• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у КЗ «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської селищної ради за адресою: Запорізька область, смт.Веселе, вулиця Макаренка, будинок 4

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період уточнення: 23.03.2021 13:27 - 29.03.2021 10:00
Відповідь надана

Місцезнаходження

Номер: 65c2ae3314014ca3abaf07451a202a9b
Дата опублікування: 26.03.2021 13:11
Опис: Добрий день. Вимога:Враховуючи необхідність оперативного вирішення питань пов’язаних з роботою систем пожежної сигналізації, Учасник надання послуг повинен завантажити документи, підтверджуючі фактичне місцезнаходження у м. Запоріжжя або наявність у м. Запоріжжя філіалу/виробничої бази.Роботи із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско-налагоджування на підставі отриманої ними ліцензії, Враховуючи необхідність оперативного вирішення питань пов’язаних з роботою систем пожежної сигналізації, Учасник надання послуг повинен завантажити документи, підтверджуючі фактичне місцезнаходження у м. Запоріжжя або наявність у м. Запоріжжя філіалу/виробничої бази. інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Для оперативного вирішення питань пов’язаних з роботою систем пожежної сигналізації укладається договір на технічне обслуговування. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання щодо факктичного місцезнаходження всебічно розглянуто. Вважаємо дану вимогу обгрунтованою, тому зміни будуть внесені в найближчий час відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді: 26.03.2021 14:31
Відповідь надана

Договір на офіс

Номер: 2276c0fb4eda47a0a3e560b2880dbf7b
Дата опублікування: 26.03.2021 13:05
Опис: Добрий день. Вимога:наявність адміністративного приміщення на правах власності або оренди (підтверджується відповідно завіреною в установленому порядку випискою з реєстру прав на нерухоме майно або договором оренди); Просимо надати можливість на підтердження наяності офісу надати договір суборенди, адже підтвердження правана користування офісом обмежується не тільки договор оренди. Просимо відредагувати вимогу.
Відповідь: Встановлені вимоги ґрунтуються виключно на діючій законодавчій базі. Так згідно Постанови Кабінету міністрів п.6 № 852 от 23.11. 2016 Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди).
Дата відповіді: 26.03.2021 14:29
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 31a48cca30224f68b87de48a8450836b
Дата опублікування: 26.03.2021 13:02
Опис: Добрий день. Вимога:.Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти (дипломи), стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками (копії трудових книжок або трудових договорів, довідки щодо присвоєння або підтвердження відповідного кваліфікаційного розряду). Відповідно до ПКМУ №852 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення вимога про наявність вищої освіти стосується лише Керівника робіт. Для виконавців робіт висувається вимога про наявність відповідної квалфікації, а саме:електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Для отримання робітничої кваліікації робітники можуть проходити навчання у закладах акредитація 1-2 рівня,тобто в технікумах, училищах, в яких здобувають середню спеціалізовану освіту, а не вищу освіту. Отже, на виконаців надаються документи, які підтверджують присвоєння кваліфікації, а не дипломи про вищу освіту. Просимо внести зміни.
Відповідь: Згідно до вимог ПКМУ № 852 від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» довідка обов’язково повинна містити дані щодо наявності: - керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - не менш ніж 2 (двох) виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень які повинні відповідати таким вимогам: спеціальність електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти (дипломи), стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками (копії трудових книжок або трудових договорів, довідки щодо присвоєння або підтвердження відповідного кваліфікаційного розряду). Таким чином чітко зрозуміло, для керівника потрібно підтвердження наявності диплому про вищу освіту та підтвердження стажу не менше 5 років. Для вказаних працівників робітничих спеціальностей, відповідно, довідки про присвоєння або підтвердження відповідного кваліфікаційного розряду.
Дата відповіді: 26.03.2021 15:07
Відповідь надана

Уточнення по документації

Номер: 93f9acddd08745688a1882094b8c1629
Дата опублікування: 25.03.2021 23:24
Опис: Відповідно до п.10.1. проекту договору (Додаток 7) цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2020 року. Відповідно до 5.1. проекту договору (Додаток 7) строк надання послуг: до 20.12.2021 р. Просимо розглянути дане звернення та прийняти рішення про внесення змін до закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства України.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання щодо оголошення всебічно розглянуто. Вважаємо дане уточнення обгрунтованим, тому зміни будуть внесені в найближчий час відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді: 26.03.2021 13:08
Відповідь надана

