• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ОБЛАДНАННЯ З ПРОГРАМНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ АСКДР (ДК 021:2015 – 34920000-2 ДОРОЖНЄ ОБЛАДНАННЯ)

код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021: 2015 - 34923000-3 Обладнання для контролю дорожнього руху. Замовником у вказаних відкритих торгах вимагається забезпечення тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до вимог чинного законодавства України. Розмір забезпечення – 65 000,00 грн, валюта забезпечення, повний опис умов надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації Замовника. Замовником також вимагається забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору становить 5 % вартості договору про закупівлю. Валюта забезпечення - гривня.Повний опис умов забезпечення виконання договору зазначений в тендерній документації Замовника.

Торги не відбулися

2 220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 20 000.00 UAH
Період уточнення: 24.03.2021 11:55 - 05.07.2021 00:00
Відповідь надана

Про типи дорожніх контроллерів Запоріжжя.

Номер: eecff099c53e4b61ac02bab7b4b62959
Дата опублікування: 30.03.2021 19:23
Опис: Доброго дня шановний замовник. На порталі опублікована Ваша відповідь про типи дорожніх контроллерів діючих у Запоріжжі. Але суть питання мала іншу мету. Яка загальна кількість дорожніх контроллерів у Запоріжжі? Яка кількість дорожніх контроллерів, які діють локально без зв'язку з АСКДР? Яка кількість дорожніх контроллерів КДК виробництва ТОВ "Комкон-Трафік"?
Відповідь: Добрий ранок! Замовник не володіє даними про загальну кількість дорожніх контролерів у Запоріжжі, їх марки та режими роботи, оскільки не є єдиним балансоутримувачем усіх дорожніх контролерів у місті, а також не є замовником реконструкції та будівництва світлофорних об’єктів (внаслідок таких робіт марки та режими роботи контролерів змінюються). Інформацію про кількість контролерів, що підтримують протокол, наведений у Додатку 1А, надана, виходячи з даних про об’єкти на балансі Замовника і є мінімальною кількістю в масштабах міста.
Дата відповіді: 01.04.2021 08:30
Відповідь надана

Про споживчу потужність ДК

Номер: ee0ddc401d2c4d9f934944b98b96a52a
Дата опублікування: 30.03.2021 19:14
Опис: Доброго дня. У тендерні визначені вимоги щодо потужності споживання ДК (без врахування ламп освітлення) - до 20Вт. Чи повинен дорожный контроллер керувати свытлодіодними світлофорами?ни Просимо замовника внести необхідні виправлення у тендерну документацію
Відповідь: Добрий ранок! Дякуємо за запитання. У випадку, якщо світлодіодні світлофори конкретної марки та моделі сертифіковані на відповідність ДСТУ 4092-2002, то, відповідно п. 5.2.1 ДСТУ 4157-2003, призначенням дорожнього контролера є, в тому числі, перемикання їхніх сигналів.
Дата відповіді: 01.04.2021 08:32
Відповідь надана

Про вимоги і параметри мобільного пульта керування

Номер: e2d129e1e0534033a977e6adb12a49ab
Дата опублікування: 30.03.2021 19:02
Опис: Доброго дня шановний замовник. У вимогах до дорожнього контроллера йдется про застосування мобільного пульта управління, але вимог та параметрів до нього не наведено. Просимо навести вимоги та параметри для мобільного пультку керування
Відповідь: Добрий ранок, шановний запитувачу. Під мобільним пультом керування мається на увазі термінал, підключений до АСКДР із застосуванням бездротового зв’язку
Дата відповіді: 01.04.2021 08:33
Відповідь надана

Про вимоги живлення дорожнього контроллера

Номер: 0ca897a13f4b4598bded4a9299c2b6b6
Дата опублікування: 30.03.2021 18:59
Опис: Доброго дня. У вимоги до дорожнього контроллера містять діапазон живлення - змінний струм ~ 220В (-15%,+10%), 50 Гц ±2%, але незрозуміло яким чином має діяти дорожній контролер в разі виходу за вказаний діапазон. Просимо дадати інформацію про дію дорожнього контроллера за умови виходу за діапазон живлення мінний струм ~ 220В (-15%,+10%), 50 Гц ±2%
Відповідь: Добрий ранок! Зазначені вимоги встановлено у п. 6.1.21 ДСТУ 4157-2003. Інших вимог чи обмежень стосовно вказаних у запитанні параметрів Замовник не висуває.
Дата відповіді: 01.04.2021 08:34
Відповідь надана

