• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання топографо-геодезичних робіт для створення картографічних планів в електронному вигляді території міста Сєвєродонецька

Завершена

715 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період уточнення: 24.03.2021 13:51 - 02.04.2021 00:00
Відповідь надана

Запитання

Номер: a801e25867804ac5aa33effbfee7825a
Дата опублікування: 30.03.2021 15:01
Опис: Відповідно до п.2 розділу ІІІ до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: "Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного данку України))". Дана вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам. Замовник, встановивши вищезазначену вимогу, суттєво обмежує коло потенційних учасників та порушує право, в тому числі і наше, на оформлення банківської гарантії в банку, який не є обслуговуючим для учасника та який не містить державну частку, на більш вигідних для учасника умовах. Чинне законодавство України не обмежує учасників публічних закупівель у їх праві оформлювати банківські гарантії для участі у торгах у комерційних банках, які не є постійно обслуговуючими для такого учасника. Отже, учасники мають право оформлювати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у будь-якому банку (тобто у банку з державною часткою, у банку іноземних банківських груп, у банку з приватним капіталом), який має ліцензію, видану НБУ. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Встановлення в Тендерній документації неправомірних, дискримінаційних вимог має наслідком обмеження конкуренції та дискримінацію учасників. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційної умови Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи Учасникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі. Враховуючи вищенаведене вимагаємо Замовника видалити з п. 2 розділу ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації, асаме: "Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного данку України))" дану вимогу як дискримінаційну та таку, що звужує коло потенційних Учасників закупівлі.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Вищезазначені вимоги будуть переглянуті замовником, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 31.03.2021 14:16
Відповідь надана

Запитання

Номер: 7525b0de027746e6b658f061f7672f3a
Дата опублікування: 30.03.2021 14:46
Опис: Відповідно до п.3 та 4 Додатку 2 до Тендерної документації поряд з перелікои квалвіфікаційних критеріїв зазначаєтьчя наступне: "(не обов’язковий)". Просимо пояснити, що має на увазі Замовник під цим виразом. Можливо те, що це не є обов"язковою вимогою до Учасника і Учасник може не підтверджувати вимоги передбачені в п. 3 та 4 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до п.2 Статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Подання інформації по кваліфікаційним критеріям, позначених як «необов’язковий», не вимагається від Учасника. Ці критерії не будуть враховуватися під час кваліфікації. Ненадання інформації за цими пунктами не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Дата відповіді: 30.03.2021 16:21
Відповідь надана

Запитання

Номер: 90d02c80cac14f7ba968a0c5fff8b48b
Дата опублікування: 30.03.2021 14:08
Опис: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «11. Коротка довідка про діяльність учасника ________». Просимо пояснити, що саме повинен зазначити Учасник.
Відповідь: Вид економічної діяльності підприємства за КВЕД
Дата відповіді: 30.03.2021 16:25
Відповідь надана

Запитання

Номер: a64174297e854b5291b42376dae092b1
Дата опублікування: 30.03.2021 14:07
Опис: Відповідно до форми Додатку 1 до Тендерної документації, Замовник зазначає наступне: «__________________ 2021 р.». Просимо пояснити, що потрібно зазначити в даній стокі Учаснику.
Відповідь: В цьому рядку вказується дата затвердження (підписання) тендерної пропозиції Учасника Керівником, або довіреною особою.
Дата відповіді: 30.03.2021 16:33
Відповідь надана

Запитання

Номер: e58d42388a8343d2bb263b22031c81c2
Дата опублікування: 30.03.2021 14:07
Опис: Відповідно до Примітки до Додатку 2 до Тендерної документації, вимагає : «- Усі документи, які мають термін дії повинні бути дійсними на дату проведення аукціону» Просимо пояснити дану вимогу.
Відповідь: Кінцевий строк дії документу, якщо він зазначений у документі, повинен бути більшим (пізнішим), ніж дата проведення аукціону, яка встановлена системою для даної закупівлі.
Дата відповіді: 30.03.2021 16:40
Відповідь надана

