• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" (окремими ділянками) на ділянках: км 51+000 – км 58+730, км 66+050 – км 69+300, км 82+150 – км 86+250 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

514 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 573 000.00 UAH
Період уточнення: 23.03.2021 11:17 - 25.04.2021 00:00
Відповідь надана

щодо інженера-геодезиста

Номер: bf963bd4e40e4813b0470e384f4204e9
Дата опублікування: 19.04.2021 16:22
Опис: Відповідно до додатку 2 тендерної документації ІІ Вимоги до кваліфікації за критерієм "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" по І етапу, Замовник зазначає що обов'язково в учасника мають бути наявні та включені до Довідки працівників, крім інших працівників, інженер-геодезист. Запитання: який перелік робіт має виконувати інженер-геодезист ?
Відповідь: Яку належить виконувати інженеру-геодезисту при виконанні проектних робіт.
Дата відповіді: 22.04.2021 15:29
Відповідь надана

щодо працівників

Номер: 0f306f3149974b3ba51286219255f8e5
Дата опублікування: 19.04.2021 15:14
Опис: Відповідно до додатку 2 тендерної документації ІІ Вимоги до кваліфікації за критерієм "Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" по І етапу, Замовник зазначає, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, зазначених у Довідці, крім іншого, необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення на посаду або завірені копії таких наказів/суміщення посад чи інший документ, що підтверджує трудові правовідносини між Учасником та працівником. Чи можна розглядати під іншим документом, що підтверджує трудові правовідносини між Учасником та працівником - копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці?
Відповідь: Так.
Дата відповіді: 22.04.2021 15:37
Відповідь надана

Укріплення узбіч???

Номер: 5e018568a1b34e5b9d961e9a09a3a096
Дата опублікування: 19.04.2021 15:04
Опис: ВИМОГА ТД - Укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю в обсязі 49500 м2 ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ передбачено укріплення узбіч ЩПС в обсязі 19125,9 м2. Внесіть зміни до тендерної документації
Відповідь: Дякуємо. Ваше питання буде розглянуте тендерним комітетом та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.04.2021 15:47
Відповідь надана

Досвід

Номер: 1f18347a3852453b9613c6f08cd476de
Дата опублікування: 19.04.2021 15:00
Опис: Чи можна підтвердити досвід з укріплення узбіч щебенево-піщаною сумішшю досвідом з укріплення узбіч асфальтогранулятом?
Відповідь: Так.
Дата відповіді: 22.04.2021 15:47
Відповідь надана

Досвід

Номер: 7d596f66baa2409cbc97a7ca7d15d3d8
Дата опублікування: 19.04.2021 14:59
Опис: Чи можна підтвердити досвід з влаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші досвідом влаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної обробленої цементом?
Відповідь: Так
Дата відповіді: 21.04.2021 17:07
Відповідь надана

Досвід

Номер: a4d65597d8434f2f82b5332820d12dac
Дата опублікування: 19.04.2021 14:57
Опис: чи можна підтвердити досвід з влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші досвідом з влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом?
Відповідь: Так
Дата відповіді: 21.04.2021 17:06
Відповідь надана

Досвід

Номер: 1fe7884f60e04be1bc596e00520f14a6
Дата опублікування: 19.04.2021 14:56
Опис: чи можна підтвердити досвід з влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші досвідом з розсипання ЩПС?
Відповідь: Доброго дня! Що мається на увазі під процесом "розсипання ЩПС"?
Дата відповіді: 22.04.2021 16:06
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: f70e64be5e6a4db8a78e4a2118a1277c
Дата опублікування: 12.04.2021 16:36
Опис: Просимо надати роз’яснення у технічному завданні, а саме у дефектних актах на виконання робіт по «Поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" (окремими ділянками) на ділянках: км 51+000 – км 58+730, км 66+050 – км 69+300, км 82+150 – км 86+250 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)» виявлено невідповідність певним видам робіт та об’ємам на їхнє виконання. Наприклад, у відомості обсягів виконання робіт по ділянці км 51+000 – км 58+730 у п.46 «Розлив полімермодифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-50 з розрахунку 0,4 л/м2» некоректно зазначено кількість – 189,6 т. Площа улаштування асфальтобетонного шару складає 790 м2. Згідно розрахунку, зазначеного у п.46 (0,4 л/м2), та площі покриття кількісний показник розливу емульсії мав би складати 0,316 т. Також виявлено аналогічну невідповідність у відомості обсягів виконання робіт по ділянці км 66+050 – км 69+300 у п.48. Дані похибки суттєво впливають на ціну тендерної пропозиції та унеможливлюють виконання повного спектру робіт по даному об’єкту, тому просимо внести відповідні зміни у технічне завдання.
Відповідь: Дефектні акти по ділянкам ремонту, відповідно і Технічне Завдання слід вважати, як орієнтир, а не 100%-ву відповідність деяким цифрам, назвам матеріальних ресурсів. Оскільки, в подальшому на І етапі відбуватиметься проектування (проектно-вишукувальні роботи внесуть свої корективи, можливо і значні), проходження комплексної експертизи робочого проекту. І лише після позитивного висновку комплексної експертизи, можливо вимагати безперечного дотримування по новому складеного (відкоригованого) Технічного Завдання, яке буде обов’язковим для етапу ІІ – підрядні роботи.
Дата відповіді: 14.04.2021 08:37
Відповідь надана

