• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (код ДК 021:2015-09130000-9 ) (Дизельне паливо (талони); Бензин А-92 (талони);

Поставка товару здійснюється у вигляді талонів в Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф». 04107, Україна, місто Київ, вул. Багговутівська, 1, корпус 16.

Завершена

8 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період уточнення: 15.03.2021 20:36 - 13.04.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення умов закупівлі

Номер: a42718cb948a4e12b91af039a7159782
Дата опублікування: 24.03.2021 11:52
Опис: Надаючи розширену відповідь про різницю між талонами та смарт-картками, Ви не зрозуміли питання. Ніхто не пропонує Вам закуповувати паливо за смарт-картками. Мова йде про внесення змін в частині Документації, що дозволяє закупити не лише талони, а й бланки-дозволи. І це не "або як їх ще називають — бланки-дозволи", а термін згідно із законодаством.
Відповідь: Шановний учаснику, під час внесення змін до тендерної документації, буде додано термін - "бланки дозволів".
Дата відповіді: 24.03.2021 12:10
Відповідь надана

Замовник і Уповноважена особа вводить в оману учасників

Номер: 97619762397347a98a3ed73db58e9d20
Дата опублікування: 24.03.2021 11:49
Опис: Замовник та Уповноважена особа якость вийшли на потребу у паливі загальну, отже й мають завки від своїх підрозділів у вказаних населених пунктах з очікуваним обсягом закупівлі дизельного палива та бензину А-92. Саме на підставі цих заявок формується потреба, виділяється фінансування. Більше потреби - закупити неможливо в рамках однієї закупівлі, так само, як і перерозподілити між найменуванням товару. Отже, надайте інформацію про потребу поставок за кожним населеним пунктом, що визначено.
Відповідь: Шановний Учасник, предметом та об'ємом данної закупівлі відповідно да Додатку 3 ТД, являється ДП - 225860 літрів, Бензин А-92 - 50000 літрів. Поставка здійснюється виключно згідно заявок Замовника. Будь які зміни в цій частині, конкретно цієї закупівлі - не відбуватимуться.
Дата відповіді: 24.03.2021 12:23
Відповідь надана

Відсутність умов закупівлі для формування ціни пропозиції

Номер: 8b299b18b8fa414b88e0a09ed34d4534
Дата опублікування: 23.03.2021 15:04
Опис: Ціна на дизельне паливо та бензин А-92 є різною та в рамках обсягів вашої закупівлі значно впливає на суму пропозиції. Визначте конкретно за кожним населеним пунктом Табл.1 та для АЗС у межах м. Київ кількість дизельного палива та кількість бензину А-92, що планується до отримання на них.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, враховуючи специфику діяльності Замовника, та триваючу пандемію, спрогнозувати потребу щодо використання палива у кожному конкретному населеному пункті - неможливо. Отже постачання товару відбуватиметься відповідно до актуальної потреби, на підставі заявок Замовника.
Дата відповіді: 24.03.2021 10:41
Відповідь надана

