• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясне та фруктове пюре для дитячого харчування

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації.

Завершена

659 441.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 594.41 UAH
Період уточнення: 17.03.2021 12:26 - 23.03.2021 23:00
Відповідь надана

Поділ предмета закупівлі на лоти

Номер: e58689f68e1d42d89faf65f3369db0b6
Дата опублікування: 18.03.2021 16:33
Опис: Доброго дня! Поділіть, будь ласка, предмет закупівлі на два лоти, оскільки об’єднання 2 товарів з визначеними вами характеристиками значно звужує кількість учасників, котрі можуть брати участь у вашій закупівлі, що порушує принципи публічних закупівель, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. А також встановлення в Додатку 4 наступного обмеження : «УЧАСНИК ПОПЕРЕДЖАЄТЬСЯ ЩО БУДЬ-ЯКЕ ВІДХИЛЕННЯ ВІД ЗАПРОПОНОВАНИХ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ПРИЗВЕДЕ ДО ВІДХИЛЕННЯ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЯК ТАКОЇ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.» не дає можливості учасників з еквівалентним товаром брати участь у вашій закупівлі. У випадку поділу закупівлі на два лоти, ми зможемо брати участь у вашій закупівлі. Сподіваємось на ваше порозуміння та бажаємо Вам гарного дня!
Відповідь: Доброго дня, стосовно прохання поділити закупівлю на лоти повідомляємо наступне. Предмет Закупівлі визначено за показником 4-го знаку національного класифкатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» так, як у Законі України «Про публічні закупівлі» немає обов’язкової вимоги поділяти закупівлю на лоти- це є виключно рішенням тендерного комітету(Замовника торгів) Згідно статистики торгів , в Україні є достатньо Постачальників, що зможуть забезпечувати установу усіма без винятку переліченими у тендерній документації найменуваннями продукції. Пюре фруктове та м’ясне відносяться до дитячого харчування ,та в тендерній документації була включена до одного лоту. Після внесення до тендерної документації її умови не обмежують коло потенційних Учасників, тому тендерний комітет установи не вважає доцільним ділити дану закупівлю на лоти.
Дата відповіді: 19.03.2021 15:13
Відповідь надана

предмету закупівлі

Номер: bcff3a9cf8a34ccfa8251318fa109425
Дата опублікування: 17.03.2021 15:57
Опис: У своїй ТД - Дод.4. Технічна специфікація на закупівлю ви прописуєте Пюре м’ясне для дитячого харчування віком від 6 місяців в якості прикорму, де вміст м’яса складає не менше 45 %. Враховуючи Наказ МОЗ України від 06.08.2013 за № 696. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 13 серпня 2013 р. за № 1380/23912. Це Наказ про затвердження Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості. Де конкретно прописано, а саме у Додатку 11до Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості (пункт 3.3), що ( Якщо м'ясо, свійська птиця, риба, субпродукти або інше традиційне джерело білка є єдиними інгредієнтами, вказаними в назві інших видів дитячого харчування, то: вказане м'ясо, свійська птиця, риба, субпродукти або інше традиційне джерело білка повинні складати не менше 40% ваги таких харчових продуктів. Тому вимагаємо внести зміни до ТД у Дод.4 Технчна специфікація та прописати складову м’яса не менше ніж 40 % .Згідно Наказу МОЗ України від 06.08.2013 за № 696. Оскільки відсоткова складова 45% звужує кількість учасників, що можуть брати участь в цій закупівлі та порушує основні принципи публічних закупівель, передбачених в п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідь: Повідомляємо Вас, що уважно розглянувши дану вимогу, тендерний комітет КНП «ЦПМСД №6» КМР, вважає за необхідне повідомити про наступне: 1. Відносини які виникають у сфері державних закупівель врегульовано профільним Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, та розвиток добросовісної конкуренції. Пунктом 31 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. 2.Відповіднодо ст. 22 Профільного Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. 3.Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Частиною 2 ст. 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Гігієнічні вимоги до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості встановлюють норми вміста речовин у продуктах дитячого харчування для виробників продуктів та встановлюються вимоги до параметрів безпечності та окремих показників якості таких продуктів дитячого харчування для основних операторів ринку та зазначають що Зазначені в пункті 1.1 цих Вимог харчові продукти не можуть розміщуватися на ринку України, якщо вони не відповідають цим Гігієнічним вимогам. Зі свого боку у Дод.3 Медико технічних вимог прописана складова м’яса не менше ніж 45 %, що повністью відповідає нормам та потребам Замовника. Також повідомляємо, що при розгляді Скарги, АМКУ не вважає в технічній частині дискримінаційною, якщо замовник у своїй документації вказує складову частину м’яса не нижче 42% (Детальніше ознайомитись з рішення АМКУ у справі від 10.03.2021 №4564-р/пк-пз). При складані тендерної документації тендерним комітетом основним принципом є дотримання ЗУ «Про публічні закупівлі» та закупівля більш якіснішого продукту за найменшою ціною. Враховуючи вищенаведене, КНП «ЦПМСД №6» КМР, вважає Вашу вимогу безпідставною.
Дата відповіді: 19.03.2021 15:12