-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги
харчування хворих
Завершена
3 010 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 050.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 050.01 UAH
Період уточнення:
16.03.2021 15:51 - 11.04.2021 00:00
Відповідь надана
Роз'яснення 6
Номер:
75217eb2044a417aace283dcbc007989
Дата опублікування:
22.03.2021 14:59
Опис:
У відповідності до пункту 14 додатку 3 до Тендерної документації «Технічне завдання» «Учасник надає у складі документів своєї тендерної пропозиції 7-денне циклічне меню з триразовим харчуванням (сніданок, обід, вечеря (для дитячого харчування - чотириразове, включаючи полуденок), підготовленого згідно примірного меню». Водночас, назви меню у додатку 3 до Тендерної документації «Технічне завдання» містять слово «циклічне»: («Семиденне циклічне меню для харчування хворих (дорослі)», «Семиденне циклічне меню для харчування хворих (діти)» та «Семиденне циклічне меню для харчування хворих (спеціальний раціон)». Зважаючи на це, просимо надати роз’яснення чи учасник має право змінювати меню.
Відповідь:
Замовник в Примірному меню визначає загальні вимоги по кожному раціону харчування хворих. Учасник під час розробки та подання тендерної пропозиції на участь у процедурі закупівлі послуг може користуватися Примірним меню Замовника в якості зразкового.
Учасники самостійно розробляють меню для харчування хворих по кожному виду раціону, дотримуючись при цьому вимог положень наказу МОЗ України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
Дата відповіді:
24.03.2021 18:15
Відповідь надана
Роз'яснення 5
Номер:
a3e8f05a5093474db4370a4986b09e15
Дата опублікування:
22.03.2021 14:58
Опис:
Згідно додатку 3 до Тендерної документації «Технічне завдання» (в таблиці) Вами надано специфікацію на дві категорії меню, а саме: харчування хворих (дорослі) – 31000 комплектів, та харчування хворих (діти) – 4000 комплектів. Однак, семиденне циклічне меню для харчування хворих, надане у складі Тендерної документації, не відповідає наданій Вами специфікації. Зважаючи на те, що харчування хворих (дорослі) поділяється на І і ІІ раціони та ІІІ раціон і ЦД; харчування хворих (діти) поділяється відповідно до вікових категорій хворих, а саме: діти віком від 1 до 4 років та діти віком від 4 до 18 років); а також наявний спеціальний раціон, просимо надати детальну специфікацію по кожному раціону, по кожній із вікових категорій хворих, а також по спеціальному раціону та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. У додатку 3 до Тендерної документації Замовником надано Примірне меню яке було розроблено у відповідного до наказу МОЗ України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
Замовник в Примірному меню визначає загальні вимоги по кожному раціону харчування хворих. Учасник під час розробки та подання тендерної пропозиції на участь у процедурі закупівлі послуг може користуватися Примірним меню Замовника в якості зразкового.
Учасники самостійно розробляють меню для харчування хворих по кожному виду раціону, дотримуючись при цьому вимог положень наказу МОЗ України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
Отже, учасники лише приймають за основу Примірне меню Замовника під час розробки власного меню для харчування хворих різних категорій хворих.
З огляду на викладене вище, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі № UA-2021-03-16-003941-b.
Дата відповіді:
24.03.2021 18:14
Відповідь надана
Роз'яснення 4
Номер:
085335974be348928bf93f3f99af743d
Дата опублікування:
22.03.2021 13:01
Опис:
Шановний Замовнику!
4. Відповідно до абз. 3 п. 13 додатку 3 до Тендерної документації «Технічне завдання» вимагається надати «копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2018, IDT)». Так як наша організація планує взяти участь у закупівлі, повідомляємо, що компанія відома на ринку України як надійний та сумлінний гравець. Послуги, аналогічні предмету закупівлі, надавалися та надаються організацією якісно та у строк. Компанія володіє усім необхідним технічним та технологічним забезпеченням для надання послуг згідно предмету закупівлі та має сертифікат міжнародного стандарту. Зважаючи на викладене, вважаємо, що вимога Замовника у Тендерній документації про надання сертифікату саме українського стандарту (ISO 22000:2018, IDT) є дискримінаційною та такою, що обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників. На підставі вищевказаного, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, якими виключити вказану дискримінаційну вимогу, оскільки замовником не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, зокрема п.п.1,4 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінації учасників та рівного до них ставлення.
