• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09130000-9 нафта і дистиляти (бензин)

Завершена

7 370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 850.00 UAH
Період уточнення: 18.03.2021 15:27 - 10.04.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги : єдиний талон, бренд талону відповідає бренду мережі

Номер: 27fa08408a1a4655b693e203f8f01f01
Дата опублікування: 08.04.2021 23:11
Опис: Шановний Замовнику! Вами встановленні дискримінаційні вимоги пункту 1.5. Додатку 1, а саме : 1) Учасник надає скан. копії єдиного зразка талонів (бланки-дозволи) на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо по талонах зазначених в даній тендерній документації (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС). 2) Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо. Відсутня аргументація Замовника щодо єдиного зразка талонів та відповідність бренду талону до назви бренду мережі. По визначеним напрямках території України існує щонайменше 5 різних мереж АЗС, відповідно, учасник може запропонувати Замовнику 5 зразків талонів. Це дозволить Замовнику у випадку закриття однієї з АЗС безперешкодно заправляти на іншій. Крім того, учасник , який має власні талони, які обслуговуються на різних мережах АЗС також здатний поставити товар Замовнику, але взяти участь не зможе через наявність вимоги пр. «назва бренду на талонах відповідає бренду на АЗС» Очевидно що дані вимоги суттєво обмежують участь учасників, що суперечить принципам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Приймаючи до уваги рішення Антимонопольного комітету України щодо аналогічних питань (єдиний зразок, назва бренду талону =назві бренду АЗС) рішення № 894-р/пк-пз від 19.01.2021, вважаємо що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Тобто, керуючись статтями 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути вимоги пункту 1.5. Додатку 1, а саме : 1) Учасник надає скан. копії єдиного зразка талонів (бланки-дозволи) на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо по талонах зазначених в даній тендерній документації (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС). 2) Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник має необхідність закупити талони на отримання пального в кількості, що зазначена в Тендерній документації саме, для забезпечення свого автотранспорту у відрядженнях протягом року. Маршрути відряджень Замовник отримує за добу до самих відряджень, відповідно Замовнику в такій ситуації необхідно спланувати всі запропоновані різнобренедові АЗС на маршруті, та забезпечити транспорт необхідною кількістю талонів різних брендів. Проте це не є можливо, в зв’язку з тим що транспорт може затримуватись на декілька днів в одному місці або мати зміну маршруту, а Замовник зобов’язаний забезпечити можливість заправлення автотранспорту у відрядженні, в тому числі при зміні маршруту. З огляду на ці обставини Замовника вимога щодо єдиного зразка талонів (бланків – дозволів) та відповідності назві бренду нанесеного на талонах назві бренду мережі АЗС являється виробничою необхідністю, а ніяк не дискримінаційною вимогою. Замовник вважає, що вимога щодо відповідності назви бренду нанесеного на талонах назві бренду мережі АЗС та терміну дії талонів відповідає основному принципу Закону, а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів на відбір зразків та технічне обслуговування транспорту у разі використання палива, яке не відповідає чинним ДСТУ в Україні, а також надасть можливість якісного і безперебійного виконання функцій автотранспортного забезпечення у відрядженнях Кабінету Міністрів України.
Дата відповіді: 12.04.2021 15:48
Відповідь надана

ЕЦП

Номер: 1daea286e0104a58b17bd095d05c2691
Дата опублікування: 08.04.2021 22:46
Опис: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «3. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".». Одним із важливих нововведень про електронні довірчі послуги є те, що він запроваджує поняття «кваліфікований електронний підпис», яке замінило поняття «електронного цифрового підпису». Тобто, ЕЦП – не існує. Новий формат – КЕП. Враховуючі вищезазначене, вимагаємо внести зміни в документацію та усунути вимогу щодо накладання ЕЦП на пропозицію.
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.04.2021 15:46
Відповідь надана

ДЗІ

Номер: 834522cd6d184fe29dff1de98c871a92
Дата опублікування: 08.04.2021 22:37
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до ТД вимагається «від Державного Інформаційно - аналітичного центру моніторингу зовнішніх товарних ринків (ДП «Держзовнішінформ») про рівень цін (на марки палива талонами та/або наливом, стосовно яких учасник надає свою тендерну пропозицію) на ринку нафтопродуктів м. Києва та Київської обл., (рівень цін повинен бути наведений на дату не більше десятиденної давнини до кінцевої дати закінчення строку подання тендерних пропозицій, рівень цін повинен враховувати доставку нафтопродуктів на склад Замовника АТП ГФД СКМУ, а також відстрочку платежу не менше 15 банківських днів);". Ціни у Довідці ДЗІ жодним чином не впливають на формування цінової пропозиції учасника, так як учасник сам визначає свої витрати, податки, транспортування тощо, тому надання даної довідки ДО аукціону є не актуальним, на відміну від отримання після акцепту. Проте, витрати на дану довідку будуть включені учасником у запропоновану ціну, що зумовить подання збільшеної цінової пропозиції, що є невигідним для Замовника в частині максимальної економії коштів Держави, а це порушує принцип статті 5 закону : максимальної економії та ефективності на всіх стадіях закупівель. Законом не передбачено підтвердження ціни на момент участі в аукціоні. Ціна на пальне суттєво змінюються щодня, тому цінова пропозиція учасника в кінцевий день подачі може не входити в рамки цін, які зазначені у довідці ДЗІ станом на день раніше подачі. Крім того, умовами документації встановлена Банківська гарантія 200 000 грн, яка унеможливлює ставити ціни нижче ринкових, у тому числі в аукціоні. *Доводимо до відома Замовника, що довідка з ДЗІ про рівень ціни станом «на дату не більше десятиденної давнини до кінцевої дати закінчення строку подання тендерних пропозицій» , можна отримати навіть після укладення договору, якщо замовнику захочеться знати ринкові ціни станом на ті дати. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимога про довідку з ДЗІ є недоведеною та порушує принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: максимальної економії та ефективності на всіх стадіях закупівель. Тому звертаємось до Вас, з метою усунення вимоги про надання довідки з ДП «Держзовнішінформ» до кінцевого строку подання пропозицій.
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.04.2021 15:45
Відповідь надана

моніторинг цін

Номер: 6cbd6105a5454ab7ad11fce8ff538487
Дата опублікування: 08.04.2021 22:00
Опис: Згідно з до ТД вимагається «від Державного Інформаційно - аналітичного центру моніторингу зовнішніх товарних ринків (ДП «Держзовнішінформ») про рівень цін (на марки палива талонами та/або наливом, стосовно яких учасник надає свою тендерну пропозицію) на ринку нафтопродуктів м. Києва та Київської обл., (рівень цін повинен бути наведений на дату не більше десятиденної давнини до кінцевої дати закінчення строку подання тендерних пропозицій, рівень цін повинен враховувати доставку нафтопродуктів на склад Замовника АТП ГФД СКМУ, а також відстрочку платежу не менше 15 банківських днів);". Відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку інформацію про рівень цін також можуть надавати Торгово-промислова палата України, тому вимагаємо внести зміни та включити вищезазначений суб’єкт господарювання як альтернативу структуру для отримання моніторингу цін.
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.04.2021 15:44