Запитання

Номер: 19b6c3ce71144ef3a28de4a12fd6d516
Дата опублікування: 30.03.2021 14:06
Опис: Відповідно до п.2 розділу Інші документи, що мають бути завантажені до пропозиції учасника: Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП)». Дана вимога Замовника є неправомірною, оскільки відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» № 4839-VI від 24.05.2012р. докорінно змінено підхід до процедури взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в органах податкової служби, органах статистики та Пенсійного фонду України. Відтепер довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно отримувати юридичним особам та фізичним особам - підприємцям, оскільки дані про них містяться у відкритому доступі, а саме в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Про взяття на податковий облік юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців свідчить Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яку державний реєстратор видає не пізніше наступного робочого дня після отримання від органів державної податкової служби даних про взяття на податковий облік. Враховуючи вищенаведене вимагаємо видалити вимогу щодо надання копії довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП), як неправомірну.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до п.п. б) п. примітки Додатку 2 - у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують.
Дата відповіді: 31.03.2021 14:13
Відповідь надана

Запитання

Номер: e00227eb3ef2401d96136a3b27ecdadc
Дата опублікування: 30.03.2021 14:05
Опис: Відповідно до пп.2.3. п.2 Додатку 5 до Тендерної пропозиції, у проекті договору зазначається: «Розрахунок з Виконавцем Замовник проводить протягом 90-та банківських днів після підписання сторонами акту наданих послуг. (надати лист-згоду з даною умовою)». Просимо пояснити чи потрібно Учаснику надати в складі своєї тендерної пропозиції лист-згоду з даною умовою.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Учаснику необхідно надати в складі пропозиції лист-згоду про погодження з умовою щодо проведення розрахунку з Виконавцем протягом 90-та банківських днів після підписання сторонами акту наданих послуг.
Дата відповіді: 31.03.2021 14:13
Відповідь надана

Запитання

Номер: a4266fa48bb340f096365ccc9c523205
Дата опублікування: 30.03.2021 14:05
Опис: Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «Учасник торгів зобов’язаний подати у складі пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору». Просимо пояснити Учаснику достатньо надати в складі своєї тендерної пропозиції лист-згоду з істотними (основними) умовами договору чи потрібно надати у складі своєї тендерної пропозиції підписаний Додаток 4.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Учаснику зобов’язаний подати у складі пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору. Відповідно до п.7. Додатку 2.2 до тендерної документації у складі пропозиції учасника має бути завантажений - проект договору заповнений та скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника.
Дата відповіді: 31.03.2021 14:11
Відповідь надана

Запитання

Номер: bfd1848f512f4dd68c984d505a15c6a1
Дата опублікування: 30.03.2021 14:04
Опис: Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Учасник зобов’язаний: передати Замовнику в паперовому вигляді текстові та графічні матеріали детального плану території після підписання Актів приймання-передачі у кількості передбаченій Завданням на розроблення містобудівної документації. надати Замовнику план на електронних носіях у форматах передбачених Завданням на розроблення документації ». З метою уникнення безпідставної дискваліфікації, просимо пояснити зазначені вище вимогу стосуються Учасника вже на етапі надання послуг чи вУчасник повинен надати зазначені вище документи у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Вищезазначене стосується виконання робіт вже на етапі виконання договору, надавати вищезазначені документи у складі пропозиції учасник не повинен.
Дата відповіді: 31.03.2021 14:11
Відповідь надана

Запитання

Номер: 632d3fed27824bc9885725f6a49715b8
Дата опублікування: 30.03.2021 14:03
Опис: Відповідно до п.8 розділу Інші документи, що мають бути завантажені до пропозиції учасника Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій». Вся інформація, що міститься у «витягу (виписки) з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним та Замовник може її перевірити за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Абзацом. 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» встановлено, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином вимога тендерної документації щодо надання Учасником в складі своєї тендерної пропозиції Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій є такою, що суперечить вимогам чинного законодавства України, адже Замовникам забороняється вимагати від учасників документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно рішення АМКУ №3675-р/пк-пз від 26.02.2021 (UA-2021-02-01-002415-b) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-01-002415-b) замовника було зобов'язано внести зміни до тендерної документації, оскільки вимога щодо надання Витягу з державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є неправомірною та такою, що суперечить вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково звертаємо увагу на те, що навіть у разі ігнорування даної вимоги зі сторони замовника та у випадку дискваліфікації учасника у зв'язку з ненаданням запитуваного Витягу позиція АМКУ залишається на стороні Скаржника та зобов'язує Замовника скасовувати протоколи дискваліфікації (№ 8711-р/пк-пз від 05.05.2020 р., https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-05-004152-b). Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII. На підставі викладеного вище вимагаємо видалити дану вимогу Замовника як неправомірну та таку, що суперечить вимогам ч.4 ст. 22 Закону № 922-VIII.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. Вищезазначені вимоги будуть переглянуті замовником, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 31.03.2021 14:10