• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі їдальні (ремонт приміщень харчоблоку) Новоайдарської обласної санаторної школи, за адресою: 93500, Луганська обл., смт. Новоайдар, вул. П’ятьоркіна, б. 3 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - Україна, 93500, Луганська обл., Новоайдарський р-н, селище міського типу Новоайдар, ВУЛИЦЯ В.П'ЯТЬОРКІНА, будинок 3. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.

Завершена

1 450 416.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 252.08 UAH
Період уточнення: 16.03.2021 18:49 - 20.03.2021 00:00
Відповідь надана

Досвід виконання аналогічних договорів?

Номер: db44fc538df8411185b7e67c0013464a
Дата опублікування: 18.03.2021 12:26
Опис: Шановний Замовник, спрощена процедура закупівлі має на меті максимально спростити вимоги до учасника шляхом подачі мінімальної кількості підтверджуючих документів. В той же час, ознайомившись із вимогами оголошення (ідентифікатор UA-2021-03-16-004199-a) перелік документів, які мають бути надані учасниками, відповідно до п. 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відповідає процедурі відкритих торгів. Слід зазначити, що відповідно до п. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі": "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Замовником вимагається, відповідно до п.14.2.4. оголошення: "Копії аналогічних договорів, а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності та заповнені сторонами у повному обсязі) первинних облікових документів, форми яких згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору. Учасник шляхом подання у складі пропозиції документів, що передбачені цим пунктом, повинен підтвердити повне виконання не менше ніж п’яти аналогічних договорів, при цьому кожен з таких договорів має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель." Оскільки, потенційний учасник може бути новоствореною юридичною (ФОП) особою, а тому не може мати документально підтвердженого досвіду про повне виконання не менше ніж п’яти аналогічних договорів. Яким законодавчим актом передбачено встановлення такої кількості (не менше 5) договорів? Також, яким нормативно-законодавчим актом визначено, що підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів може бути лише виконання договорів, укладених із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення кожного з яких міститься в електронній системі закупівель, оскільки потенційний учасник може мати досвід виконання робіт з капітального ремонту для приватних (фізичних) осіб? Просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, усунувши вимогу Замовника щодо кількості виконаних договорів (зазначивши не менше одного договору), а також щодо субєктів, яким виконувалися роботи згідно договору.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Замовником здійснюється спрощена закупівля шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом, а саме у відповідності до ст. 14 Закону. В свою чергу, положення статті 14 передбачають що, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі стосуються без виключень всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Всі умови передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до чинного законодавства України та жодним чином не звужують коло потенційних учасників та не обмежують їх права. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених у статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень статті 5 Закону. З огляду на зазначене, вимога щодо надання документального підтвердження наявності у Учасника досвіду повного виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є стратегічно важливою для Замовника.
Дата відповіді: 19.03.2021 20:15
Відповідь надана

Усунення дискримінаційної умови

Номер: 0b78ce65115949fe833c12af3e61c2d0
Дата опублікування: 18.03.2021 11:50
Опис: Доброго дня. Уважно ознайомившись з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та Додатками до нього, відновідно до п.7 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" звертаємося до Замовника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Просимо надати пояснення щодо необхідності надання у складі пропозиції наступного документу та його вплив на виконання робіт, що є предметом закупівлі: "Додатково до документів, що передбачені згідно цього оголошення, учасник надає у складі пропозиції довідку (лист, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах ДПС України." Пояснюємо, що орган ДПС не гарантує повноту та достовірність інформації про рахунки платників податку. Першоджерелом визначених даних є самі платники податку, банки та інші фінансові установи. Оскільки, учасником на вимогу замовника мають бути надані довідки з усіх обслуговуючих учасника банків про наявність відкритих рахунків та відсутність простроченої заборгованості по кредитам, тому не зрозумілою і не логічною є вимога в отриманні довідки (листа) з ДПС. Просимо Замовника внести зміни до оголошення шляхом усунення даної вимоги.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення Замовником надається наступна інформація. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Замовником здійснюється спрощена закупівля шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом, а саме у відповідності до ст. 14 Закону. В свою чергу, положення статті 14 передбачають що, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Звертаємо Вашу увагу, що вимоги передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі стосуються без виключень всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Зазначені документи вимагаються замовником для цілей погодження змісту та укладання договору про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі. Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції довідки (листа, тощо) від органу Державної податкової служби України, в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність всіх рахункiв учасника в установах банків (із зазначенням номеру кожного відповідного рахунку та назви установи банку, в якій такий рахунок відкритий), що відповідно обліковуються в інформаційних системах ДПС України, а також довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в кожній з таких банківських установ, із зазначенням в кожній такій довідці номеру відповідного рахунку, а також довідки з усіх обслуговуючих учасника банків з інформацією про відсутність в учасника простроченої заборгованості за кредитами. Дані документи підтверджують, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови виконання робіт. На етапі вивчення потенційного контрагента замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вбачає у передбачених вимогах дискримінаційних умов, оскільки перелічені вимоги жодним чином не обмежують учасників та не призводять до їх дискримінації. Отримання довідки (листа, тощо) від органу Державної податкової служби України, а також отримання довідок з установ банку є процедурою, яка не потребує тривалого часу, до того ж у більшості банків видача таких довідок здійснюється через електронний документообіг. Небажання Учасника або неспроможність такого Учасника підготувати належним чином згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі документи пропозиції, або так само отримати такі документи у інших підприємств, установ, організацій (в межах їх компетенції) не означає, що замовником встановлені дискримінаційні вимоги або вимоги що обмежують конкуренцію. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 19.03.2021 18:48