• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки, персональні комп’ютери

Категорія: Орган соціального страхування Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

990 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
Період уточнення: 22.03.2021 16:58 - 27.03.2021 23:00
Відповідь надана

ISO

Номер: ce00d8048dc1439c9e6e51fa99aeb2bd
Дата опублікування: 27.03.2021 15:26
Опис: Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) та сертифікат на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) стосуються безпосередньо процесу виробництва та внутрішньої організації діяльності компаній-виробників ноутбуків і системних блоків, а не технічних, якісних чи кількісних характеристик вказаних товарів, на вимогу підтвердження яких вони зазначені у відповідній частині Вашої тендерної документації (прим.: Додатку 1 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічна специфікація)»). Звертаємо Вашу увагу, що обов’язок отримання сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) та сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) щодо ноутбуків та системних блоків згідно чинного законодавства України не передбачений. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Наголошуємо, що в актуальній редакції ст. 23 Закону вказано, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Беручи до уваги наведене вище, а також практику АМКУ, зокрема рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11399-р/пк-пз від 07.11.2018 року, просимо Вас обґрунтувати необхідність надання саме сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) та сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) на ноутбуки та системні блоки, вимога щодо надання яких міститься у п. 6, 6.1., 7, 7.1. Додатку 1 до тендерної документації, або прибрати дані вимоги з тендерної документації. Також просимо Вас привести ТД у відповідність до вимог Закону, безпосередньо вказавши у ній право учасника в складі тендерної пропозиції подати технічний паспорт щодо предмету закупівлі на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 (у випадку неможливості отримання ним сертифікату з незалежних від нього причин до закінчення етапу прийому тендерних пропозицій). Дякую.
Відповідь: Обгрунтування необхідності надання сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) та сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) на виробництво ноутбуків та системних блоків (або комп'ютерів персональних) (далі — сертифікати). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (ч. 11 ст. 26 Закону України “Про публічні закупівлі”). “Документи, що не передбачені законодавством для учасників” - це документи, що не притаманні для особи — учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи — учасника. Зокрема, фізична особа не може мати витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а юридична особа не може мати паспорт громадянина України. Разом з тим, стаття 22 Закону України “Про публічні закупівлі” надає право замовнику включати до тендерної документації вимоги, які вважає за необхідне з дотриманням законодавства. Тобто вимоги тендерної документації визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Тендерним комітетом Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області затверджено тендерну документацію у процедурі відкритих торгів, Додатком 1 до якої від учасників вимагаються копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 9001:2015) та сертифікату на систему екологічного керування ISO 14001:2015, IDТ (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015) на виробництво ноутбуків та системних блоків (або комп'ютерів персональних). Запитувач зазначив, що законодавством не передбачений обов’язок отримання зазначений вище сертифікатів. Вимога надання сертифікатів не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі. Постачання якісного товару залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників процедури закупівлі сертифікатів має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання коштів за призначенням. Впровадження систем управління якістю та екологічного керування наразі є загальнодоступними послугами і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю та екологічного керування, має можливість впровадити у себе ці стандарти та отримати відповідні сертифікати. Відсутність обов’язкової сертифікації не позбавляє учасника можливості отримати сертифікати в добровільному порядку. Зазначене підтверджується як практикою Антимонопольного комітету України (рішення № 9047-р/пк-пз від 03.09.2018, № 4925-р/пк-пз від 23.05.2018 тощо), так і судовою практикою (постанова Верховного Суду від 24.06.2020 справа № 826/15639/17). Крім того, враховуючи посилання запитувача на статтю 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, серія стандартів ISO 14000 встановлює вимоги до системи екологічного менеджменту, а не до технічних характеристик товару, що закуповується. Відповідно відсутні підстави внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимог щодо надання сертифікатів, а також включення вимог щодо надання технічного паспорту.
Дата відповіді: 30.03.2021 10:39
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: eef701fc4c734092bb3411f0f53ecf3d
Дата опублікування: 27.03.2021 14:22
Опис: Шановний Замовник! Оскільки у ТД Вами передбачена необхідність заповнення форм (тендерна пропозиція, технічна специфікація), звертаюсь до Вас з проханням викласти тендерну документацію у форматі, який дозволить копіювання тексту. Дякую!
Відповідь: Тендерним комітетом Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області затверджено Тендерну документацію у процедурі відкритих торгів та оприлюднено її в електронній системі закупівель задля дотримання, зокрема, відкритості, прозорості та рівності всіх учасників. Перегляд документації не обмежений замовником шляхом встановлення паролів або у будь-який інший спосіб. Тендерна документація відкрита для ознайомлення усім потенційним учасникам в оприлюдненому форматі.
Дата відповіді: 30.03.2021 10:38
Відповідь надана

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі

Номер: 6b7d2cea635b4b5a96743c5c111eda81
Дата опублікування: 24.03.2021 17:30
Опис: Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Тендерним комітетом Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області затверджено Тендерну документацію у процедурі відкритих торгів та оприлюднено її в електронній системі закупівель задля дотримання, зокрема, відкритості, прозорості та рівності всіх учасників. Перегляд документації не обмежений замовником шляхом встановлення паролів або у будь-який інший спосіб. Тендерна документація відкрита для ознайомлення усім потенційним учасникам в оприлюдненому форматі.
Дата відповіді: 26.03.2021 10:07
Відповідь надана

Прохання

Номер: c6746bf99ae74c74a16fcb9cc60f5c56
Дата опублікування: 24.03.2021 17:20
Опис: Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: “Тендерним комітетом Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області затверджено Тендерну документацію у процедурі відкритих торгів та оприлюднено її в електронній системі закупівель задля дотримання, зокрема, відкритості, прозорості та рівності всіх учасників. Перегляд документації не обмежений замовником шляхом встановлення паролів або у будь-який інший спосіб. Тендерна документація відкрита для ознайомлення усім потенційним учасникам в оприлюдненому форматі”. “Тендерним комітетом Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області затверджено Тендерну документацію у процедурі відкритих торгів. Додатком 1 до Тендерної документації визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Із врахуванням статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація містить положення щодо “еквівалена”, але не “аналога”. Еквівалент (за визначенням, наведеним в Академічному тлумачному словнику) — це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати. Тобто на торги допускається “еквівалент” за зазначеними у Додатку 1 до Тендерної документації характеристиками з урахуванням програмного забезпечення, наявного у Замовника. Якщо системні блоки на базі процесора AMD є “еквівалентом” процесора, зазначеного у Додатку 1 до Тендерної документації, то вони розглядатимуться”.
Дата відповіді: 26.03.2021 10:08