• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне пальне ЄВРО та Бензин А92

Дизельне пальне ЄВРО та Бензин А92

Торги не відбулися

1 140 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 703.00 UAH
Період уточнення: 19.03.2021 13:24 - 26.03.2021 23:00
Відповідь надана

Порушення Закону

Номер: 4c79fcd5a7694e2cae8bab2b7df84325
Дата опублікування: 25.03.2021 13:55
Опис: В своїх Рекомендаціях «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк Антимонопольний комітет України прямо вказує на дискримінаційний характер вимог Замовників щодо наявності у Учасника власних/орендованих АЗС. Встановивши в Документації вимогу, згідно якої поставка товару здійснюється за адресою автозаправних станцій які належать на праві ВЛАСНОСТІ/ОРЕНДИ Замовник порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З якою метою умисно порушуєте Закон та чи знаєте про відповідальність згідно ст. 164-14 КУпАП?
Відповідь: При розміщенні Вами питання щодо наявності в нашій тендерній документації (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-19-005114-b) дискримінаційних вимог зроблено посилання на РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ лист Антимонопольного комітету №17—рк від 09.04.2020 року, який містить в собі рекомендації базовані на вимогах Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 02.04.2020 року, згідно якої частина 3 статті 16 дійсно зазначала «Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування». Але на сьогодні Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі Закон), в редакції від 23.01.2021року передбачає, що Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (пункт 1 частина 2 статті 16 Закону). Також, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Крім того дана норма Закону передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Наказом Державного агентства рибного господарства України від 15.07.2016 року №229 затверджено Положення про Управління Державного агентства рибного господарства у Дніпропетровській області (далі Дніпропетровський рибоохоронний патруль). Повноваження Дніпропетровського рибоохоронного патруля поширюються на Дніпропетровську область, територію та акваторію водного об’єкта в межах районів діяльності, визначених Держрибагентством (далі - район діяльності). Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених на Дніпропетровський рибоохоронний патруль функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність патрульних щодо своєчасного забезпечення і ефективного виконання покладених обов’язків. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь-який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь-яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Дата відповіді: 29.03.2021 16:41