• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Стіл з шухлядами, Тумба з дверкою, Шафа для одягу та документів, Стіл з шухлядами, Тумба з шухлядами та дверкою, Шафа з полицями, Шафа для одягу, Шафа для одягу, Шафа з полицями, Шафа з полицями, Шафа з полицями, Антресоль, Декоративні планки, Шафа з полицями, Антресоль, Декоративні планки, Стіл, Шафа з полицями, Шафа з полицями, Стіл обідній, Шафа для одягу, Шафа для одягу, Шафа для одягу, Шафа для одягу, Шафа з полицями, Стелаж відкритий, Стіл гладильний, Тумба з шухлядами, Шафа для одягу, Стіл з шухлядами, Стіл з надставкою, Стіл обідній, Шафа з полицями, Шафка з полицями, Тумба з дверкою, Стіл з шухлядами, Тумба з шухлядою та дверкою, Стіл, Тумба на колесах з шухлядами, Шафа для документів, Шафа під умивальник, Тумба з шухлядою, Тумба для паперів, Шафа для одягу, Стіл офісний, Тумба з дверкою та шухлядами, Шафа для одягу, Шафа, Стіл з шухлядами, Тумба на колесах, Шафа для одягу та документів, Стіл з тумбою, Тумба з дверима, Вішалка для одягу, Шафа для одягу та документів, Стіл письмовий, Тумба на колесах, Шафа для одягу, Тумба із замком, Шафа з полицями, Шафа для білизни, Шафа для одягу з полицями, Вішалка для одягу для хворих, Шафа для одягу для хворих, Шафа для посуду, Стіл кутовий з надставкою, Софа для відпочинку, Стелаж відкритий, Стелаж, Стіл з надставкою, Шафа з полицями, Шафа для одягу

Завершена

432 642.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 163.21 UAH
Період уточнення: 19.03.2021 16:24 - 25.03.2021 23:00
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик

Номер: 223b773c3fec42d8b9dd994fe674a3a3
Дата опублікування: 22.03.2021 15:04
Опис: Чи розуміє сам Замовник вимогу, яку наведено в тендерній документації: Підтвердження медико-технічним вимогам надається у формі заповненої таблиці. Яку саме таблицю має на увазі Замовник , тому як жодної таблиці з медико-технічними вимогами у складі тендерної документації не має.
Відповідь: Доброго дня!!! За результатами вашого звернення замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 25.03.2021 15:55
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик

Номер: 2152c5c6b1b742ff85d70f86eee3cbfb
Дата опублікування: 22.03.2021 14:57
Опис: Згідно Додатку 2 до ТД Замовник вимагає надати підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником предмету закупівлі технічним вимогам, що повинно бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи та/або сторінки технічних документів виробника (проспекту виробника та/або настанови з експлуатації та/або інструкції та/або технічного опису чи технічних умов, та/або інших технічних документів виробника українською та/або російською мовами), в яких міститься ця інформація разом з додаванням відповідних копій документів. Не зрозуміло, в якій саме формі повинна бути зазначена та надана дана інформація. Меблі, що є предметом закупівлі є не серійними, а за індивідуальними розмірами та технічим завданням саме Замовника торгів, тобто посилання на якість проспекти чи інструкції саме на ці вироби може надати якийсь конкретний учасник, під якого і прописані саме технічні вимоги, а це в свою чергу вказує на дискримінацію та корупційну складову. Надайте відповідь, яку саме інформацію треба надати у пропозиції та в якій формі
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо, вимогами тендерної документації встановлена вимога стосовно того, що Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником предмету закупівлі технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи та/або сторінки технічних документів виробника (проспекту виробника та/або настанови з експлуатації та/або інструкції та/або технічного опису чи технічних умов, та/або інших технічних документів виробника українською та/або російською мовами), в яких міститься ця інформація разом з додаванням відповідних копій документів. Підтвердження медико-технічним вимогам надається у формі заповненої таблиці. В додатку 2 тендерної документації міститься таблиця з технічними характеристиками товару, що вимагає замовник, характеристиками не більше, не менше, або еквівалент. Вам як потенційному Учаснику потрібно надати таблицю з технічними характеристиками запропонованого Вами товару та з посиланнями на документ, що буде підтверджувати відповідність запропонованого Вами товару, а саме сторінки технічних документів виробника (проспекту виробника та/або настанови з експлуатації та/або інструкції та/або технічного опису чи технічних умов, та/або інших технічних документів виробника українською та/або російською мовами), в яких міститься ця інформація разом з додаванням відповідних копій документів. Крім того замовником буде внесено зміни задля уточнення надання підтвердження інформації
Дата відповіді: 25.03.2021 15:54
Відповідь надана

Оплата консультанта

Номер: 2a99e183755048208d4e64ddc5bf0be9
Дата опублікування: 22.03.2021 12:02
Опис: Шановний Замовнику! В Вашій ТД вказано наступне: "На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 5000 грн (п’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. " Питання - що очікує Замовник побачити в складі тендерної пропозиції Учасника на цей пункт? Вимога - Повідомляємо Вам, що оплата консультаційних послуг - обов’язок виключно клієнта, яким являєтесь Ви. Ніяких консультаційних послуг Конкультант третім особам (в даному випадку йдеться про учасника-переможця) не надає, тобто, Ви б мали оплачувати послуги зі свого бюджету. Зокрема, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель в тендерах неодноразово встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. Замовникам слід замовляти консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Тому, щоб уникнути оскарження в АМКУ вищевказаного, просимо виключити вимогу щодо можливості оплати консультаційних послуг третіми особами з тендерної документації. Дякуємо!
Відповідь: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, відповідно, внесення змін в Тендерну документацію не є необхідним.
Дата відповіді: 25.03.2021 15:54
Відповідь надана

Термін поставки

Номер: af8bbcbac7344e6991474c550897b0bb
Дата опублікування: 22.03.2021 11:59
Опис: Шановний Замовнику! В вимогах ТД вказано: "Поставка товару здійснюється протягом трьох робочих днів з моменту отримання заявки", хоча в проєкті договору, згоду з істотними умовами якого Учасники мають додати, ці умови не прописані. Включення даної Вимоги Замовником дискримінує учасників, що є прямим порушенням діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. Дана вимога може бути виконана тільки учасниками - виробниками серійних меблів, котрі тримають меблі на складі. Обмеження вільної конкуренції незаконними дискримінаційними вимогами до Учасника в тендерній документації – є прямим порушенням законодавства Замовником. Просимо Замовника змінити термін поставки в Тендерній документації задля уникнення непорозумінь та проведення закупівлі у чіткій відповідності до норм чинного законодавства та дотримуючись правил вільної конкуренції.
Відповідь: Доброго дня! За розглядом Вашого питання повідомляємо наступне. Вимогами тендерної документації зокрема Додатку 2 ТД визначена вимога стосовно того, що Поставка товару здійснюється протягом трьох робочих днів з моменту отримання заявки. Постачання відбуватиметься тільки в робочі дні. Час постачання – 8.00 – 16.00. Дана норма Додатку 2 тендерної документації встановлена 1. З урахуванням роботи закладу. 2. З урахуванням того, що замовник зацікавлений в отримані товару у якнайшвидші строки з моменту підписання договору та з врахуванням специфіки роботи закладу. Додатково повідомляємо, що відпоівідно до положень ч.6 ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Тобто враховуючи цю частину закону та той факт, що замовник самостійно встановлює вимоги до потенційних учасників, тендерний комітет не вбачає грунтовних підстав для внесення щзмін до тендерної документації. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 25.03.2021 15:53