Умови Документації не відповідають законодаству України

Номер: 4e00876e237d49449aac30da69687c77
Дата опублікування: 23.03.2021 14:59
Опис: У Додатку 1 передбачено можливість заправки вашого транспорту лише за талонами, при тому, що на вказаній відстані є АЗС, які приймають виключно паливні картки або бланки-дозволи. Відповідно до Постанови КМУ від 20.12.1997 № 1442 розрахунки за реалізовані нафтопродукти здійснюються у безготівковій формі (із використанням електронних платіжних засобів, паливних карток, талонів, відомостей на відпуск пального тощо). Тому приведіть вимогу Документації до вимог законодаства.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, у відповідь на ваше запитання насамперед зазначимо, що під талонами на пальне (або як їх ще називають — бланки-дозволи) слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони не є платіжними або розрахунковими документами, а лише засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. Зокрема, талони можуть бути різного номіналу (10 л, 20 л, 50 л тощо) і на придбання різних марок палива (А-80, А-92, А-95, газ, дизельне паливо тощо). До того ж деякі талони дозволяють отримувати пальне тільки на АЗС однієї мережі, інші ж — проводити заправку у різних операторів. Але обов’язковим для всіх талонів є наявність на них серійного та порядкового номерів (п.п. 10.3.3.1 Інструкції № 281). Основними перевагами придбання пального за талонами є: — фіксація цін на ПММ на момент здійснення оплати; — можливість контролювати використання талонів; — можливість встановлювати ліміт заправки пального; — високий ступінь захисту талонів від підробки; — наявність талонів на всі види пального. При цьому головна перевага застосування талонів на ПММ полягає у тому, що зміна цін на пальне ніяк не впливає на кількість літрів, що відпускається за талонами. — відстежити рух палива за талонами; — отримувати звіти про залишки невикористаних талонів; — блокувати дію бланків талонів (у разі їх втрати) з наступною видачею нових. Придбання палива та отримання талонів відображається в аналітичному обліку установи. Та відбувається дуже простим чином: — марка пального; — П. І. Б. матеріально відповідальної особи; — залишок талонів на початок та кінець місяця; — кількість отриманих талонів протягом місяця та їх номінал; — кількість виданих талонів протягом місяця та їх номінал; — підпис водіїв про отримання талонів тощо. У той час, Паливні смарт-картки — це спеціальний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу коштів з рахунку платника з метою оплати вартості пального. Таке визначення паливних карток містить п. 3 Інструкції № 281. Однак фактично такі картки не є засобом платежу або різновидом кредитних карток. На це чітко вказує п. 3 розд. І Положення № 705. Тож смарт-картки є лише технічним засобом фіксування заборгованості її емітента перед користувачем за попередньо оплаченими товарами (пальним). Вони містять інформацію про кількість та вид оплачених покупцем нафтопродуктів, а також іншу інформацію, необхідну для організації розрахунків. Одже, використання паливних смарт-карток є значно складнішим, утримання, облік та списання за якими, чітко регулюється законодавством та відрізняється від того, що запроваджено на підприємстві, що в свою чергу унеможливлює їх застосування Замовником, у зв’язку з відсутністю відповідного адміністративно-технічного ресурсу. Враховуючи що відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, Талон – це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому, тендерна документація відповідає законодавству у цій частині, та у Замовника відсутні підстави вносити зміни до тендерної документації. В свою чергу нагадуємо, що ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає можливість подання скарг, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді: 24.03.2021 10:56
Відповідь надана

Нерозуміння Замовником власних вимог у тендерній документації

Номер: 7bf7122c4ed746c5b6d3883fab411521
Дата опублікування: 18.03.2021 13:45
Опис: Є два різних терміни: не пізніше та не раніше. Пояснюємо: не пізніше січня 2021 року - це значить протоколи, отримані до січня 2021 року, тобто від початку інсування всесвіту й до 31.01.2021, а не раніше січня 2021 - це значить протоколи, отримані у січні 2021 року або пізніше (лютому, березні, квітні 2021 року...). Прохання отримати Уповноваженій особі фахову консультацію у спеціалістів з приводу вимог вашої тендерної документації, бо нерозуміння власних вимог не дозволить вам належним чином оцінити пропозиції.
Відповідь: Шановнийучастнику! Виключно за ради запобігання в обмеженні вільного польоту фантазії потенційного постачальника, та звільнення від необхідності вникнення в порядок обчислення строків, наприклад у ст. 10 Закону. Замовником будуть внесені зміни до Додатків Тендерної Документації з більш розширеним роз'ясненням строків, що застосовуються у даному випадку.
Дата відповіді: 19.03.2021 10:02
Відповідь надана

