-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова
Завершена
163 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 630.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 630.00 UAH
Період уточнення:
15.03.2021 16:57 - 19.03.2021 18:00
Без відповіді
Дискримінаційна вимога
Номер:
c867b610a3004436a274c961293aef60
Дата опублікування:
18.03.2021 13:48
Опис:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено: «В складі пропозиції учасник надає сертифікат на систему відповідності SGS, виданий на ім’я учасника».
Звертаємо увагу, що вказаний сертифікат SGS виданого акредитованим FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) органом сертифікації, надається виключно на підтвердження сертифікації системи ведення лісового господарства. Учасник є суб’єктом господарювання, що займається перепродажем готової продукції – деревини паливної. Підтвердженням цього слугує відповідний КВЕД-2010 згідно відкритої інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (основний);
46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням.
Я, як фізична особа-підприємець не здійснюю діяльність, що пов’язана із веденням лісового господарства, відтак отримання запитуваного Сертифікату неможливе в силу відсутності предмету сертифікації. Отже, вказана вимога обмежує моє право на участь у процедурі закупівлі. При цьому, предметом закупівлі є товар, а не послуги в лісовій сфері, відтак Замовник не обґрунтував необхідність встановлення явно дискримінаційної вимоги, що дозволить прийняти участь лише державним підприємствам – лісовим господарствам.
Окрім цього Замовник порушує мої права на ведення господарської діяльності, що полягає у примушуванні вести діяльність саме лісового господарства з метою отримання копії сертифіката SGS виданого акредитованим FSC (Forest Stewardship Council – Лісова наглядова рада) органом сертифікації.
Зобов’язання Замовника вести свою діяльність на рівні з виробниками товару, які мають змогу отримати відповідні сертифікати FSC порушує наші законні права на ведення господарської діяльності. Нагадуємо, у відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами. Цивільним кодексом України за статтею 627 передбачено: «Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
Сертифікат FSC може бути виданий тільки постійному чи тимчасовому лісокористувачу (тобто в 99 % випадків - лісгоспу). Вимога надання такого документа на кожного учасника обмежує конкуренцію на ринку деревини, дискримінуючи всіх ймовірних учасників, окрім деяких лісгоспів, що отримали такий сертифікат.
Ця вимога обмежує можливість Учасників, які не є виробниками приймати участь у закупівлі, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції” створюючи умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Прошу виключити з тендерної документації ці вимоги або надати чітке роз’яснення щодо надання таких документів учасниками не виробниками товару, який є предметом закупівлі, яке не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
З огляду на вказане, відповідні вимоги за тендерною документацією підлягають виключенню, як незаконні та дискримінаційні.
Керуючись частиною 2 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження прошу внести зміни до тендерної документації, а саме викласти Додаток 1 до тендерної документації в наступній редакції:
«Учасник торгів повинен мати міжнародний сертифікат ведення лісового господарства FSC (ведення лісового господарства державними підприємствами для вирощування та заготівлі деревини хвойних та твердолистяних порід). На підтвердження даної вимоги Учасникам необхідно надати вказаний сертифікат у складі тендерної пропозиції, що виданий учаснику або підтвердити співпрацю з підприємством, якому видано даний сертифікат (надати договір або авторизаційний лист про можливість надання товару Учаснику або інший документ, що свідчить про те, що товар буде постачатися (закуповуватися) з підприємства, яке має вказаний сертифікат)».
Залишення даної вимоги без задоволення свідчитиме про порушення з боку Замовника - БОРИСЛАВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІ СТУПЕНІВ №9 БОРИСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, таких принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та буду вимушений подати скаргу до Антимонопольного комітету України.