-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Формене взуття, черевики та напівчеревики. (ДК 021:2015 18815100-6 Черевики).
Формене взуття, черевики та напівчеревики. (ДК 021:2015 18815100-6 Черевики). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів, а також вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Торги не відбулися
288 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 880.00 UAH
Період уточнення:
16.03.2021 15:54 - 21.03.2021 23:00
Відповідь надана
Додаток 2
Номер:
4c0be65cc63746e8865f651e047d1639
Дата опублікування:
18.03.2021 16:32
Опис:
Доброго дня!
Маємо намір прийняти участь у даній закупівлі, але нам не зрозуміла інформація про пункт 4, дати згоду про гарантійні зобовязання.
Щоб підтвердити гарантійні зобовзязання треба вказати всі "так"? (4.5.2 та 4.5.3)
Якщо ми не маємо сервісного центру в м. Полтава, то у нас буде 2 "ні", і нам тоді треба просто дати договір/угоду з перевізником?
Бо якщо треба мати сервісний центр у м. Полтава, то така умова унеможливлює участь постачальників з інших міст та регіонів країни, що призводить до значного зменшення конкуренції та легшого відбору необхідного постачальника.
Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до учасників, які не є особами, що розташовані в м. Полтава, а цей факт в свою чергу свідчить про те, що Замовник закупівлі, всупереч діючому законодавству, включив до вимог тендерної документації дискримінаційні, суб’єктивні та штучні обмеження, які настільки очевидні, що дозволяють стверджувати, що вже на етапі формування тендерної документації має місце змова між Замовником тендеру та одним із учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до інших учасників в тому числі й до нас.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. В пункті 4.5 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасник дає згоду на гарантійний ремонт Товару неналежної якості за місцем знаходження споживача у сервісному центрі/майстерні в м. Полтава або за місцем знаходження учасника-постачальника Товару. Зазначена вимога викладена з урахуванням статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів". Відповідати "так" або "ні" на пункт "Вказати адресу сервісного центру/майстерні..." не має необхідності. Сподіваємось на порозуміння.
Дата відповіді:
19.03.2021 10:06