• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання робіт з капітального ремонту фасаду (заміна вікон) будівлі ЗПК (загальнопідстанційний пункт керування) з підвалом інв. № 117_24078_5405 (уніфікований Інв. № 07002362) ПС 330 кВ "Лозова" 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

Інформація, що вимагається пунктами 3, 11, 12 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у файлі з оголошенням.

Завершена

500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 17.03.2021 10:25 - 25.03.2021 12:00
Відповідь надана

Строків виконання договору

Номер: e852e888a97d4bdf83b8c69f076dacd3
Дата опублікування: 24.03.2021 12:05
Опис: На сьогоднящній день, на Укренерго є затримки платижів по актам виконаних робіт щонайменьше на місяц, по авансовим платежам на два місяці. Також через внісення змін до тенедерного оголошення кінцеву дату подачі пропозиції вже перенесено на шість днів. Строк виконання робіт вказано як 30.06.2021 року, та є незмінним. Тому просимо вказати чіткі дати (прив'язані до календаря): 1- дати підписання договору переможцем, 2- дати перерахування авансу, та вказати умови перенесення кінцевого строку виконання робіт, як що строки по авансу, чи інші, будуть не виконані з боку Укренерго.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, договір про закупівлю укладається між замовником і переможцем спрощеної закупівлі не пізніше ніж через 20 (двадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. В п. 4 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Замовник здійснює оплату на наступних умовах: - розмір Авансу становить не більше 20% від загальної вартості робіт, перераховується протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. - подальша оплата належно виконаних Підрядником робіт починає здійснюватися Замовником після повного погашення Підрядником авансового платежу, проміжними платежами, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Замовником актів приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма №КБ-3) за відповідний звітний період (місяць) та після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. В п. 5 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що строк виконання робіт: 90 календарних днів з дати оплати авансового платежу, але не пізніше 30.06.2021р. (залежно від того, яка дата наступить раніше).
Дата відповіді: 25.03.2021 08:30
Відповідь надана

укоси

Номер: d2fdb468f07e466480dbead80b977513
Дата опублікування: 23.03.2021 12:51
Опис: Доброго дня! Уточніть, будь ласка, передбачається ремонт лише внутрішніх укосів чи і зовнішніх теж?
Відповідь: Згідно з Описом та основними технічними вимогами до предмету закупівлі, а саме, Розділ IІ. «Вимоги до предмету закупівлі», в пункті 2 вказано «Руйнування зовнішніх віконних укосів», також в обсягах необхідних робіт присутня робота по «Установлення i розбирання зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих висотою до 16 м для мурування облицювання – 1058 м2 вп» що підтверджує необхідність ремонту зовнішніх укосів.
Дата відповіді: 23.03.2021 16:37
Відповідь надана

уточнення профільної системи

Номер: 783542f6d6f447bd82e36dd5338d075b
Дата опублікування: 23.03.2021 12:17
Опис: Доброго дня! Чи буде замовник відхиляти пропозицію, якщо учасник буде пропонувати віконні блоки з ПВХ профілю марки «WDS» виробника ТОВ «МІРОПЛАСТ» (Україна), який повністю відповідає вимогам Додатку до Опису та основних вимог до предмету закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання робіт з капітального ремонту фасаду (заміна вікон) будівлі ЗПК (загальнопідстанційний пункт керування) з підвалом інв. № 117_24078_5405 (уніфікований Інв. № 07002362) ПС 330 кВ "Лозова" 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» зі змінами від 23.03.2021 року, та є еквівалентом. Якщо Замовник не вважатиме віконні блоки з ПВХ профілю марки «WDS» виробника ТОВ «МІРОПЛАСТ» (Україна) еквівалентом, то просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію у зв’язку з тим, що діючі вимоги Тендерної документації є дискримінаційними.
Відповідь: Згідно Додатку до Опису та основних вимог до предмету закупівлі вказано характеристику віконного блоку з профілю (VEKO Euro-line, або аналог). Замовник не буде відхиляти пропозицію, якщо учасник буде пропонувати віконні блоки з ПВХ профілю марки «WDS» та будуть повністю відповідати вимогам Додатку до Опису та основних вимог до предмету закупівлі.
Дата відповіді: 23.03.2021 16:37
Відповідь надана

4

Номер: a0886a54ff234f5b80995da944df0803
Дата опублікування: 23.03.2021 11:06
Опис: Добрый день! Двукамерний стеклопакет предполагает наличие энергосбережения или достаточно формулы: 4-10-4-10-4?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що достатньо формули: 4-10-4-10-4.
Дата відповіді: 23.03.2021 16:36
Відповідь надана

уточнення розмірів

Номер: 926faf9892744ea2a542fa3da8593e72
Дата опублікування: 22.03.2021 13:32
Опис: Доброго дня. Просимо уточнити розміри відливів , а саме ширину.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що Замовником внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: викладено Додаток до Опису та основних вимог до предмету закупівлі Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в новій редакції
Дата відповіді: 23.03.2021 09:28
Відповідь надана

уточнення розмірів

Номер: 404d63b795f144589a8a843a7fb1da1d
Дата опублікування: 18.03.2021 14:30
Опис: Добрий день, чи можливо надати розміри та конфігурацію металопластикових виробів, бо від цого залежить ціна одного м2
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Інформуємо Вас, що Замовником внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: - доповнено Додаток 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Додатком до опису та основних вимог до предмету закупівлі.
Дата відповіді: 19.03.2021 11:17
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 10ac0dac16994e1fb4c5484bb6d56db3
Дата опублікування: 18.03.2021 10:42
Опис: Доброго дня. Скажіть, будь ласка, чи буде вважатися аналогічним договір з капітального ремонту приміщень, який у своєму складі містить роботи аналогічні роботам, які зазначені у вашому технічному завданні ? Тобто, виконувалися роботи з капітального ремонту фасаду (із заміною вікон) у комплексі з іншими роботами.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Учаснику торгів необхідно підтвердити досвід виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі (зіставний за обсягами та складністю), виконаний за останні 3 роки. Тобто, договір аналогічний предмету закупівлі повинен містити в собі роботи по заміні вікон за обсягами, зіставними предмету закупівлі.
Дата відповіді: 18.03.2021 13:44