• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-10 /Н-03/ – Хотин – контрольно-пропускний пункт "Мамалига" (на м.Кишинів) на ділянці км 0+000 – км 29+000 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)

Торги відмінено

780 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 900 000.00 UAH
Період уточнення: 18.03.2021 15:47 - 11.05.2021 00:00
Відповідь надана

Досвід

Номер: d442d78b731845228e81c6fce5d5286d
Дата опублікування: 19.04.2021 15:14
Опис: Чи можна підтвердити досвід з Улаштування вирівнюючого шару основи із щебенево- піщаної суміші досвідом з влаштування основи з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом?
Відповідь: Так
Дата відповіді: 21.04.2021 17:01
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: dfff07bce30447119dc4761c728468f3
Дата опублікування: 07.04.2021 15:43
Опис: Відповідно до вимог ТД, учасник повинен підтвердити аналогічний досвід одним із видів робіт, а саме : Влаштування верхнього шару покриття із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші. Чи можна підтвердити влаштування верхнього шару покриття - влаштуванням верхнього шару з ЩМАС ?
Відповідь: Так.
Дата відповіді: 09.04.2021 10:58
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 0dadad66e4f94f4e9afc3dd274bb039f
Дата опублікування: 07.04.2021 14:08
Опис: Шановний Замовник! Просимо дати роз’яснення до технічного завдання, щодо товщини шару та матеріалу який має бути застосовано при укріпленні узбіччя , так як в дефектному акті є розбіжності в матеріалах і обсягах. -укріплення узбіч гравійно-піщаною сумішшю і відходами від фрезерування автогрейдером ДЗ-98 В важкого типу потужність 173 кВт (235 к.с.): при товщині шару 10 см ОБСЯГ 101 240 м2 , - при заміні товщини на кожні 1 см додавати або виключати до/з норми 1-26-8 –ОБСЯГ 2 227 280м2 і вже укріплення узбіч сумішшю щебню і асфальтогрануляту. Просимо переглянути технічне завдання та внести зміни.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 09.04.2021 10:59
Відповідь надана

Досвід аналогічного договору

Номер: 1bc2f52575b64de0ae14cb8c2dde860d
Дата опублікування: 06.04.2021 14:56
Опис: Відповідно до вимог п.3.2 додатку 2 тендерної документації Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І–ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, описаних в Таблиці 3.3. В зазначеній таблиці п3 та 6; п 5 та 7 дублюють один одного. Враховуючи вищенаведене просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.04.2021 11:55
Відповідь надана

стосовно аналогічного досвіду

Номер: e6efc1a020794cfd82a17b05d3822f3e
Дата опублікування: 05.04.2021 23:49
Опис: В тендерній документації зазначено:Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (розробки)/коригування проектної (проектно - кошторисної) документації (стадія проект та/або стадія робочий проект та/або стадія робоча документація) на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення, за класом наслідків (відповідальності) – ССЗ та/або СС2 (V та/або ІV та/або ІІІ категорії складності), який є виконаним протягом останніх 5 (п’яти) років. Предметом даної закупівлі є поточний середній ремонт.Поточний середній ремонт згідно ГБН В.2.3-37641918-552:2015 Автомобільні дороги. Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів дорожнього будівництва відноситься до СС1 Такі вимоги є дискримінаційними.Будь-ласка внесіть зміни до тендерної документації
Відповідь: У відповідності з п. 4.5. ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності): Характеристики можливих наслідків відмови об’єкта є підставою для класифікації об’єктів за трьома класами наслідків (відповідальності): — незначні наслідки — СС1; — середні наслідки — СС2; — значні наслідки — ССЗ. Характеристики є загальними та обов’язковими для об’єктів і не залежать від їхнього функціонального призначення. Якщо для об’єктів певного функціонального призначення визначення наслідків відмови потребує використання не тільки характеристик, зазначених у таблиці 1, то може бути застосовано додаткові характеристики, регламентовані відповідними будівельними нормами або нормативними документами, зокрема й галузевими. У загальних положеннях ДСТУ 8855:2019 Таблиця 1 – класи наслідків (відповідальності) об’єктів класифікує віднесення СС3 – значні наслідки до загальнодержавного рівня, СС2 – середні наслідки до регіонального, місцевого рівня, СС1– незначні наслідки до об’єктового рівня. Додаток А надає роз’яснення щодо об’єктів (споруд) транспортної мережі, які відносяться до регіонального та місцевого рівнів: Відповідно до рекомендації щодо віднесення лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єктів комунікації, зв’язку, енергетики та інженерних мереж до загальнодержавного, регіонального чи місцевого рівнів до об’єктів (споруд) транспортної мережі регіонального та місцевого рівнів потрібно відносити: — регіональні та територіальні автомобільні дороги державного значення; — автомобільні дороги місцевого значення; — середні та малі автодорожні мости згідно з ДБН В.2.3-22, які не віднесено до загальнодержавного рівня; — розв’язки в різних рівнях на автомобільних дорогах загального користування, які не віднесено до загальнодержавного рівня; — підпірні стіни, протилавинні та селезахисні споруди на автомобільних дорогах, які не віднесено до загальнодержавного рівня; — пішохідні переходи в різних рівнях на автомобільних дорогах, які не віднесено до загальнодержавного рівня; — розв’язки в одному рівні з перехідно-швидкісними смугами на автомобільних дорогах місцевого значення; — лінійні споруди внутрішніх та під’їзних залізничних колій промислових підприємств, разом зі спорудами на них.
Дата відповіді: 08.04.2021 08:47
Відповідь надана

вимоги до інженера-проектувальника

Номер: cceb0d8a415f4cf28117266feaca3847
Дата опублікування: 05.04.2021 23:44
Опис: Чому для інженера-проектувальника вимагається сертифікат інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (значні наслідки), оскільки предмет даної закупівлі Є поточний середній ремонт і є СС1 згідно ГБН В.2.3-37641918-552:2015 Автомобільні дороги. Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів дорожнього будівництва.Будь-ласка внесіть зміни до тендерної документації
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 08.04.2021 08:45
Відповідь надана

стосовно документів на АБЗ

Номер: 61103fcf7b0243eb89f2c87ac7d03a88
Дата опублікування: 05.04.2021 23:30
Опис: Документацією передбачено: "Посвідчена копія атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015 додатково надаються Учасником за наявністю.". Просимо Замовника роз'яснити, що розуміється під терміном"за наявністю"?Атестат виробництва надається за наявністю?Чи атестата згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 за наявністю?
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 07.04.2021 11:49
Відповідь надана

територіальні дороги

Номер: e60832e2ee7345c6afbfccbfc9ba6389
Дата опублікування: 02.04.2021 12:17
Опис: Чому при закупівлі поточного ремонту дороги ТЕРИТОРІАЛЬНОГО значення відсуття можливість підтвердження досвіду саме дорогами територіального значення. Будь ласка, внесість зміни до тендерної документації.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.04.2021 12:31
Відповідь надана

обсяги

Номер: a5f28e4b56b6410ba746a2c6e694f887
Дата опублікування: 02.04.2021 11:55
Опис: в таблиці 3.3 задвоєні обсяги
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.04.2021 12:31