Також додаємо, що згідно діючого законодавства для всіх операторів ринку не має вимоги щодо отримання будь-якого сертифікату цього типу, а є тільки вимога щодо запровадження постійно діючих процедур, які базуються на принципах НАССР.
Тому вимагати копію сертифікату саме українського стандарту є дискримінацію.
Та вимагаємо викласти цю вимогу в наступній редакції, а саме: «копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2018, IDT) або копію сертифікату міжнародного стандарту (з наявністю підпису та печатки), яким посвідчується, що Учасник впровадив систему менеджменту безпеки харчових продуктів згідно ISO 22000:2018.»
Відповідь:
Відповідно до п. 55 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Згідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Відповідно до пунктів 1-5 ч. 3 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» до принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині першій цієї статті, належать:
1) ідентифікація небезпечних факторів, яким необхідно запобігти або які необхідно усунути або зменшити до прийнятного рівня; 2) визначення критичних контрольних точок на етапах, на яких контроль управління є визначальним для запобігання виникненню небезпечних факторів, їх усунення або зменшення до прийнятного рівня; 3) установлення критичних меж у критичних контрольних точках, які дають змогу відрізнити прийнятність харчового продукту від неприйнятності з точки зору його безпечності; 4) проведення процедур моніторингу в критичних контрольних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами; 5) запровадження коригувальних дій, які повинні проводитися, якщо результати моніторингу свідчать про те, що певна критична контрольна точка вийшла з-під контролю.
З огляду на те, що у процедурі закупівлі № UA-2021-03-16-003941-b замовник закуповує саме кейтерингові послуги, з метою забезпечення харчування пацієнтів КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер», учасники процедури є операторами ринку харчових продуктів, а відтак на них покладається встановлений законом обов’язок щодо впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів.
Згідно до абзацу першого ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Відтак, на підставі наведеного вище, замовник вважає, що належним підтвердження впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000:2018, IDT) є надана в складі тендерної пропозиції копія сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації.
Додатково слід зазначити, що відповідно до абзацу другого ч. 6 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
З огляду на викладене вище замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі № UA-2021-03-16-003941-b.
Дата відповіді:
24.03.2021 18:13
Відповідь надана
Роз'яснення 3
Номер:
1ed2ee6138da4c218faeea123bc14990
Дата опублікування:
22.03.2021 12:59
Опис:
Шановний Замовнику!
3. Згідно примітки, яка зазначена в додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАКОМНИКОМ ВИМОГАМ ТА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ВИЗНАЧЕНИХ У СТ. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» (пункт д) «в довідці про наявність необхідного обладнання (підпункт 1.1) учасник обов’язково зазначає те обладнання та його кількість, яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити спроможність учасника надати послуги відповідної якості та у встановлені строки (здійснювати приготування їжі, зберігання продуктів харчування, а також збереження якості та температурного режиму готової їжі під час транспортування (гастроємності; термоконтейнери; ємності/бідони. В іншому випадку, замовник буде вважати, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію. Учасник має надати копії документів, що підтверджують наявність в нього обладнання, необхідного для надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Документальне підтвердження наявності обладнання необхідного для забезпечення надання послуг надається по кожній одиниці, зазначеній учасником у довідці (п.1.1 цього додатка). У разі використання орендованого (перебуває в користуванні) обладнання, учасник має надати копії договорів, шо підтверджують право користування відповідним обладнанням, термін дії яких не може бути меншим за строк надання послуг за умовами цієї тендерної документації. Учасник має надати довідку з інформацією про відповідність обладнання (гастроємності, термоконтейнери, ємності/бідони тощо) існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам, з наданням відповідних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на які є посилання у довідці».
