• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги дитячих таборів (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку) у кількості 1434 послуги

Послуги дитячих таборів (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку) у кількості 1434 послуги, 3 лоти

Завершена

8 733 060.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 928.05 UAH
Період уточнення: 27.04.2017 18:42 - 17.05.2017 19:30
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 60ac80b22775496f9c6a9542d31e744f
Дата опублікування: 14.05.2017 16:44
Опис: На стр. 22 Додатку №1 «Технічна специфікація. Кваліфікаційні вимоги» у п. 3 зазначено: «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку має бути розташований на морському узбережжі, крім затоки та лиману.» Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" у статті 5 пункт 3 зазначено:"Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників". Але, за географічними даними, лиман може розглядатися як частина річки так і частина моря, а затока виключно є частиною моря. Враховуючі бажання Замовника здійснити ефективне оздоровлення дітей на морі з солоною водою ( відкритому морі) повідомляємо що затока також є частиною моря де відсутнє опріснення морської солоної води, яка має корисний вплив на організм дитини. Таким чином затока повністю відповідає вимогам Замовника. Таким чином, враховуючи вищенаведені доводи, просимо переглянути редакцію п.3 Тендерної документації в частині (крім затоки та лиману) та викласти його у наступній редакції: «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку має бути розташований на морському узбережжі, крім лиману.» Дякуємо.
Відповідь: Враховуючи ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою якісної організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, замовником у тендерній документації на закупівлю послуг дитячих таборів (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку) було встановлено критерій щодо місця розташування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку на морському узбережжі, крім затоки та лиману, тому що враховуючи досвід попередніх років з питання оздоровлення, скарги та побажання батьків дітей щодо місця розташування закладів. а також те, що затока та лиман є здебільшого мілководними, тендерним комітетом департаменту соціальної політики прийняте рішення щодо встановлення вищезазначеного кваліфікаційного критерію, безпосередньо на морському узбережжі. Встановлюючи такі вимоги, тендерний комітет департаменту не порушив п.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.05.2017 15:54
Відповідь надана

Запитання до лоту №2 та №3

Номер: a84cb4af855e40b8b79c9b8f418527ee
Дата опублікування: 14.05.2017 16:40
Опис: Уважно вивчивши дану тендерну документацію інформуємо про наступне: На стр. 22 Додатку №1 «Технічна специфікація. Кваліфікаційні вимоги» у п. 1 зазначено: «Основними критеріями відбору дитячого табору (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) для оздоровлення є надання послуг з розміщення, перебування, тимчасового проживання, харчування. Водночас, ці заклади зобов’язані мати рівень не нижче I категорії. Повідомляємо, що відповідно до Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій (Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2009 р. № 426 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2015 р. № 816) п.12 «… Неатестований заклад не може залучатися до організації оздоровлення та відпочинку дітей.», отже всі інші заклади, які успішно пройшли атестацію можуть, на законних підставах, брати участь у організації оздоровлення та відпочинку дітей незалежно від присвоєної категорії. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною згідно ст.5 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та пропонуємо Замовнику викласти даний пункт у наступній редакції: «Основними критеріями відбору дитячого табору (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) для оздоровлення є надання послуг з розміщення, перебування, тимчасового проживання, харчування. Водночас, ці заклади мають бути атестованим та мати Свідоцтво про державну атестацію (або бути запланованим на проведення атестації)» .
Відповідь: Враховуючи ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою якісної організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, замовником у тендерній документації на закупівлю послуг дитячих таборів (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку) було вказано рівень акредитації не нижче I категорії, тому що від рівня категорії дитячого закладу оздоровлення та відпочинку залежить його стан організації та здійснення оздоровчо-виховного процесу, стан матеріально-технічної бази і забезпечення закладу відповідними фахівцями. Відповідно до Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення і відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів № 426 від 28 квітня 2009 року та аналізуючи наказ Міністерства соціальної політики №1029 від 15.09.2016 «Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії», тендерним комітетом департаменту соціальної політики прийняте рішення щодо встановлення кваліфікаційного критерію щодо категорії дитячого закладу оздоровлення та відпочинку. Встановлюючи такі вимоги, тендерний комітет департаменту не порушив п.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.05.2017 15:55
Відповідь надана

Запитання до лоту №2 та №3

Номер: cc8d9d2fefa6444abd8e7acafd938e17
Дата опублікування: 14.05.2017 12:19
Опис: Уважно вивчивши дану тендерну документацію інформуємо про наступне: На стр. 22 Додатку №1 «Технічна специфікація. Кваліфікаційні вимоги» у п. 1 зазначено: «Основними критеріями відбору дитячого табору (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) для оздоровлення є надання послуг з розміщення, перебування, тимчасового проживання, харчування. Водночас, ці заклади зобов’язані мати рівень не нижче I категорії. Повідомляємо, що відповідно до Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій (Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2009 р. № 426 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2015 р. № 816) п.12 «… Неатестований заклад не може залучатися до організації оздоровлення та відпочинку дітей.», отже всі інші заклади, які успішно пройшли атестацію можуть, на законних підставах, брати участь у організації оздоровлення та відпочинку дітей незалежно від присвоєної категорії. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною згідно ст.5 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та пропонуємо Замовнику викласти даний пункт у наступній редакції: «Основними критеріями відбору дитячого табору (дитячого закладу оздоровлення та відпочинку) для оздоровлення є надання послуг з розміщення, перебування, тимчасового проживання, харчування. Водночас, ці заклади мають бути атестованим та мати Свідоцтво про державну атестацію (або бути запланованим на проведення атестації)» .
Відповідь: Враховуючи ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою якісної організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, замовником у тендерній документації на закупівлю послуг дитячих таборів (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку) було вказано рівень акредитації не нижче I категорії, тому що від рівня категорії дитячого закладу оздоровлення та відпочинку залежить його стан організації та здійснення оздоровчо-виховного процесу, стан матеріально-технічної бази і забезпечення закладу відповідними фахівцями. Відповідно до Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення і відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів № 426 від 28 квітня 2009 року та аналізуючи наказ Міністерства соціальної політики №1029 від 15.09.2016 «Про затвердження Критеріїв присвоєння дитячому закладу оздоровлення та відпочинку відповідної категорії», тендерним комітетом департаменту соціальної політики прийняте рішення щодо встановлення кваліфікаційного критерію щодо категорії дитячого закладу оздоровлення та відпочинку. Встановлюючи такі вимоги, тендерний комітет департаменту не порушив п.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 16.05.2017 15:55