вимоги по аналогічному досвіду

Номер: b6d1dfbaee0d49d291b24f222eea98c6
Дата опублікування: 05.04.2021 23:57
Опис: Шановний Замовник! тендерній документації зазначено:Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (розробки)/коригування проектної (проектно - кошторисної) документації (стадія проект та/або стадія робочий проект та/або стадія робоча документація) на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення, за класом наслідків (відповідальності) – ССЗ та/або СС2 (V та/або ІV та/або ІІІ категорії складності), який є виконаним протягом останніх 5 (п’яти) років. Предметом даної закупівлі є поточний середній ремонт.Поточний середній ремонт згідно ГБН В.2.3-37641918-552:2015 Автомобільні дороги. Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів дорожнього будівництва відноситься до СС1. Такі вимоги є дискримінаційними.Будь-ласка внесіть зміни до тендерної документації
Відповідь: У відповідності з п. 4.5. ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності): Характеристики можливих наслідків відмови об’єкта є підставою для класифікації об’єктів за трьома класами наслідків (відповідальності): — незначні наслідки — СС1; — середні наслідки — СС2; — значні наслідки — ССЗ. Характеристики є загальними та обов’язковими для об’єктів і не залежать від їхнього функціонального призначення. Якщо для об’єктів певного функціонального призначення визначення наслідків відмови потребує використання не тільки характеристик, зазначених у таблиці 1, то може бути застосовано додаткові характеристики, регламентовані відповідними будівельними нормами або нормативними документами, зокрема й галузевими. У загальних положеннях ДСТУ 8855:2019 Таблиця 1 – класи наслідків (відповідальності) об’єктів класифікує віднесення СС3 – значні наслідки до загальнодержавного рівня, СС2 – середні наслідки до регіонального, місцевого рівня, СС1– незначні наслідки до об’єктового рівня. Додаток А надає роз’яснення щодо об’єктів (споруд) транспортної мережі, які відносяться до регіонального та місцевого рівнів: Відповідно до рекомендації щодо віднесення лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єктів комунікації, зв’язку, енергетики та інженерних мереж до загальнодержавного, регіонального чи місцевого рівнів до об’єктів (споруд) транспортної мережі регіонального та місцевого рівнів потрібно відносити: — регіональні та територіальні автомобільні дороги державного значення; — автомобільні дороги місцевого значення; — середні та малі автодорожні мости згідно з ДБН В.2.3-22, які не віднесено до загальнодержавного рівня; — розв’язки в різних рівнях на автомобільних дорогах загального користування, які не віднесено до загальнодержавного рівня; — підпірні стіни, протилавинні та селезахисні споруди на автомобільних дорогах, які не віднесено до загальнодержавного рівня; — пішохідні переходи в різних рівнях на автомобільних дорогах, які не віднесено до загальнодержавного рівня; — розв’язки в одному рівні з перехідно-швидкісними смугами на автомобільних дорогах місцевого значення; — лінійні споруди внутрішніх та під’їзних залізничних колій промислових підприємств, разом зі спорудами на них.
Дата відповіді: 08.04.2021 09:11
Відповідь надана

Вимоги до інженера-проектувальника

Номер: 87f446270658490ea27d973aaf3fd7c8
Дата опублікування: 05.04.2021 23:56
Опис: Чому для інженера-проектувальника вимагається сертифікат інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки), оскільки предмет даної закупівлі є поточний середній ремонт і є СС1 згідно ГБН В.2.3-37641918-552:2015 Автомобільні дороги. Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів дорожнього будівництва.Будь-ласка внесіть зміни до тендерної документації
Відповідь: Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 08.04.2021 09:09