Уточнення по документації

Номер: abaf5f8372164b5bbfdc5bf8cb054aab
Дата опублікування: 25.03.2021 23:22
Опис: Відповідно до п.3.3. проекту договору (Додаток 7) ціна Договору не повинна змінюватись після підписання Договору про закупівлю послуг до повного виконання зобов’язань сторонами, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі; 4) продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у Договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в Договорі про закупівлю, у разі встановлення в Договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону, а саме: дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Однак істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі відповідно до ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо розглянути дане звернення та прийняти рішення про внесення змін до закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства України.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання щодо оголошення всебічно розглянуто. Вважаємо дане уточнення обгрунтованим, тому зміни будуть внесені в найближчий час відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді: 26.03.2021 13:07
Відповідь надана

щодо підтвердження трудових відносин

Номер: bb78c4fe0d10456b9347f6662111b751
Дата опублікування: 25.03.2021 23:07
Опис: Для підтвердження в учасника, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно додати копії трудових книжок або трудових договорів. Питання : якщо є працівники, які будуть залучені до надання послуг за цивільно-правовими договорами, як бути з підтвердженням і які документи прикладати до підтвердження, дякую.
Відповідь: Працівники залучені за цивільно – правовими договорами є найманими працівниками Учасника, тому надання документів відбувається відповідно зазначених вище вимог
Дата відповіді: 26.03.2021 13:41
Відповідь надана

щодо підтвердження трудових відносин

Номер: 0625866470a0468ba10a019a53e9ed1b
Дата опублікування: 25.03.2021 23:05
Опис: Для підтвердження в учасника, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинні знаходитись в трудових відносинах з Учасником. До довідки необхідно додати скановані копії наказів на працівників, зазначених у довідці. Питання : якщо є працівники, які будуть залучені до надання послуг за цивільно-правовими договорами, як бути з підтвердженням і які документи прикладати до підтвердження, дякую.
Відповідь: Відповідно до п 1.2. Додатку 1 « КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКА ТОРГІВ ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ МАЄ ПОДАТИ УЧАСНИК» Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти (дипломи), стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками (копії трудових книжок або трудових договорів, довідки щодо присвоєння або підтвердження відповідного кваліфікаційного розряду).Працівники, залучені за цивільно – правовими договорами, є найманими працівниками Учасника, тому надання документів відбувається відповідно зазначених вище вимог
Дата відповіді: 26.03.2021 13:40
Відповідь надана

Уточнення по документації

Номер: e7213a285509406f885e07b4b926d09f
Дата опублікування: 25.03.2021 22:54
Опис: Умовами Документації передбачено істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, а саме "...Істотні умови зазначаються відповідно до вимог статті 36 Закону". Однак істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі відповідно до ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо розглянути дане звернення та прийняти рішення про внесення змін до закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства України.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання щодо оголошення всебічно розглянуто. Вважаємо дане уточнення обгрунтованим, тому зміни будуть внесені в найближчий час відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді: 26.03.2021 13:06
Відповідь надана

Уточнення по документації

Номер: d0c83b5961ae422b919ad766819d7197
Дата опублікування: 25.03.2021 22:34
Опис: Умовами Документації передбачено перелік формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції. Однак даний перелік не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710. Просимо розглянути дане звернення та прийняти рішення про внесення змін до закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства України.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання щодо оголошення всебічно розглянуто. Вважаємо дане уточнення обгрунтованим, тому зміни будуть внесені в найближчий час відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді: 26.03.2021 13:06
Відповідь надана

Уточнення по документації

Номер: b74d5e9c783146f1b1cf5f90f123f771
Дата опублікування: 25.03.2021 22:29
Опис: Відповідно до умов Документації Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подається інформація та документи встановлені в Додатку 2 до цієї тендерної документації, та оригінал “Тендерної пропозиції” з урахуванням проведеного аукціону. Відповідно до ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує ДЕСЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Звертаємо увагу також й на на те, що характерною особливістю спрощених закупівель є те, що після визначення учасника переможцем, останній позбавляється технічної можливості оприлюднити документи через електронну систему закупівель. Просимо розглянути дане звернення та прийняти рішення про внесення змін до закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства України.
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання щодо оголошення всебічно розглянуто. Вважаємо дане уточнення обгрунтованим, тому зміни будуть внесені в найближчий час відповідно до чинного законодавства України.
Дата відповіді: 26.03.2021 13:05