• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи - Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей у Державному професійно-технічному навчальному закладі "Нікопольський центр професійної освіти" за адресою: м. Нікополь, вул. Херсонська, 298а, Дніпропетровська область (Гуртожиток)

Завершена

819 542.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 097.71 UAH
Період уточнення: 19.03.2021 14:00 - 24.04.2021 00:00
Відповідь надана

Електроустаткування вище 1000 В.

Номер: 33267dd6d61f4f8da16103abef21c8db
Дата опублікування: 26.03.2021 17:29
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до Додатку №3 тендерної документації ви вимагаєте надати відповідний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрованих або виданих відповідним органом Держпраці згідно вимог ПКМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» для виконання робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В, діючий на об’єкті замовника. Для розрахунку вмотивованої вартості виконання робіт та складання цінової пропозиції до тендерної документації просимо Вас надати 1) вичерпний перелік обладнання, діючих електроустановок та агрегатів з напругою понад 1000 В.; 2) місця їх встановлення на території Вашого об’єкту з зазначенням ліній їх перетину з іншими комунікаціями та (або) конструкціями; 3) маркування діючих електроустановок з напругою понад 1000 В. та ступінь їх захисту; 4) просимо дозавантажити в систему паспорт на вказану діючу електроустановку напругою понад 1000 В.; 5) завантажити в систему протокол (АКТ) останього випробування діючої електроустановки напругою понад 1000В. Завчасно дякуємо! З великою повагою до Вас.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до розділу 5."Оцінка тендерної пропозиції", п.2 "Інша інформація" тендерної документації останній абзац наголошує: До подання пропозиції учасник повинен ознайомитися з об’єктом (виконати візуальний огляд існуючого обладнання) з складанням відповідного акту, який підписується відповідальною особою на об’єкті та надається у складі пропозиції. З повагою!
Дата відповіді: 29.03.2021 10:22
Відповідь надана