На нашу думку, формулювання вказаної вище вимоги є некоректним та суперечливим. У зв’язку із цим, просимо викласти згадану вимогу Тендерної документації, прибравши конструкцію «яка дозволяє ЗАМОВНИКУ об’єктивно визначити». Вимога про внесення змін до Тендерної документації обґрунтовується тим, що визначення саме ЗАМОВНИКОМ певних критеріїв щодо спроможності учасника є суб’єктивною складовою. Натомість об’єктивною складовою визначення спроможності учасника є повне, всебічне дослідження підтвердних документів учасника, наявність у нього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, яка б дозволяла йому належним чином надавати послуги згідно предмету закупівлі.
Відповідь:
Шановний учасник. Відповідаючи на Ваше запитання до процедури закупівлі, повідомляємо наступне.
Конструкція «яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити» спроможність учасника надати послуги відповідної якості та у встановлені строки (здійснювати приготування їжі, зберігання продуктів харчування, а також збереження якості та температурного режиму готової їжі під час транспортування (гастроємності; термоконтейнери; ємності/бідони (примітка до Додатку 1 Тендерної документації) встановлює обов’язок для учасників тендерної закупівлі надати документальне підтвердження наявності в такого учасника обладнання для надання якісних послуг та у строки, визначені Тендерною документацію.
Замовник має право вимагати від учасників необхідні документи, які підтверджують відповідність такого учасника вимогам Тендерної документації. Згідно до абзацу першого ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Після надання учасниками документального підтвердження наявності необхідного обладнання для надання якісних послуг та у строки, визначені Тендерною документацію, Замовник здійснює повний, всебічний та об’єктивний аналіз наданих учасниками документів та об’єктивно, тобто безсторонньо та без надання переваг будь-кому з учасників, приймає законне та обґрунтоване рішення про достатність чи недостатність наданих учасником документів.
Прийняття Замовником є наслідком повного та всебічного дослідження наданих учасниками документів, що об'єктивно визначають спроможність або неспроможність учасника надати послуги відповідної якості та у встановлені строки.
Таким чином, лише Замовник є тим суб’єктом, який може об’єктивно (безсторонньо, неупереджено тощо) прийняти відповідне рішення про відповідність наданих учасником документів.
Отже, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі № UA-2021-03-16-003941-b в частині виключення конструкції «яка дозволяє замовнику об’єктивно визначити»
Дата відповіді:
24.03.2021 18:12
Відповідь надана
Роз'яснення 2
Номер:
afab5d7849e04b7e9820ab44d56dfb32
Дата опублікування:
22.03.2021 12:57
Опис:
Шановний Замовнику!
2. У відповідності до п.п.5.7. п. 5 «Інші документи» додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАКОМНИКОМ ВИМОГАМ ТА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ВИЗНАЧЕНИХ У СТ. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» вимагається: «На підтвердження дотримання санітарного та екологічного законодавства в частині приймання стічних вод відповідно до СНіП 2.04.01-85, учасник повинен надати документальне підтвердження встановлення сепаратора жиру (уловлювача жиру) перед скидом стічних вод у каналізаційну мережу (надати копію договору з підрядною організацією на встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру) або будь-який інший документ, що підтверджує встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру)»/
Вважаємо, що вказана вимога у Тендерній документації є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію серед учасників з огляду на те, що жодним нормативно-правовим актом обов’язкова наявність встановленого сепаратора жиру (уловлювача жиру) у приміщеннях, які пристосовані для приготування/зберігання продуктів харчування не встановлено. На підставі вищевикладеного просимо виключити дискримінаційну вимогу з Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний учасник. У відповідь на Вашу вимогу про виключення вимоги про необхідність дотримання санітарного та екологічного законодавства в частині приймання стічних вод відповідно до СНіП 2.04.01-85 (необхідності встановлення уловлювача/сепаратора жиру), повідомляємо таке.
Згідно вимог Тендерної документації, наведених у п. 6 розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», визначено, що Учасник надає інформацію про застосування заходів із захисту довкілля, підготовлену у формі довідки в довільній формі.
