• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання (навчальний комп'ютерний комплекс)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника.

Торги не відбулися

244 695.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 223.48 UAH
Період уточнення: 19.03.2021 13:51 - 24.03.2021 23:00
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: 984643752c6e4dd8b97f16d0fd909c39
Дата опублікування: 23.03.2021 12:46
Опис: Шановний замовнику, чи будете ви розглядати інтерактивну дошку з інфрачервоною технологією? Така технологія є не гіршою, ніж DVIT технологія і використовується в більшості інтерактивних дошок, представлених на ринку. Натомість, технолоія DVIT є лише у одного виробника. Такими вимогами ви звужуєте коло учаснків.
Відповідь: Шановний учаснику, всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент» Еквівалент - товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Дата відповіді: 26.03.2021 08:17
Відповідь надана

авторизаційні листи від виробника

Номер: 5b95d0370ae241b2917889ac75ad6ef8
Дата опублікування: 23.03.2021 12:39
Опис: Шановний замовник! У Додатку 2 (п. 2.4) Тендерної документації (ТД) зазначена вимога про наявність авторизаційного листа на запропоноване учасником обладнння від виробника або офіційного представника в Україні, що відповідно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів та до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Наполягаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику, до тендерної документації внесена вимога щодо надання авторизаційного листа на обладнання від виробника чи офіційного представника в Україні, так як для забезпечення якісного обслуговування обладнання в авторизаційних сервісних центрах вимагаються копії авторизаційних листів від виробника чи його офіційного представника. Виконання даної вимоги Учасником забезпечить підтвердження того, що запропоновані вироби придбані через офіційну мережу виробника обладнання та у разі необхідності виконання гарантійного та/або післягарантійного обслуговування офіційні сервісні центри виконають якісний сервіс. Враховуючи викладене, дана вимога не є дискримінаційною та не може бути виключена зі складу тендерної документації.
Дата відповіді: 26.03.2021 09:40
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: e5cc1a89ea7540448c051db468b4c4bf
Дата опублікування: 23.03.2021 12:34
Опис: У Додатку 2 (п. 2.7) ТД зазначена вимога про надання копії чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо, виключити з ТД вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів.
Відповідь: Ваші зауваження прийняті до уваги . До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 25.03.2021 15:51
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: ae327f35b0c7477880c0268d83fd7a59
Дата опублікування: 23.03.2021 12:32
Опис: Наполягаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації. У Додатку 2 (п. 2.6) ТД зазначена вимога про надання копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено. Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам». Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти. Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, суттєво звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Інформуємо, що накази Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 та №537 від 17.06.2008 року втратили чинність. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Окрім того, відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи те, що обладнання та встановлене на ньому програмне забезпечення, буде використовуватися в закладах освіти, вважаємо за необхідне отримання офіційного підтвердження стосовно можливості застосування запропонованого учасниками обладнання в освітньому процесі.
Дата відповіді: 25.03.2021 16:31