• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з цілодобового пожежного спостереження центром прийому тривожних повідомлень пожежної автоматики

Завершена

123 473.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 617.37 UAH
Період уточнення: 16.03.2021 15:03 - 24.03.2021 15:07
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 0bf1f5e11ad54050bcfc04be0db3804a
Дата опублікування: 22.03.2021 09:50
Опис: 1) У ТД наявна вимога Учасник повинен підтвердити свою фактичну присутність в регіоні надання послуг (м.Одеса та Одеська область). Як потенційний учасник з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності фактичної присутності в регіоні надання послуг (м.Одеса та Одеська область), не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель, зокрема суттєве зменшення компаній учасників. Послуги які закуповує Замовник здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджувальних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "Послуги " на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія вищезазначеної ліценції поширюється на всю територію України, а отже, компанії, які отримали вказану ліцензую, мають право виконувати роботи, що становлять предмет вказаного договору, у тому числі в м.Одеса та Одеській області, без фактичної присутності в регіоні надання послуг. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас виключити з тендерної документації вказану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: За умовами запропонованого проекту договору Виконавець зобов'язаний якісно і вчасно усувати несправності ПА. Згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30.12.2014 № 1417 "Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні" встановлено вимоги до утримання технічних засобів протипожежного захисту, а саме: усі системи протипожежного захисту мають бути справними і утримуватися в постійній готовності до виконання роботи. Несправності, які впливають на їх працездатність, повинні усуватися НЕГАЙНО, інші несправності усуваються в передбачені регламентом терміни. Враховуючи наведене, а також те, що зазначена закупівля здійснюється для забезпечення захисту людей та майна від пожеж, з метою зменшення ризику виникнення пожеж вважаємо за доцільне залишити без змін вимогу щодо наявності офісу (приміщення), який використовується як базовий пункт для дислокації ремонтних бригад та зберігання обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, в регіоні надання послуг, тобто в м. Одеса або Одеській області. Крім того, вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною, адже вона не стосується місця реєстрації Учасника. Тому будь - який учасник може орендувати приміщення в м. Одеса або в Одеській області та розмістити вищезазначений базовий пункт.
Дата відповіді: 22.03.2021 17:01
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі

Номер: 2b5a487abbb44771926a3ae1add1d45f
Дата опублікування: 17.03.2021 17:08
Опис: Шановний Замовнику, вимогами Додатку 2 до Оголошення передбачено: "Учасник має підтвердити, що виконавці послуг, які будуть залучені учасником до аварійного виїзду, пройшли навчання з: Правил електробезпеки; питань охорони праці; питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум);Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті ( НПАОП 0.00-1.15-07); Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)". Чим ви керувалися коли зазначали вимогу до Учасника, щодо надання документів щодо проходження працівниками учасниками навчання з пожежно-технічного мінімуму? Відовідно до положень Постанови МВСУ № 1021 від 05.12.2019, навчання з пожежно-техніного мінімуму є обов'язковим для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою. Так, працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою,- працівники, що здійснюють роботи в приміщеннях, будинках та зовнішніх установках з категорією щодо вибухопожежної, пожежної небезпеки А, Б, В, Аз, Бз та Вз, у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах або здійснюють електро-, газозварювальні роботи та роботи з відкритим вогнем, а також інші працівники, діяльність яких потребує додаткових знань з питань пожежної безпеки та навичок на випадок виникнення пожежі (відповідно до положень Порядку, який затверджено цією ж постановою). Просимо надати обгрунтування такої вимоги до учасників або внести зміни в цій частині до Оголошення.
Відповідь: Відповідно до Правил пожежної безпеки в Україні, які затвердженні Наказом МВС №1417 від 30.12.2014 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України від 05 березня 2015 за №252/26697, а саме розділу 2 п. 15, 16, УСІ працівники при прийнятті на роботу на робочому місці повинні проходити інструктажі з питань пожежної безпеки (далі - протипожежні інструктажі). Особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Види протипожежних інструктажів, а також порядок організації та проведення протипожежних інструктажів, навчання і перевірки знань з пожежно-технічного мінімуму встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях» передбачено навчання для працівників задіяних на роботах з підвищеною пожежною небезпекою. Підтримання експлуатаційної придатності здійснюється електромонтерами охоронно-пожежної сигналізації та передбачається робота в електроустановках до 1000 В (живлення приладів ППКП 220 В), тому дані особи відносяться до працівників, які потребують додаткових знань та навичок для виконання поставлених завдань.
Дата відповіді: 18.03.2021 15:39
Відповідь надана

кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі

Номер: 8b811baee8584149b0bb9a6869a96810
Дата опублікування: 17.03.2021 16:51
Опис: Шановний Замовнику, Додаток 2 до Оголошення містить вимогу: "Для документального підтвердження кваліфікації виконавців послуг, які будуть залучені учасником до аварійного виїзду, необхідно надати копії документів про проходження ними фахового навчання." Чи правильно ми розуміємо, що учасник сам вирішує яких працівників він залучатиме до аварійного виїзду? Якщо ні, то надайте чіткий перелік. Разом з тим, що Ви маєте на увазі під "фахове навчання", чи це є якісь курси, вища освіта тощо? Вважаємо за потрібне зазначити, що Постановою КМУ № 852 затверджено кваліфікаційні вимоги для працівникиів юридичних осіб, які мають право надавати послуги та виконувати роботи протипожежного призначення.
Відповідь: Стосовно чергування та аварійного виїзду, то дані питання Учасник регулює самостійно. Стосовно фахового навчання, то до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі внесено зміни, а саме, додано “яке повинно відповідати вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 “Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення””.
Дата відповіді: 18.03.2021 15:38
Відповідь надана

кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі

Номер: 148873ce261f41eaad27324d459807e4
Дата опублікування: 17.03.2021 16:14
Опис: Шановний Замовнику, до учасників висунуто вимогу стосовно: "Надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, з зазначенням ПІБ, посади, кваліфікаційного рівня: - керівника, інженера, диспетчерів або операторів для цілодобового чергування, електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (не нижче 3-го розряду) для чергування та аварійного виїзду", зрозуміло лише те, що деякі посади зазначено в множини, але не зазначено скільки працівників всього має бути. Просимо надати чітке пояснення, скільки осіб певної кваліфікації (посади) має забезпечити Учасник? Разом з тим, Замовником не конкретизвано, які працівники учасника мають здійснювати чергування, а які аварійний виїзд. Просимо надати пояснення в цій частині також.
Відповідь: Внесено зміни до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, додано “Кількість осіб мінімально має відповідати кількості передбаченій ліцензійними вимогами щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту”. Стосовно чергування та аварійного виїзду, то дані питання Учасник регулює самостійно.
Дата відповіді: 18.03.2021 15:37
Відповідь надана

кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі

Номер: 0de77c9cda26447cafa46edbe949fdd7
Дата опублікування: 17.03.2021 16:06
Опис: Шановний Замовнику, п. 2 Додатку 2: "Учасник повинен підтвердити свою фактичну присутність в регіоні надання послуг (м.Одеса та Одеська область) для забезпечення можливості своєчасного виїзду чергового електромонтера на об’єкт спостереження та надати копії документів на право користування приміщеннями в зазначеному регіоні (за умови, якщо такі документи не надані на виконання п. 1)", просимо надати пояснення, що Ви маєте на увазі під "за умови, якщо такі документи не надані на виконання п. 1", тобто якщо адреси ЦПТС та офісу співпадають, документи не труба надавати? Чи це має бути 2 різні приміщення? Конкретизуйте будь-ласка дану вимогу.
Відповідь: Відповідь: За умовами цієї вимоги Учасник повинний підтвердити фактичну присутність в регіоні надання послуг (м. Одеса та Одеська області). Якщо за наданими документами на право використання приміщення, де розташовано центр приймання тривожних сповіщень, цей центр знаходиться в м. Одеса або в Одеській області, документи на зазначену вимогу надавати не потрібно.
Дата відповіді: 18.03.2021 15:36
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників

Номер: 66ef6cda0d384401b84488ad788f180d
Дата опублікування: 17.03.2021 16:01
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, Додаток 2 до Оголошення містить вимогу до учасників:"В якості документального підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання необхідно надати скановані копії документів на право використання приміщення, де розташовано центр приймання тривожних сповіщень, інвентарну картку обліку основних засобів на пульт пожежного спостереження, наявність іншого зазначеного у довідці обладнання підтвердити видатковими накладними на їх придбання або бухгалтерською довідкою про наявність обладнання на балансі Учасника." Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною в частині надання інвентарної картки обліку основних засобів та бухгалтерської довідки про наявність обладнання на балансі Учасника, з огляду на те, що такі документи формуються лише на ту матеріально-технічну базу, яка є власністю юридичної особи. Тобто виходить, що учасник який має орендоване майно (що може підтвердити відповідними документами) не може розраховувати на перемогу в закупівлі. Така вимога до учасника є такою, що прямо обмежує конкуренцію. Яким нормативно-правовим актом керувався Замовник при зазначенні такої вимоги до учасників? Вважаємо за доцільне, внесення змін до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідь: Внесено зміни до Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме, додано “У разі використання орендованого майна надаються договори, які підтверджують право користування таким майном, з усіма додатками, а також акти приймання-передачі або видаткові накладні на обладнання, які підтверджують наявність такого обладнання у особи, яка передала його в користування”.
Дата відповіді: 18.03.2021 15:34