Зазначена вимога розроблена відповідно до положень Водного кодексу України, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», інших підзаконних нормативно-правових актів з питань охорони навколишнього природного середовища, і висувається до Учасників з метою дотримання ними санітарного та екологічного законодавства під час здійснення господарської діяльності в сфері громадського харчування та недопущення можливого забруднення стічними водами систем централізованого водовідведення та водних об’єктів.
Наказом Мінрегіонбуду від 01.12.2017 №316 затверджені Правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідвення» (далі за текстом Правила № 316).
У відповідності до п. 1 Правил № 316, вони розроблені з метою гарантування, що скиди стічних вод з очисних споруд не спричинять згубного впливу на навколишнє середовище.
У відповідності до п. 2 Правил його положення поширюються на суб'єктів господарювання, які надають послуги з централізованого водовідведення (відведення та/або очищення стічних вод) (далі - виробники), на юридичних осіб незалежно від форм власності та відомчої належності, фізичних осіб-підприємців, фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність і взяті на облік як самозайняті особи у контролюючих органах згідно з Податковим кодексом України, які скидають стічні води до систем централізованого водовідведення або безпосередньо у каналізаційні очисні споруди (далі - споживачі).
Підпунктом 2 пункту 2 розділу ІІІ «Загальні вимоги до складу та властивостей стічних вод, які скидаються до систем централізованого водовідведення» Правил встановлено, що стічні води, що приймають до систем централізованого водовідведення, не повинні:
- містити речовин, які здатні захаращувати труби, колодязі, решітки або відкладатися на їх поверхнях (сміття, ґрунт, абразивні порошки та інші грубодисперсні зависі, гіпс, вапно, пісок, металева та пластмасова стружка, жири, смоли, мазут, пивна дробина, хлібні дріжджі тощо).
На підставі п. 4 розділу І «Загальні положення» цих Правил виробник розробляє місцеві Правила приймання, в яких враховують місцеві особливості приймання та очищення стічних вод. Місцеві правила приймання затверджуються органами місцевого самоврядування та є обов’язковими для виробників та споживачів.
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.10.2011 № 1879 затверджені Правила приймання стічних вод у систему каналізації міста Києва (далі за текстом - Місцеві правила).
Відповідно п.п. 10 п. 2.4. Місцевих правил, абонент зобов'язаний встановити перед скидом у міську каналізацію уловлювач жиру відповідно до СНиП 2.04.01-85 "Внутренний водопровод и канализация зданий" (для суб'єктів господарювання, діяльність яких пов'язана з послугами громадського харчування).
Наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 31.10.2012 № 553 затверджені ДБН В.2.5-64:2012 (які є чинними з 01.03.2013), в основу розроблення яких були покладені СНіП 2.04.01-85 "Внутренний водопровод и канализация зданий».
Згідно з вимогами п. 21.7 ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація» для запобігання утворенню жирових відкладень у каналізаційних трубопроводах на випусках необхідно передбачати установку жиро уловлювачів (сепараторів жиру) для підприємств загального харчування, включаючи ресторани і фабрики-кухні з приготуванням щодня більше 500 порцій гарячих страв.
Дана вимога також стосується підприємств громадського харчування з щоденним приготуванням менше ніж 500 порцій гарячих страв та для підприємств, які працюють на напівфабрикатах, допускається встановлення всередині будівель компактних герметичних сепараторів жиру з повним технологічним циклом та автоматичним керуванням якомога ближче до місць утворення жирів в окремому опалюваному приміщенні за умов улаштування необхідної вентиляції підведення холодної і гарячої води, організації пожежогасіння та інших запобіжних заходів (абз. 9 п. 21.7 ДБН В.2.5-64:2012).
З огляду на вищевикладене, повідомляємо, що необхідність встановлення уловлювача жиру (сепаратора жиру), передбачена чинним законодавством в обов’язковому порядку. Тому, така вимога не є дискримінаційною та жодним чином не обмежує конкуренцію серед учасників процедури закупівель кейтерингових послуг.
Отже, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі № UA-2021-03-16-003941-b в частині виключення тендерної вимоги щодо необхідності надання документального підтвердження встановлення сепаратора жиру (уловлювача жиру) перед скидом стічних вод у каналізаційну мережу.
