• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 50230000-6 Послуги з ремонту: "Поточний ремонт та технічне обслуговування мереж вуличного освітлення в с. Нестеренки (КТП-341,КТП-465), с. Мар`ївка (КТП-368, КТП-45, КТП-462), с. Сусідки (КТП-39), с. Головки (КТП-342), с. Гонтарі (КТП-46), с. Божківське (ЗТП-785), с. Надержинщина (КТП-336, КТП-443, КТП-334), с. Кованьківка (КТП-327), с.Шили (ТП-34), с. Черкасівка (КТП-146, КТП-330), с. Божкове (КТП-152), с. Божки (КТП-335), с.Опішняни(КТП-142), с. Вербове (КТП-143), с. Коломак (КТП-149), с. Бурти (КТП-150), с. Вільхівщина (КТП-148, КТП-147), с. Вербове (КТП-745), с. Новоселівка (КТП-375, КТП-370, КТП-438, КТП-371), с. Пасківка (КТП-359), с.Терентіївака (ТП-49, КТП-358, КТП-487, КТП-550, КТП-277), с. Брунівка (КТП-28), с. Крюкове (КТП-366, КТП-523), с. Вільховий Ріг (КТП-144), с. Ступки (КТП-37), с. Фісуни (ТП-130), с. Рунівщина (ТП-688, ТП-140, ТП-376, ТП-367), с. Петрашівка (ТП-343), с. Сягайли (ТП-139) Полтавського району, Полтавської області"

Завершена

550 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.70 UAH
Період уточнення: 22.03.2021 12:04 - 27.03.2021 23:00
Відповідь надана

Вимоги в тендерній документації до учасників

Номер: 9da2aa59cadf4472bcd44b6fcdda28a9
Дата опублікування: 26.03.2021 11:48
Опис: Тендерною документацією Замовника, а саме пунктом 3 розділу ІІІ встановлено, що Учасник має подати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: - у разі, якщо учасником є юридична особа: а) якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. Також, надається повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання. Цивільний кодекс України, в ч.1 ст. 80 визначає що Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді. Тобто, юридична особа є самостійним учасником правовідносин, в тому числі у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч.3 ст.62 Господарського Кодексу України Підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту або модельного статуту. Відповідно до ч. 1 ст. 87 Цивільного кодексу України Для створення юридичної особи її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не встановлений інший порядок їх затвердження. Також, ч. 2 ст. 87 вказує, що Установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом. Товариство, створене однією особою, діє на підставі статуту, затвердженого цією особою. Згідно ч.2 ст. 39 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю” До компетенції виконавчого органу товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради товариства (у разі утворення). Також, відповідно до ч.4 ст. 39 4. Виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є "директор", якщо статутом не передбачена інша назва. Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Необхідність подачі копії паспорту Директора Учасника Юридичної особи, не передбачена чинним законодавством України. Також, ця норма може вважатися дискримінаційною, так як не кожен потенційний учасник Закупівель може мати бажання надати згоду на обробку їх персональних даних та надіслати повну копію паспортних документів, що порушує ч.4 ст 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, яка вказує що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Керуючись вищевказаними нормами, в тендерній документації просимо усунути відповідне положення про необхідність подання повної копії паспорту для Учасників юридичних осіб, як таке що не відповідає вимогам законодавства та може розцінюватися деякими учасниками, як дискримінаційне положення.
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 203 ЦК України особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Ст. 92 ЦК України передбачає, що юридична особа набуває цивільних прав та обов'язків і здійснює їх (цивільна дієздатність юридичної особи) через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону. Згідно ст. 237 ЦК України представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Відповідно до п. 1 Розділу 1 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою ВР України від 26 червня 1992 року № 2503-XII, паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Ч. 1 ст. 21 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» визначає, що паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України. Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: 1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності); 2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код); 3) організаційно-правова форма; та інше; Відповідно до ч. 4 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про фізичну особу - підприємця: 1) прізвище, ім’я, по батькові; 2) дата народження; 3) реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта); 4) країна громадянства; та інше; Відповідно до ст. 11 вказаного Закону відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними. Отже в паспорті керівника чи іншого представника юридичної особи не міститься більше відомостей, ніж в Єдиному державному реєстрі. Паспорт громадянина України лише підтверджує особу, яка підписує документи. Так, Ви вірно зазначаєте, що згідно з ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. Аналогічну вимогу містить і ч. 6 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних», яка передбачає, що не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Але вказані норми не допускають збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації, а також обробку таких даних без згоди особи. А в Розділі 4 тендерної документації передбачено подання Учасниками листа-згоди в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Отже, за наявності такої згоди Закон допускає обробку персональних даних. Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про складання, розгляд і затвердження бюджетів, кошторисів розпорядників бюджетних коштів та плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів, а також їх виконання за розписами, бюджетними програмами та видатками (крім таємних видатків відповідно до статті 31 Бюджетного кодексу України), взяття розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів бюджетних зобов’язань або здійснення розпорядження бюджетними коштами у будь-який інший спосіб, планування, формування, здійснення та виконання закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, у тому числі оборонних закупівель (крім випадків, якщо окрема інформація про закупівлі товарів, робіт і послуг становить державну таємницю відповідно до Закону України «Про державну таємницю»), володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. Не підлягає обмеженню також доступ до інформації про стан і результати перевірок та службових розслідувань фактів порушень, допущених у сферах діяльності, зазначених у цій частині. Доступ до зазначеної інформації забезпечується розпорядниками інформації відповідно до положень статті 5 цього Закону. Ч. 7 вказаної правової норми передбачає, що обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних» не належить до інформації з обмеженим доступом інформація про отримання у будь-якій формі фізичною особою бюджетних коштів, державного чи комунального майна, крім випадків, передбачених статтею 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Крім цього, Розділом 2 тендерної документації передбачено наступне. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Додатком 3 до тендерної документації, подають у складі своєї пропозиції, документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані. Таким чином, вимога тендерної документації про надання копії сторінок паспорту керівника юридичної особи чи її іншого представника спрямована на встановлення особи, яка підписала документи тендерної пропозиції від імені юридичної особи учасника та визначення (підтвердження наявності) обсягу її цивільної дієздатності, як представника. Дана вимога ніяким чином не встановлює жодних дискримінаційних вимог, оскільки всі громадяни України, які відповідно до Закону можуть бути керівником чи представником юридичної особи, мають паспорт громадянина України. Якщо керівник чи представник учасника є нерезидентом, то він може подати документи, передбачені законодавством країн, де він зареєстрований. Якщо керівник чи представник учасника не має паспорта громадянина України чи не бажає надавати його копію, то він то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Дата відповіді: 26.03.2021 19:59