-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Контрольно-інспекторське обстеження ГТС
Послуги з технічного огляду та випробувань за кодом CPV за ДК 021:2015 71630000-3 (Контрольно-інспекторське обстеження ГТС)
Завершена
887 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 437.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 437.50 UAH
Період уточнення:
17.03.2021 16:25 - 08.04.2021 00:00
Відповідь надана
договор
Номер:
2c1ecd6470e44fc2a246c45b7805d1be
Дата опублікування:
06.04.2021 22:15
Опис:
Вважаємо за доцільне внести наступні зміни в редакцію Договору
надання послуг з контрольно-інспекторського обстеження ГТС
Ренійська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Ренійського морського порту )
П 2.2. Читати у редакції
. У разі надання неякісних Послуг, що пов’язано з порушенням законодавчо встановлених вимог та правил або непогодженими із Замовником відступами від умов цього Договору, (в межах Порядку та вимог до надання послуг) Виконавець за свій власний рахунок зобов’язаний надати зазначені в п. 1.1 Договору Послуги відповідної якості.
П. 4.1 Читати у редакції:
Оплата Послуг, що надаються за цим Договором, здійснюється Замовником двома платежами: аванс та остаточний розрахунок, шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. (Керуючись Розпорядження Державного підприємства «Адміністрація Морських портів України» від 18.06.2019 року № 38/10)
Замовник здійснює авансування у розмірі 30% від вартості Послуг за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на поточний рахунок Виконавця. Аванс (гарантія його повернення) забезпечується банківською гарантією.
П. 4.2 (перший абзац) Читати у редакції:
Остаточний розрахунок за надані Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
П. 5.1 Читати у редакції
Термін надання послуг складає ___________ календарних днів згідно Календарному плану надання послуг, але в будь-якому разі не пізніше 31.12.2021 р, що є Додатком № 2 до цього Договору (надається Виконавцем на стадії укладання Договору). Початок надання послуг протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Договору та надходження авансу на поточний рахунок Виконавця. Точна дата початку надання послуг остаточно встановлюється повідомленням Виконавця про початок надання послуг.
П. 5.7 Читати у редакції
Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Акту приймання-передачі наданих послуг розглядає його, підписує та направляє Виконавцю один примірник такого Акту або направляє в цей же строк Виконавцю мотивовану відмову від його підписання із зазначенням зауважень і термінів їх усунення (в межах Порядку та вимог до надання послуг), що є обов’язковими для усунення Виконавцем. У випадку аргументованої відмови Замовника від отримання Послуги, Сторонами може бути складений акт, в якому вказуються зауваження і терміни їх усунення (у межах об’ємів передбачених Порядком та вимогам до надання послуг ).
П. 6.2.6. Читати у редакції
Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень в межах Порядку та вимог до надання послуг та Договору.
П 6.3.20. виключити повтор П 6.3.8
П 7.9.2 . виключити
П. 13.13 додати та читати у редакції:
Сторони погодилися, що всі права, в т. ч. права інтелектуальної власності на виготовлені та передані Замовнику згідно умов цього Договору матеріали контрольно-інспекторського обстеження ГТС переходять до Замовника, що розпоряджається ними на власний розсуд та власну користь після повної сплати за надані послуги . Зазначене в т. ч. передбачає право Замовника виготовляти та передавати копії матеріалів контрольно-інспекторського обстеження ГТС в повному обсязі та/або частково третім особам, залучати інші проектні організації/фахівців для доопрацювань, внесення необхідних змін тощо.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником розглянуто Ваше звернення, та прийнято рішення зміни в проєкті договору не вностити. Проєкт договору складений Замовником на підставі чинного Законодавства України, не містить дискримінаційні вимоги. Аванс на надання відповідних послуг Замовником не пердбачений. Розрахунки за надані послуги здійснюються лише після надання послуг.
Дата відповіді:
09.04.2021 11:56
Відповідь надана
щодо водолазів
Номер:
6174922e69af4626b3a36467055476ce
Дата опублікування:
01.04.2021 17:12
Опис:
Шановний замовнику!
Згідно з "Єдиними правилами безпеки праці на водолазних роботах", ДНАОП 45.24 -1.01-91, частина 1 "Правила водолазної служби", у водолазних роботах можуть приймати участь водолази II і III класу 1-2 групи спеціалізації.
Тому, вимоги, викладені у Додатку 1, п.2 , абз. 3, а саме: "При цьому в Довідці обов, язково має бути зазначена інформація про наяність : .... - водолази не нижче 2 класу 1-2 груп спеціалізації, що мають досвід не менше 3 років підводно-технічного обстеження портових ГТС, в т.ч. досвід роботи в умовах р. Дунай;..." - вважаємо незаконними і дискримінаційними.
Просимо відкорегувати ці вимоги та внести віповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Замовник зацікавлений в отриманні найбільш достовірної та повної інформації щодо стану гідротехнічних споруд при наданні послуг з контрольно-інспекторського обстеження ГТС. Класність водолазів, та досвіт на пряму пов’язана з кількістю годін проведених під водою при виконанні підводно-технічних робіт. Підводно-технічні роботи з контрольно-інспекторського обстеження ГТС виконуються в складних умовах (видимість менш 0,5 м та можлива наявність течеї), важаємо що вимога до водолазів не нижче 2 класу та досвітом не менше 3 років підводно-технічного обстеження портових ГТС, в т. ч. досвід роботи в умовах р. Дунай цілком виправдано.
З огляду на те, що портові гідротехнічні споруди є важливою складовою інфраструктури України, надійність та довговічність експлуатації яких забезпечує зокрема економічний розвиток держави, а також беручи до уваги, що можливість встановлення кваліфікаційних критеріїв на розсуд Замовника закупівлі передбачена законодавцем саме з метою забезпечення обрання найбільш досвідчених і надійних контрагентів у яких є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі та оскільки закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачають витрачення державних коштів, Замовник не вважає відповідну вимогу Тендерної документації дискримінаційною в розумінні статті 5 Закону,
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що не має підстав для внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді:
05.04.2021 13:01