Дата відповіді:
24.03.2021 18:10
Відповідь надана
Роз'яснення 1
Номер:
b196b4b8b76543179a74e8f38dce4af1
Дата опублікування:
22.03.2021 12:56
Опис:
Шановний Замовнику!
1. Згідно з п.п. 5.6. п. 5 «Інші документи» Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ ЗАКОМНИКОМ ВИМОГАМ ТА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ВИЗНАЧЕНИХ У СТ. 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» вимагається: «на підтвердження безпечності питної води ДСанПіНу 2.2.4-171-10, яка використовується для приготування їжі, учасники мають надати протокол випробувань води централізованого та не централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі, термін давності якого на дату подання тендерних пропозицій не повинен перевищувати 3 місяців. Протокол випробувань повинен включати такі результати випробувань: мікробіологічні випробування; органолептичні, фізико-хімічні та санітарно-токсикологічні показники. Випробування мають бути проведені лабораторією, акредитованою на право виконання випробувань (надати копію атестату про акредитацію та копію договору із суб’єктом господарювання про надання відповідних послуг учаснику)».
З цього питання просимо надати роз’яснення, розтлумачити словесну конструкцію «вода НЕ централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі», оскільки нами не повністю розуміється поняття «вода НЕ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ».
Та не розуміємо навіщо вимагати протокол випробувань води централізованого та не централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якщо на об’єкті може використовуватися тільки вода централізованого господарського-питного водопостачання, або тільки вода не централізованого господарського-питного водопостачання.
Тому вимагаємо викласти цю вимогу в наступній редакції, а саме: «на підтвердження безпечності питної води ДСанПіНу 2.2.4-171-10, яка використовується для приготування їжі, учасники мають надати протокол випробувань води централізованого або не централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі. Протокол випробувань повинен включати такі результати випробувань: мікробіологічні випробування; органолептичні, фізико-хімічні та санітарно-токсикологічні показники. Випробування мають бути проведені лабораторією, акредитованою на право виконання випробувань (надати копію атестату про акредитацію та копію договору із суб’єктом господарювання про надання відповідних послуг учаснику)».
Відповідь:
Шановний учасник. У відповідь на Ваше питання, роз’яснюємо наступне:
Термін «вода не централізованого господарського питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі», який використано у п.п. 5.6. п. 5.6 «Інші документи» Додатку 1 до Тендерної документації, вживається у значенні терміну «нецентралізоване питне водопостачання», який наведений у ст. 1 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення».
Термін «вода не централізованого господарського питного водопостачання на об’єкті, що використовується учасником для приготування їжі» та термін «нецентралізоване питне водопостачання» є аналогічними за змістом, мають однакове значення і використовуються як синоніми.
Наказом МОЗ від 12.05.2010 № 400 затверджені Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10), далі за текстом ДСанПіН 2.2.4-171-10. ДСанПіН 2.2.4-171-10 визначає вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної до споживання людиною. У п. 3.13 ДСанПіН 2.2.4-171-10 встановлені вимоги до безпечності та якості води централізованого водопостачання населення (водопровідна питна вода), а п. 3.15 встановлює вимоги до води питної фасованої та з пунктів розливу (нецентралізоване питне водопостачання населення).
Для приготування їжі учасник може використовувати централізоване водопостачання та/або нецентралізоване питне водопостачання, дотримуючись при цьому вимог щодо безпечності та якості питної води, яка використовується згідно ДСанПіН 2.2.4-171-10.
З огляду на вищевикладене, розяснюємо, що якщо учасник використовує воду централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якому буде здійснюватися приготування їжі, то учасник повинен надати протокол(и) про лабораторне дослідження води централізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті.
В свою чергу, якщо учасник використовує воду нецентралізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті, якому буде здійснюватися приготування їжі, то учасник повинен надати протокол(и) про лабораторне дослідження води нецентралізованого господарського-питного водопостачання на об’єкті.
Враховуючи дане, замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі № UA-2021-03-16-003941-b з наведених вище підстав.
Дата відповіді:
24.03.2021 18:09