• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукти дитячого харчування

Завершена

366 749.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 833.75 UAH
Період уточнення: 12.03.2021 15:30 - 18.03.2021 00:00
Відповідь надана

предмету закупівлі

Номер: 133c12dc35a846a094f11cde4c855040
Дата опублікування: 15.03.2021 17:56
Опис: Шановний Замовник ! Ознайомившись з вашою ТД , у дод.2 медико технічні вимоги , встановлені характеристики предмета закупівлі , які відповідають продукції лише одного виробника , а саме :Суміш суха молочна «Малютка1» ,Суміш суха на молочно-зерновій основі «Малиш» . Замовником встановлені дискримінаційні умови , в яких інший учасник не має можливості запропонувати еквівалент продукції, тому що в Україні не зарєєстровані суміші , окрім "Малиш" , на молочно зерновій основі. Відповідно до Закону України про публічні Закупівлі Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 19, ст. 89 із наступними змінами) Розділу 1 ст. 5 - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо поділу товару на лоти , згідно одного найменування / одному лоту .
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне. Предмет закупівлі визначено за показником 4-го знаку національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Суміш суха молочна, суміш суха на молочно-зерновій основі для дітей від 4 місяців, пюре фруктове та плодово-овочеве, пюре м’ясне відносяться до продуктів дитячого харчування, тому були включені до одного лоту. Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно містити вираз «або еквівалент», що і вказано в тендерній документації. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» поділ закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника торгів. Згідно зі статистикою торгів, в Україні є достатньо Постачальників, що зможуть забезпечувати установу усіма без винятку переліченими у тендерній документації найменуваннями продукції. Таким чином, тендерний комітет установи не вважає доцільним ділити дану закупівлю на лоти.
Дата відповіді: 17.03.2021 12:40
Відповідь надана

Внесіть зміни до тендерної документації

Номер: 9d6245f605af47f38d96cbe25ac8fc40
Дата опублікування: 15.03.2021 15:57
Опис: Дорого дня, Шановний Замовнику! Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можуть бути передбачені в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Ретельно проаналізувавши розміщену тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації (а саме Додаток №2 до Тендерної документації), які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення законних прав інших Учасників брати участь у даних торгах, згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» порядку їх проведення. Просимо Вас, внести зміни в тендерну документацію конкурсних торгів, так як медико-технічні вимоги до товару, що є предметом закупівлі виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме внести зміни в Тендерну документацію та розділити предмет закупівлі на лоти за принципом суміш /найменування – 1 лот.Пюре /найменнування – 2 лот .
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне. Предмет закупівлі визначено за показником 4-го знаку національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Суміш суха молочна, суміш суха на молочно-зерновій основі для дітей від 4 місяців, пюре фруктове та плодово-овочеве, пюре м’ясне відносяться до продуктів дитячого харчування, тому були включені до одного лоту. Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно містити вираз «або еквівалент», що і вказано в тендерній документації. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» поділ закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника торгів. Згідно зі статистикою торгів, в Україні є достатньо Постачальників, що зможуть забезпечувати установу усіма без винятку переліченими у тендерній документації найменуваннями продукції. Таким чином, тендерний комітет установи не вважає доцільним ділити дану закупівлю на лоти.
Дата відповіді: 17.03.2021 12:40
Відповідь надана

Дискримінація основних принципів публічних закупівель

Номер: 62de8441f21945b8b0b227ad5e3f129c
Дата опублікування: 15.03.2021 15:40
Опис: У своїй ТД - Дод.2 Медико технічні вимоги на закупівлю ви прописуєте Пюре м’ясне консервоване в асортименті для дитячого харчування віком від 6 місяців в якості прикорму, де вміст м’яса складає не менше 45 %. Враховуючи Наказ МОЗ України від 06.08.2013 за № 696. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 13 серпня 2013 р. за № 1380/23912. Це Наказ про затвердження Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості. Де конкретно прописано, а саме у Додатку 11до Гігієнічних вимог до продуктів дитячого харчування, параметрів безпечності та окремих показників їх якості (пункт 3.3), що ( Якщо м'ясо, свійська птиця, риба, субпродукти або інше традиційне джерело білка є єдиними інгредієнтами, вказаними в назві інших видів дитячого харчування, то: вказане м'ясо, свійська птиця, риба, субпродукти або інше традиційне джерело білка повинні складати не менше 40% ваги таких харчових продуктів. Тому вимагаємо внести зміни до ТД у Дод.3 Медико технічних вимог та прописати складову м’яса не менше ніж 40 % .Згідно Наказу МОЗ України від 06.08.2013 за № 696. Оскільки відсоткова складова 45% звужує кількість учасників, що можуть брати участь в цій закупівлі та порушує основні принципи публічних закупівель, передбачених в п.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідь: Доброго дня, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 17.03.2021 12:35
Відповідь надана

розділіть товар

Номер: edc4d6d4a299468c9c34cc8c114dc3d2
Дата опублікування: 15.03.2021 11:39
Опис: Вимагаємо поділу товару на лоти , за сумішю та пюре , оскільки позбавляє учасників брати участь у тендері .
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне. Предмет закупівлі визначено за показником 4-го знаку національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Суміш суха молочна, суміш суха на молочно-зерновій основі для дітей від 4 місяців, пюре фруктове та плодово-овочеве, пюре м’ясне відносяться до продуктів дитячого харчування, тому були включені до одного лоту. Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно містити вираз «або еквівалент», що і вказано в тендерній документації. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» поділ закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника торгів. Згідно зі статистикою торгів, в Україні є достатньо Постачальників, що зможуть забезпечувати установу усіма без винятку переліченими у тендерній документації найменуваннями продукції. Таким чином, тендерний комітет установи не вважає доцільним ділити дану закупівлю на лоти.
Дата відповіді: 17.03.2021 12:40
Відповідь надана

розділіть товар

Номер: f16ecfabf7f945e6b57e79879f8d8099
Дата опублікування: 15.03.2021 11:38
Опис: Доброго дня , внесіть будь-ласка ,зміни до тендеру , а саме розділіть тендер на лота за суміші та пюре , оскільки обєднання всього товару у один лот , позбавляє права інших учасників з одним із товарів , брати участь у вашому тендері , що впливає на конкуренцію серед учасників , чим порушує основні принципи публічних закіпівель.Розділити товар на лоти , тим самим , ви забезпечуєте більшу конкуренцію учасників , що ефективно відобразиться на аукціонній ціні товару . Адже залежно від тих чи інших технічних вимог до предмета закупівлі , не всі потенційні учасники можуть брати участь у торгах.
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне. Предмет закупівлі визначено за показником 4-го знаку національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Суміш суха молочна, суміш суха на молочно-зерновій основі для дітей від 4 місяців, пюре фруктове та плодово-овочеве, пюре м’ясне відносяться до продуктів дитячого харчування, тому були включені до одного лоту. Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно містити вираз «або еквівалент», що і вказано в тендерній документації. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» поділ закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника торгів. Згідно зі статистикою торгів, в Україні є достатньо Постачальників, що зможуть забезпечувати установу усіма без винятку переліченими у тендерній документації найменуваннями продукції. Таким чином, тендерний комітет установи не вважає доцільним ділити дану закупівлю на лоти.
Дата відповіді: 17.03.2021 12:40