-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Заміна вікон за адресою: Вул.Празька, 3 (5-14 під'їзди)
Заміна вікон за адресою: Вул.Празька, 3 (5-14 під'їзди)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
15.05.2017 12:10 - 18.05.2017 13:00
Відповідь надана
Ceresit
Номер:
26ce0f584c1f4471be1f451a02c45dcf
Дата опублікування:
16.05.2017 14:23
Опис:
У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник зобов"язаний вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. В дефектному акті (Технічному опису предмета закупівлі) вказано конкретну марку матеріалу, а саме: Піна монтажна та силікон торгової марки Ceresit. Зазначення конкретного виробника порушує принципи визначені Порядком та ЗУ “Про публічні закупівлі”. А саме: принципи недискримінації учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6.2 Порядку та ст.3 Закону).
Крім цього, надання права Замовнику визначати конкретного виробника порушує вимоги та принципи ЗУ “Про публічні закупівлі”, які розповсюджуються і на допорогові закупівлі.
Просимо Вас звернути увагу на ці протиріччя та усунути його з метою запобігання оскарження даної закупівлі .
Відповідь:
Виходячи з частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Отже, посилання скаржника на п. 6.2. порядку та ст. 3 Закону є необгрунтованими.
Відповідно до пункту 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок) Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Щодо посилання в умовах закупівлі на назву виробника, на торговельну марку, без зазначення можливості подати еквівалент/аналог, загалом полягає в тому, що це право, а не обов’язок замовника, що узгоджується з пунктом 6.4 Порядку.
Дата відповіді:
16.05.2017 17:13