• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Стиснений природний газ (метан) за смарт-картками.

Торги відмінено

934 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 525.00 UAH
Період уточнення: 15.03.2021 16:24 - 19.03.2021 00:00
Відповідь надана

Зауваження та пропозиції

Номер: 0ebe5caf680040b38b352fca7b00ecb4
Дата опублікування: 16.03.2021 09:12
Опис: 1. Відповідно до пункту 3.3. проекта договору замовником зазначено, що збільшення ціни за одиницю Товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого Товару на ринку у разі коливання ціни такого Товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю,- не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання Договору про закупівлю. Проте, згідно пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Оскільки предметом закупівлі є стиснений природний газ, пункт 3.3. проекта договору, зазначений Замовником, суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Замовника зазначити у проекті договору статті закону у повністю та не обмежувати права Учасників, порушуючи при цьому Закони України. 2. Щодо вимоги Замовника, зазначеної у оголошенні до спрощеної закупівлі та проекті договору, стосовно перегляду вартості за одиницю Товару, що є предметом даної закупівлі, при зміні офіційного курсу гривні до іноземної валюти, хочемо зазначити, що на сьогоднішній день єдиним джерелом формування ринкових цін на природний газ є - Товарна біржа «Українська енергетична біржа» (надалі- ТБ «УЕБ») Визнанням неупередженості та прозорості при формуванні ринкових цін є публікація котирувань Української енергетичної біржі світовими аналітичними агентствами, такими як Thomson Reuters та Bloomberg. Ціна газу в Україні на відкритому оптовому ринку формується на основі біржових котирувань ТБ «УЕБ» по відношенню до конкретного місячного ресурсу. Для споживачів ціна за куб газу в Україні формується на основі ринкових цін щомісяця, або в рамках гарантованої ціни, а також залежить від тарифів на транспортування газу, і торгових націнок компаній-постачальників. Виходячи з вищезазначеного, ціна на товар стиснений природний газ, що реалізується безпосередньо на газових станціях, може змінюватись (як у бік збільшення так і у бік зменшення) або залишатися на тому ж рівні, відповідно до проведення торгів на ТБ «УЕБ». 3. Відповідно до Додатку 4 документації до спрощеної закупівлі Замовник зазначає, що Товар відпускається цілодобово на підставі пред’явлення: скретч-карток, або талонів – дозволів, термін дії талонів (скретч-карток) повинен бути не менше ніж 12- місяців від дати отримання. Проте відповідно до назви оголошення «Стиснений природний газ (метан) за смарт- картками» та проекту договора передбачається, що відпуск стисненого природного газу здійснюватиметься за смарт-картками. Просимо Замовника переглянути документацію до оголошення, та зазначити єдиний спосіб отримання Товару, по всім пунктам документації та проекта договору.
Відповідь: Процедуру скасовано на підставі п.2.ч.17 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді: 16.03.2021 13:40
Відповідь надана

невідповідність коду ДК до предмета закупівлі

Номер: 6f61593690eb4dfaa3ab8b5d30a326a7
Дата опублікування: 16.03.2021 08:33
Опис: Доброго дня! Згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженим наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 код предмета закупівлі, визначається відповідно до класифікаторів або назви згідно з ДСТУ, державних або галузевих будівельних норм, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженим наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708 та їх назви. Предмет закупівлі товарів і послуг згідно з Порядком має визначатися за показником четвертої цифри, тобто за классом. Клас вказують перші чотири цифри (XXXX0000-Y). Ознайомившись з документацією та проектом договору, хочемо зазначити, що використання у процедурі закупівлі коду ДК 021:2015 24320000-3 «Основні органічні хімічні речовини» є недоцільним та не відповідає предмету закупівлі. Відповідно до норм чинного законодавства предмет закупівлі має відповідати ДСТУ ГОСТ 27577:2005 «Газ природний паливний компримований для двигунів внутрішнього згоряння. Технічні умови.», що на теперішній час чинний та згідно якого предметом закупівлі є – природний газ (код ДК021:2015 09123000-7) та за показником четвертої цифри, тобто за классом до ДК 021:2015 єдиного закупівельного словника, відповідає коду 09120000-6 «Газове паливо». Напевно той факт, що основну частину природного газу складає «метан», спонукає замовника до вибору коду ДК021:2015 24320000-3 «Основні органічні хімічні речовини». Проте таке визначення коду ДК 021:2015 під час закупівлі «стисненого природного газу для заправки автотранспорту» хибне та не відповідає предмету закупівлі. «Метан» з категорії коду ДК 021:2015 24320000-3 «Основні органічні хімічні речовини» характеризується, як хімічна сполука, що використовується для виготовлення багатьох промислових товарів, таких як друкарська фарба, наповнювач каучуку, застосовується для екстрагування жирів із зерен олійних рослин та т.п. «Метан» служить також вихідною речовиною для одержання ацетилену, метилового спирту і багатьох інших хімічних продуктів та згідно Податкового кодексу України є підакцизним товаром, а у випадку товару «стиснений природний газ для заправки автотранспорту», що відповідає коду ДК 021:2015 09120000-6 «Газове паливо», акцизний податок не сплачується. Використання коду ДК021:2015 24320000-3 «Основні органічні хімічні речовини» під час проведення закупівлі «стисненого природного газу для заправки автотранспорту», пряме порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Частини 10 статті 3. Сфера застосування Закону, відповідно до якого, Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема положень частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», особливо у тих випадках коли Замовник, за кодом ДК021:2015 9120000-6 «Газове паливо», для своїх потреб, протягом року, також здійснюєте закупівлю, наприклад, «газового палива», яке відповідає ДСТУ 4047-2001 «Гази вуглеводневі скраплені паливні для комунально-побутового споживання. Технічні умови» та/або «природного газу» для промислових або побутово-комунальних потреб, відповідно до ГОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови», іншого подібного палива, що в сумі з закупівлею «стисненого природного газу для заправки автотранспорта», за тим же кодом ДК021:2015, може перевищити вартісні межі вибору типу закупівлі; - Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, оскільки використання коду ДК021:2015 24320000-3 «Основні органічні хімічні речовини» під час проведення закупівлі «стисненого природного газу для заправки автотранспорта», сприяючи участі недобросовісних учасників, яким не важливо, який товар зазначено предметом договору, не дає змоги прийняти участь, та, у подальшому, укласти договір на поставку товару, тих учасників, які дотримуються норм чинного законодавства, усіх нормативних документів, продукція, яких має відповідність до затверджених ДСТУ, ГОСТ та реалізується на АГНКС саме за кодом ДК 09120000-6 «Газове паливо». Просимо замовника внести відповідні зміни щодо предмета закупівлі у оголошенні та провести закупівлю з дотриманням Порядку визначення предмета закупівлі, Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Процедуру скасовано на підставі п.2.ч.17 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді: 16.03.2021 13:40