уточнення

Номер: e9a9caff028d42da9f689c13eb1aaaca
Дата опублікування: 25.03.2021 17:14
Опис: В ТД наявна вимога до працівників надати навчання "«Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (п.1.1., п.1.2.НПАОП 0.00-7.11.12; ст. 28 Закону України «Про охорону праці»)", хочемо зазначити що дане навчання згідно законодавства встановлюється до Керівника підприємства/Директора - РОБОТОДАВЦЯ, а не до всіх працівників! Уточнюємо, дане навчання надавати на всіх працівників, чи всеж таки на РОБОТОДАВЦЯ???
Відповідь: Згідно п.2 Додатку 1 до ТД «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання» вказано: Згідно п.14.Кадрові вимоги ПКМУ від 23.11.2016 № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» у складі своєї пропозиції Учасник надає: На виконавців робіт (електромонтера ОПС, налагоджувальника КВП та А) та на керівника робіт, що будуть задіяні у наданні послуг, копії підтверджуючих документів про проходження навчання з питань охорони праці (згідно наказу Держпраці від 26.01.2005 №15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» п.1.3.; п.3.6.;п.3.16; п.4.1.; п.5.1. НПАОП 0.00-4.12-05), а саме: «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (п.1.1., п.1.2. НПАОП 0.00-7.11.12; ст. 28 Закону України «Про охорону праці»): п.1.1 - Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників встановлюють вимоги щодо створення безпечнихі нешкідливих умов праці шляхом належного облаштування робочих місць і виробничих, санітарно-побутових та інших приміщень на підприємстві, в установі, організації, безпечного використання працівниками засобів праці, забезпечення навчання працівників і залучення їх до вирішення питань охорони праці, регулювання взаємовідносин з охорони праці між підприємствами у випадку залучення до виконання робіт працівників інших підприємств; п.1.2. - Дія цих Вимог поширюється на всіх суб'єктів господарювання незалежно від форм власності і видів діяльності. охорони праці.
Дата відповіді: 26.03.2021 09:56
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 0769f23d1ba444099f8dae0cc067064b
Дата опублікування: 25.03.2021 17:12
Опис: «Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021р. (у разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника). У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення є власністю Учасника – надати підтверджуючи документи на право власності офісу та / або складських / виробничих приміщень». Замовник встановлює вимогу, що «приміщення яке не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності», яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників, з огляду на наступне: - Учасник заключає договір суборенди з Суборендодавцем яке відношення він як Учасник – Суборендар має до Орендодавця??? До того ж документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень є/можуть бути конфіденційною інформацією, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», і відповідно на яких підставах, та відповідно до яких нормативно правових актів Орендар дозволить використовувати його документи Суборендарю, ще й на суспільний огляд?? Учасник повторимося, має відносини по договору лише з Суборендодавцем, а не Орендодавцем, оскільки договір стосовно оренди двосторонній а не тристоронній! Вважаємо достатнім підтвердженням суборенди приміщення буде Договір суборенди між Учасником та Суборендодавцем! Встановлюючи дані вимогу Замовник чітко представляє інтереси певного учасника, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» а саме про рівність умов участі для всіх учасників та не дискримінаційні вимоги. Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу!
Відповідь: Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» визначено: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження наявності обладнання, матеріальної бази та технологій Замовник просить надати учасників довідку, складену у довільній формі, у якій зазначається інформація щодо наявності у Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах. Одночасно Замовник просить надати учасників для документального підтвердження наявності офісу та / або складських / виробничих приміщень, у складі своєї тендерної пропозиції Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021р. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення є власністю Учасника – надати підтверджуючи документи на право власності офісу та / або складських/ виробничих приміщень. Таким чином, вимога щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлена відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково зазначаємо, що надання послуг з предмету закупівлі (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) регламентується «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими постановою КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. (далі- Ліцензійні умови). Пунктом 6 Ліцензійних умов визначено: «ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.» Додаток 2 до Ліцензійних умов «ВІДОМОСТІ про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження заявленого виду господарської діяльності», - вимагається документ, що підтверджує право власності або користування, на підставі якого дозволено експлуатувати, використовувати за призначенням приміщення. Тобто, умови отримання ліцензії передбачають наявністьадміністративного приміщення та матеріально-технічної бази для ведення господарчої діяльності. Відповідно, дана вимога не може вважатися дискримінаційною для суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у відповідності до Ліцензійних вимог. Встановлюючи вимогу щодо документального підтвердження наявності офісу та / або складських / виробничих приміщень терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021 р. та надання підтверджуючих документів щодо власності приміщень, Замовник (ДПТНЗ "НЦПО") не лобіює інтереси конкретного учасника, а навпаки бажає бути впевненим в тому, що переможець відкритих торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами Ліцензійних умов.
Дата відповіді: 26.03.2021 08:35
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 1ca649fe2dd1480d88710d0c1e64167f
Дата опублікування: 25.03.2021 17:06
Опис: Доброго дня, в ТД наявна вимога "надати відповідний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ,діючий на об’єкті замовника", яка є дискримінаційною та порушує права учасників! Наше підприємство має декларацію в якій зазначено, що ми маємо право виконувари роботи на всіх місцях виконання робіт підвищеної небезпеки, чому Ви вимагаєте саме конкретне формулювання?? Ви лобіюєте інтереси конкретного учасника??? Внесіть та доповніть тендерну документацію, для не дискримінації учасників!
Відповідь: Відповідно до Розділу 5 п.2 ТД "Інша інформація" Замовник (ДПТНЗ "НЦПО") вимагає надати: відповідний дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази для виконання робіт підвищеної небезпеки : роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні; роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В,діючий на об’єкті замовника, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) відповідно до порядку видачі дозволів, згідно вимог ПКМУ від 26.10.2011 р. № 1107 (із змінами). Так, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Постанова) затверджений Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок). Відповідно до п. 6 Порядку Дозвіл видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у ТД. Так, відповідно до Додатку 2 зазначеного Порядку визначений Перелік видів робіт підвищеної небезпеки: "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу" - п.9. Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" - п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Таким чином, вимога, що відповідний дозвіл або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не може вважитися дискримінаційною. Замовник (ДПТНЗ "НЦПО") не лобіює інтереси Учасників та внесення доповнень до Тендерної документації вважаємо не доцільним.
Дата відповіді: 26.03.2021 10:42
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 761e84e3e0a44ee7844f12dfa6d700a4
Дата опублікування: 25.03.2021 17:02
Опис: Шановний Замовнику, на якій підставі Ви вимагаєте підключення змонтованої системи до нашого пульта, та спостереження та технічне обслуговування до 31.12.2021 року??? Ви не плутаєте закупівлі?? Дана закупівля на монтаж, а не на технічне обслуговування та спостереження! Законодавством забороняється проводити різні предмети закупівлі за одним кодом ДК!! Внесіть зміни, не порушуйте законодавство та видаліть дискримінаційні вимоги з ТД!
Відповідь: Предметом закупівлі є «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в ДПТНЗ "НЦПО" (Гуртожиток)». Вимога щодо надання гарантійного листа від Учасника про підключення змонтованої системи пожежної сигналізації на об’єкті Замовника до власного пульта пожежного спостерігання та технічного обслуговування на строк до 31.12.2021 р. зумовлена специфікою діяльності закладу (а саме - діючий об’єкт, із значним накопичуванням людей, об’єкт з масовим перебуванням людей) та пов’язаною з цим необхідністю підтримувати змонтовану систему в робочому стані до вводу її в експлуатацію, і відповідно, не є окремим видом надання послуг. Норматив ДСТУ 9047:2020 "Системи протипожежного захисту.Настанова з підтримання експлуатаційної придатності" встановлює вимоги до виконання робіт, пов’язаних з введенням в експлуатацію, оцінкою відповідності, експлуатуванням та виведенням з експлуатації систем протипожежного захисту та функціонально пов’язаних із системою протипожежного захисту інженерних систем та технологічного обладнання. Наказ ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 22.09.2020 № 232 з 01 січня 2021 року "Про прийняття національного стандарту", п.4.2.: Підготування до експлуатування. Введення в експлуатацію містить: а) підготовчі роботи, які включають тестування системи протипожежного захисту і інженерних систем та технологічного обладнання у цілому чи окремих її компонентів; б) приймання: - оцінку відповідності змонтованої системи протипожежного захисту та технічного обслуговування для доведення їх роботоздатності і відповідності проектним рішенням; - перевіряння виконання вимог; п.4.2. а) оформлення акта підтвердження відповідності системи протипожежного захисту та технічного обслуговування та акта приймання в експлуатацію (див. п.4.2.1 б)) та в) із зазначенням строку експлуатування; - переведення системи протипожежного захисту у режим проектної готовності до початку експлуатування; в) закріплення системи протипожежного захисту та технічного обслуговування за відповідним підрозділом: - організацію підтримання експлуатаційної придатності. У відповідності до вимог «Правил пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014):Розділ 1. п. 2. Ці Правила є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. п. 4. Пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж. На підставі вище викладеного, вимога щодо надання гарантійного листа про підключення змонтованої системи пожежної сигналізації на об’єкті Замовника (ДПТНЗ "НЦПО") до власного пульта пожежного спостерігання та технічного обслуговування на строк до 31.12.2021 р. є такою, що відповідає чинному законодавству та є обов’язковою до виконання.
Дата відповіді: 26.03.2021 08:30
Відповідь надана

