ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Активна електрична енергія).
Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Електронна гарантія. Тендерна пропозиція учасника повинна супроводжуватися документом, що підтверджує забезпечення забезпечення тендерної пропозиції, який повинен бути поданий у формі гарантії (далі - банківська гарантія) в електронному форматі з кваліфікованим електронним підписом гаранта банку. Основні вимоги до банківської гарантії: безповоротна, безумовна, згідно з якою перше зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії виконується відповідно до Положення про операції банків за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджена Правлінням Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Торги відмінено
4 100 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 000.00 UAH
Період уточнення:18.03.2021 14:19 - 11.05.2021 00:00
Відповідь надана
Порушення Замовником Закону - Планування відкритих торгів з публікацією англійською мовою
Номер:763fb916249e4c248e9c77eb8356a3cc
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:19.03.2021 09:36
Опис:Шановний Замовнику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель визначаються статтею 4 Закону. Так, згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Отже, оскільки складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення закупівель та передує їх проведенню, замовник в залежності від НАЯВНОЇ потреби.
Відповідно до частини десятої статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Згідно з частиною першою статті 13 Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
Замовником оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2020-12-21-006152-c, яка на сьогоднішній день оскаржується одним з учасником ПРОТЕ Замовником оголошено відкриті торги БЕЗ публікації англійської мови UA-2021-03-18-003138-b.
Просимо Вас надати пояснення з документальним підтвердженням НАЯВНОСТІ фінансування в розмірі очікуваної вартості закупівлі UA-2020-12-21-006152-c на очікувану вартість 133 884 249,00 та НАЯВНОЇ потреби оголошених відкритих торгів UA-2021-03-18-003138-b на очікувану вартість 4 100 000,00.
Також, просимо Вас зазначити яка загальна кількість кВт/год є необхідною задля виробничої потреби у Замовника на рік?
Відповідь:Шановний учаснику, дякуємо за поставлене питання тендерний комітет надає відповідь наступного змісту: Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Тендерним комітетом здійснюється планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель визначаються статтею 4 цього закону. Згідно з частиною першою статті 4 даного Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Отже, оскільки складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення закупівель та передує їх проведенню, замовник в залежності від наявної потреби може періодично вносити зміни в річний план. При цьому цей Закон не містить обмежень щодо проведення кількох закупівель з однаковими предметом закупівлі протягом року. Водночас плануючи такі закупівлі замовник має дотримуватись вартісних меж визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Закону основною процедурою закупівлі є відкриті торги. З боку тендерного комітету відсутні порушення статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Всі інші питання не стосуються цієї процедури закупівлі, зокрема: не мають жодного відношення до опублікованої тендерної документації та не впливають на якісну підготовку тендерних пропозицій з боку потенційних учасників. Таким чином, Замовником повністю дотримано вимоги ч. 10 ст. 3 Закону.