Щодо використання WEB-інтерфейсів для конфігурування дорожніх контроллерів

Номер: 45d3406f6296457195015517bd7175de
Дата опублікування: 30.03.2021 18:52
Опис: Доброго дня. Викладена тендерна документація забороняє використання WEB-інтерфейсів для конфігурування дорожніх контроллерів. Але використання WEB-інтерфейсів є трендом науково-технічного прогресу у тому числі для об'єктів критичної інфраструктури. Просимо замовника видалити вимогу, яка забороняє використання WEB-інтерфейсів.
Відповідь: Добрий ранок. Веб-інтерфейс програми конфігурації дорожніх контролерів не допускається для уникнення відмов у роботі через оновлення веб-браузерів.
Дата відповіді: 01.04.2021 08:36
Відповідь надана

Про використання хмарних сервісів

Номер: 7924007dcab34d47a3ef1989afc3a747
Дата опублікування: 30.03.2021 18:47
Опис: Доброго дня. Тендерна документація забороняє використання в АСКДР хмарних сервісів. Але використання хмарних сервісів є трендом часу у тому числі для критичної інфраструктури. https://en.wikipedia.org/wiki/Intelligent_transportation_system https://www.swarco.com/ru/produkty/programmnoe-obespechenie/upravlenie-gorodskim-dorozhnym-dvizheniem/veb-interfeys-itc Чому замовник прийням рішення про заборони використання хмарних сервісв в АСКДР?
Відповідь: Добрий ранок! Згідно із п. 4.3 Додатку 1 до Тендерної документації, застосування хмарних серверів та хмарних технологій в якості основних (не резервних) елементів системи не допускається з метою забезпечення надійності роботи. Дякуємо за запитання та увагу до нашої закупівлі.
Дата відповіді: 01.04.2021 08:40
Відповідь надана

Про термінал

Номер: ab8caceb531f45ec909ad583624f874f
Дата опублікування: 30.03.2021 18:43
Опис: Доброго дня. У Вимогах до структури АСКДР і призначення її елементів тендерні документації йдеться про термінал, але ніде не вказані вимоги до нього. Просимо внести вимоги до терміналу у тендерну документацію.
Відповідь: Добрий ранок. Уважніше ознайомтеся з нашою тендерною документацією. Вимоги до терміналу наведено у п. 4.3 Додатку1 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 01.04.2021 08:43
Відповідь надана

Про комплекту офісних программ на сервері

Номер: 0b64bd8169ff44d48def77bc87a53ca2
Дата опублікування: 30.03.2021 18:41
Опис: Доброго дня. Загальновідомо, що сервер інформаційних систем не є робочими станціями для диспетчерів. Питання: "Для якої мети тендерна документація передбачає у складі программного забезпечення набору офісних прогром?"
Відповідь: Добрий ранок! Тендерна документація замовника передбачає у складі програмного забезпечення набору офісних програм для створення та редагування файлів Microsoft Office.
Дата відповіді: 01.04.2021 08:47
Відповідь надана

Щодо кількости дорожніх контроллерів, які підключені до АСКДР з використанням протоколу по Додатку 1А

Номер: be08e773e4b1401cbf10326a6be1ba18
Дата опублікування: 30.03.2021 16:21
Опис: Добрий день шановний замонику. На порталі оприлюднено Вашу наступну відповідь :" в м. Запоріжжі на даний момент функціонують 53 дорожніх контролери різних виробників, що підтримують викладений у Додатку 1А до тендерної документації протокол." Яка кількість з вказаних 53 одиниць є дорожні контроллери КДК ?
Відповідь: Добрий ранок! Із вказаних 53 одиниць 11 дорожніх контролерів марки КДК. Дуже вдячні за запитання
Дата відповіді: 01.04.2021 08:48
Відповідь надана

Про вимоги про захист каналів зв'язку

Номер: e2ef28b2085b41fbbf0c58f1dfe27c58
Дата опублікування: 30.03.2021 16:16
Опис: Доброго дня шановний замовник. Загальновідомо, що канали бездротового зв'язку і канали Internet в системах критичної інфраструктури мають бути інформаційно захищені. Особливо це актуально для відкритих інформаційних протоколів . У ТД вимог захисту каналів зв'язку ми не знайшли. Просимо внести зміни в ТД і визначити до захищеності каналів звязку в АСКДР
Відповідь: Добрий ранок! Відповідно до Тендерної документації замовника, до АСКДР потрібно забезпечити авторизований доступ. Замовник передбачає один з варіантів, що захист каналу зв'язку буде реалізований апаратно технічними рішеннями на рівні шлюзу між АСКДР і дорожнім контролером. Замовник не заперечує проти того, що конкретні технічні рішення будуть визначені Виконавцем.
Дата відповіді: 01.04.2021 08:50