Замовник висунув вимоги, які не відповідають чинному законодаству

Номер: 390f2628c1b6438c884523bba2c60095
Дата опублікування: 17.03.2021 14:11
Опис: Відповідно до ЗУ "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" продаж талонів не підлягає ліцензуванню та не має жодного відношення до ліцензування оптової торгівлі пальним. Виключте вимогу п.1.3.2 Додатку 1 як таку, що не відповідає чинному законодаству України
Відповідь: Шановний учаснику! Найближчим часом до Додатків ТД, буде внесено зміни.
Дата відповіді: 19.03.2021 16:14
Відповідь надана

Неузгодженість умов тендерної документації

Номер: 5359fc0bb36b43c1a3143d771e6fef11
Дата опублікування: 17.03.2021 13:53
Опис: Згідно з рішеннями Колегії АКУ умови, як у вашій тендерній документації, не дозволяють належним чином учаснику підготуватися, а вам здійснити належний розгляд поданих пропозицій. Так, кваліфікаційні критерії наявні і в Додатку 1, і в Додатку 4, окремі вимоги дублюються також в Додатку 1 та Додатку 4. Визначте конкретно кваліфікаційні критерії згідно зі ст.16 та інші документи та вимоги, що до них не надлежать.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Відносно запитання повідомляємо, що в Додаток 1 ТД, буде внесено зміни. Та в свою чергу звертаємо Вашу увагу, що у ТД ч. 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції передбачено: Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз. Одже, уважно вивчаємо ТД. Також, заздалегідь, звертаємо Вашу увагу, ще й на той факт, що ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону. При цьому замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах : 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону та переліком інформації та/або документів, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної прозиції учасника, здійснюється замовником самостійно.
Дата відповіді: 19.03.2021 10:52
Відповідь надана

Замовник висунув вимоги, які не відповідають чинному законодаству

Номер: 506a13f973da48baabe1246bae55d635
Дата опублікування: 17.03.2021 13:46
Опис: Відповідно до ЗУ "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" продаж талонів не підлягає ліцензуванню та має жодного відношення до ліцензування оптової торгівлі пальним. Виключте вимогу п.1.3.2 Додатку 1 як таку, що відповідає чинному законодаству України
Відповідь: Шановний учаснику! Найближчим часом до Додатків ТД, буде внесено зміни.
Дата відповіді: 19.03.2021 16:13
Відповідь надана

Оскарження умов тендерної документації

Номер: 8e6bff71515d4a94a7b0bed888566377
Дата опублікування: 17.03.2021 13:42
Опис: Тендерну документацію оприлюднено в березні 2021 року. Яким чином учасники, окрім ОБРАНИХ, можуть надати протоколи випробувань палива видані не пізніше січня 2021 року (у минулому періоді) із вказаними показниками? Приведіть вказану вимогу до об'єктивно обгрунтованої.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, та в свою чергу запевнюємо Вас, що метою Замовника є здійснення закупівлі виключно у відповідності з чиним законодавством, забезпеспечення Прозорості, доброчесної змагальності під час проведення аукціону, упередження зловживань у вигляді демпінгу ціни під час аукціону та відмови від підписання договору недоброчесними учасниками Закупівлі, а також надаємо роз’яснення по суті вимоги: У Додатку 3 ТД, Замовником вимагається «для підтвердження співпраці Учасника з лабораторією у 2021 році, протоколи випробування на кожен вид продукції видані не пізніше січня 2021 року, що є предметом закупівлі, оригінал акту наданих послуг». Згідно загальної практики, для можливості обґрунтування вимог щодо визначення терміну, у разі оскарження встановленного терміну, Замовником здійснюється відрахування часу на етапі подання тендерних пропозицій - відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Одже, «не пізніше січня» - це період який відбувається у 2021 році. Тобто Замовником вимагаються документи оформленні належним чином у період з початку січня - до кінцевої дати подання (завантаження) пропозицій Учасниками.
Дата відповіді: 18.03.2021 12:59