті 6.3. вимагаєте надати інформацію з підтверджуючими документами про наявність акредитованої Національним Агенством з Акредитації України лабораторії контролю якості відповідно до вимог ДСТУ ISO / IEC 17025: 2017 (ISO / IEC 17025: 2017 ) власної або залученої на правах користування на договірній основі. Яким нормативним документом Ви керуєтесь, коли вимагаєте вищевказаний документ, (лабараторія акредитованої Національним Агенством з Акредитації України) , який є лише у одиниць компаній? Це звужує коло учасників та призводить до дискримінації. Просимо видалити.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково в тому числі зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Згідно з вимогами документації спрощеної процедури, учасник повинен надати в складі пропозиції документи, що підтверджують прийнятність і відповідність предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником відповідно до умов цієї документації.
На підтвердження відповідності зазначеним вимогам учасник в складі пропозиції надає в тому числі довідку у довільній формі з підтверджуючими документами щодо наявних у Учасника ресурсних потужностей та можливостей для кваліфікованого виконання робіт із зазначенням також інформації з підтверджуючими документами про наявність акредитованої Національним Агенством з Акредитації України лабораторії контролю якості відповідно до вимог ДСТУ ISO / IEC 17025: 2017 (ISO / IEC 17025: 2017 ) власної або залученої на правах користування на договірній основі.
Акредитація лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO / IEC 17025: 2017 (ISO / IEC 17025: 2017) необхідна для визначення правильності виконуваних вимірів і ступеню їх відповідності визначених стандартами. Перевагами акредитованої лабораторії є: встановлення загальних вимог для випробовувань і калібровок, надання сприяння в розробці і реалізації системи якості лабораторії, міжнародному визнанню результатів вимірів, покращенню кваліфікованого персоналу, а також встановлені вимоги щодо використання при виконанні певних робіт (послуг) атестованого випробувального обладнання та перевірених засобів вимірювання, які повіинні відповідати нормативним документам та методам випробувань.
Відповідно до критеріїв вимог ДСТУ ISO / IEC 17025: 2017 (ISO / IEC 17025: 2017) компетентна лабораторія повинна відповідати встановленим стандартам, а для оптимізації її діяльності в практику повинна бути обов’язково впроваджена система управління якістю.
Основні принципи та питання акредитаційної діяльності та механізми її реалізації на законодавчому рівні визначені положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у цій сфері.
Відповідно до статті 56 Угоди про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством (що ратифікована Україною 16.09.2014 року та набрала чинності 01.09.2017 року) Україною імплементовано Регламент Європейського Парламенту і Ради N765/2008/ЄС від 9 липня 2008 року про встановлення вимог для акредитації і ринкового нагляду, що стосується торгівлі продукцією, та анулювання Регламенту (ЄЕС) N 339/93, який носить обов’язковий, а не рекомендаційний характер.
При цьому, зазначений нормативний акт, як частина національного законодавства, є обов’язковим для застосування усіма суб’єктами у сфері технічного регулювання, стандартів та оцінки відповідності та є однією з нормативних підстав діяльності Національного агентства з акредитації України.
Згідно статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначено, що акредитація здійснюється відповідно до вимог, установлених законодавством у сфері акредитації, національними стандартами з питань акредитації, гармонізованими з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, а також іншими документами з питань акредитації, прийнятими національним органом України з акредитації, міжнародними та європейськими організаціями з акредитації.
Таким чином, виключення зазначеної вимоги, може призвести до потенційних ризиків не лише щодо невиконання та/або неналежного виконання умов договору, у разі його укладення, але також і до потенційної небезпеки у порушеннях при виконанні відповідних робіт (послуг) на об’єкті Верховного Суду.
Замовник дотримується принципу здійснення закупівель а саме «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», встановленого статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», і розглядає пропозиції у відповідності до вказаного закону та згідно визначених вимог документації.
Отже, відповідно Замовником передбачена можливість щодо умови надання відповідного підтвердження не лише власної лабораторії, а й залученої на правах користування на договірній основі
Разом з тим, слід зазначити, що відповідно до вимог документації спрощеної процедури, у разі ненадання будь-якого документу відповідно до вимог документації, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі з переліком таких документів та з обґрунтуванням підстав щодо ненадання таких документів або надає іншій документ, якщо таке передбачено документацією.
Дата відповіді:
26.03.2021 17:59