-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для збирання побутових відходів 1,1 м.куб.
Завершена
945 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 725.00 UAH
Період уточнення:
12.03.2021 14:42 - 17.03.2021 23:00
Відповідь надана
Прохання надати роз`яснення стосовно корпусу контейнера
Номер:
050a99ffaa4549049448e4367992c0b8
Дата опублікування:
16.03.2021 15:34
Опис:
Просимо замовника пояснити в якій частині корпусу контейнер має бути "посилений несучою Прямокутною рамою" якщо бічні стінки контейнера в верхній та нижній частині мають заокруглену форму?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовник вказав технічні характеристики предмета закупівлі виходячи з досвіду минулих закупівель. Проте всі учасники мають право надати якісний аналог або еквівалент з обгрунтуванням своїх характеристик.
Дата відповіді:
18.03.2021 12:12
Відповідь надана
Джерело фінансування
Номер:
58349fe6f04045d1b8c54711a93dcb8d
Дата опублікування:
12.03.2021 16:07
Опис:
Просимо замовника вказати яке джерело фінансування даної закупівлі?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ч. 2 ст. 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
Замовником в повній мірі зазначено усю інформацію, передбачену Законом.
Інформація щодо джерела фінансування визначена в річному плані по процедурі закупівлі UA-2021-03-12-008781-b, який опубліковано в електронній системі в порядку та строки, визначені Законом.
Дата відповіді:
17.03.2021 11:27
Відповідь надана
Послуги консультанта
Номер:
2a90596f6f9240e6952766b6a0c30574
Дата опублікування:
12.03.2021 16:07
Опис:
Просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо оплати послуг консультанта переможцем.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
На Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 9400,00 грн (дев’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, тільки за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чиним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
В разі необхідності Замовник оплатить вартість наданих послуг самостійно.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді:
17.03.2021 11:26
Відповідь надана
Оплата послуг консультанта
Номер:
32db2960b8d94a989a1de07d5e0ba2b2
Дата опублікування:
12.03.2021 16:06
Опис:
Умова щодо того, що «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 9400,00 грн (дев’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта. Слід зазначити, що послуги консультанта не є предметом наведена умова Документації передбачає покриття учасником витрат Замовника перед
третіми особами. Дії Замовника порушують норми ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
На Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 9400,00 грн (Дев’ять тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, тільки за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чиним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника. Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно».
В разі необхідності Замовник оплатить вартість наданих послуг самостійно.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Дата відповіді:
17.03.2021 11:26
Відповідь надана
Щодо мінімальної кількості контейнерів у партії
Номер:
fbe3e9dbf7064815adf4833c3002ce9d
Дата опублікування:
12.03.2021 16:06
Опис:
Яка мінімальна кількість контейнерів входить до партії?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Заявка може бути сформована замовником як щодо партії товару (стосовно окремого населеного пункту ОТГ) так і щодо поставки всієї партії товару. Стандартна кількість контейнерів, які поміщаються в фуру - 48-50 шт. (з досвіду минулих закупівель).
Дата відповіді:
17.03.2021 11:20
Відповідь надана
Розумний та справедливий строк поставки
Номер:
770df4a9fbf04632a8111289e25fffa0
Дата опублікування:
12.03.2021 16:05
Опис:
Керуючись ч.3 ст. 509 Цивільного кодексу України просимо Замовника встановити розумний та справедливий строк у п. 5,1 проекту договору, а саме зазначити, що « Поставка (передача) товару Постачальником проводиться згідно заявки Покупця протягом 30 днів з дня її отримання».
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Вимогами п. 5.1. Проекту договору передбачено строк поставки товару - товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 2 робочих днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника, але не пізніше 20 робочих днів з моменту укладення договору, але в будь-якому разі до 31.12.2021 року. Вважаємо, що цього часу достатньо для здійснення поставки товару з будь – якого населеного пункту України. Жодним нормативним актом, зокрема Цивільним кодексом не визначено мінімальний строк, протягом якого може бути здійснена поставка товару. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
17.03.2021 11:20
Відповідь надана
Щодо строку поставки предмету закупівлі
Номер:
503b71b27bdb42028d93008bc30d87d2
Дата опублікування:
12.03.2021 16:04
Опис:
Просимо Замовника зазначити чи строк у 2 дні з моменту отримання заявки використовується для поставки партії товару чи використовується для поставки всієї кількості товару?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Вимогами п. 5.1. Проекту договору передбачено строк поставки товару - товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 2 робочих днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника, але не пізніше 20 робочих днів з моменту укладення договору, але в будь-якому разі до 31.12.2021 року. Заявка може бути сформована замовником як щодо партії товару (стосовно окремого населеного пункту ОТГ) так і щодо поставки всієї партії товару. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
17.03.2021 11:19
Відповідь надана
Достатність встановленого строку для виконання поставки
Номер:
dfa385e3fea2431bbe825c985047085e
Дата опублікування:
12.03.2021 16:03
Опис:
Просимо Замовника зазначити чи достатньо два дні з моменту отримання заявки на поставку контейнерів у кількості 90 штук?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Вимогами п. 5.1. Проекту договору передбачено строк поставки товару - товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 2 робочих днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника, але не пізніше 20 робочих днів з моменту укладення договору, але в будь-якому разі до 31.12.2021 року. Вважаємо, що цього часу достатньо для здійснення поставки товару з будь – якого населеного пункту України. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
17.03.2021 11:19