У продовження теми щодо обов'язкової вимоги надання сертифікатів ISO 9001:2015.

Номер: eee250ff03214651bb166931bf7428ad
Дата опублікування: 25.03.2021 14:32
Опис: Предметом закупівлі відкритих торгів є «Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей» це вид діяльності, що регламентується ліцензійними умовами і саме вони визначають організаційні, кваліфікаційні, технологічні та спеціальні вимоги, обов'язкові для виконання при провадженні господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Органом ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт є Державна інспекція техногенної безпеки України. Наявність Ліцензії свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації. Наголошуємо, що надання послуг за предметом закупівлі вимагає Ліцензії, незалежна оцінка або сертифікація – не передбаченна. Просимо видалити дану вимогу!
Відповідь: Частиною Національних стандартів законодавства України є ДСТУ ISO 9001:2015 (надалі по тексту – «Стандарт»), відповідно до якого зазначений стандарт зобов'язані застосовувати всі організації, які мають на меті допомогти поліпшити загальну дієвість системи управління якістю та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку (пункт 0.1. Стандарту «Загальні положення»). Стандарт дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту. Відповідно до зазначеного пункту 0.1. Стандарту, потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі: a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги; b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників; c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації; d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до положень Розділу 7 пункту 7.2 ДСТУ ISO 9001:2015 встановлено вимоги та критерії відповідності компетенції працівників в організаціях. Згідно пункту 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «…тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Частиною 3 вказаної статті Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник (ДПТНЗ "НЦПО") правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам та критеріям відповідності компетенції працівників в організаціях. Отже, вимога Замовника (ДПТНЗ "НЦПО") надати копію сертифікату про наявність у учасника процедури закупівлі системи контроля якості ISO 9001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2015 (ISO/IEC 17021-1:2015) є правомірною.
Дата відповіді: 25.03.2021 16:39
Відповідь надана

ISO

Номер: c8138434f43744feb3527eb9cfc23740
Дата опублікування: 25.03.2021 08:50
Опис: У ТД наявна вимога про надання "Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю Учасника відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015" . Шановний Замовник, Ви ставите Учасників у різне становище. Оголошення не повинно містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Учасник не зобов’язанний на законодавчо закріпленому рівні отримувати такий сертифікат, тому вимога щодо його надання є неправомірною. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з оголошення як таку, що немає обґрунтування та законних підстав.
Відповідь: На сьогоднішній день Замовник здійснює замовлення всіх послуг через відкриту процедуру закупівлі, де єдиним критерієм визначення переможця є ціна. Однак, враховуючи, що послуги мають надаватися в приміщеннях, де одночасно перебуває велика кількість дітей (здобувачі освіти), Замовника (ДПТНЗ "НЦПО") також цікавить можливість надання якісних послуг та у встановлені терміни. В зв’язку з тим, що Замовник (ДПТНЗ "НЦПО") у своєму штаті не має працівників, які мають глибокі знання в системі пожежної сигналізації та суміжних системах, а також з метою отримання якісних послуг висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник (ДПТНЗ "НЦПО") вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Дата відповіді: 25.03.2021 09:48