• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектної документації та проходження експертизи об'єкта будівництва «Капітальний ремонт адмінприміщення Миргородської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області за адресою: м. Миргород, вул. Кашинського, 26а» (код ДК 021:2015 – 71320000-7– Послуги з інженерного проектування)

Адреса замовника - м. Полтава, вул. Європейська, 4. Категорія замовника - орган державної влади.

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період уточнення: 12.03.2021 13:46 - 18.03.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо технічної специфікації

Номер: 8c6e07bcc8a7425ca3d43075131a8d9f
Дата опублікування: 16.03.2021 19:00
Опис: Шановний Замовник! Просимо уточнити наступне питання: чи потрібно Учаснику у складі тендерної пропозиції надавати погоджену та підписану Технічну специфікацію? Якщо так то яким чином (на бланку підприємства погоджену, просто погоджену, лист про погодження тощо.)? Дякуємо наперед.
Відповідь: Перелік документів, які необхідно надати учаснику, зазначено у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також згідно Додатку 4 до оголошення учасник надає цінову пропозицію, де пунктом 4 передбачено, що учасник засвідчує свою безумовну згоду з усіма положеннями документації, у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству, та погоджується на виконання всіх умов та вимог, передбачених цією документацією. Тобто надання погодженої технічної специфікації у складі пропозиції – за бажанням учасника.
Дата відповіді: 17.03.2021 08:18
Відповідь надана

Щодо подання пропозиції

Номер: 44650dc11b924e01a5a3157533781c6c
Дата опублікування: 16.03.2021 16:20
Опис: Шановний Замовник! Просимо уточнити наступне питання: відповідно до пункту 7 Додатку 2 Учасник має надати лист-згоду з проектом договору, наведеного у Додатку 3 (може надаватися, як у вигляді листа-згоди, так і у вигляді заповненої форми проекту договору без зазначення ціни), в такому випадку у разі надання листа-згоди з умовами договору чи не буде підставою для дискваліфікації неподання зповоненої форми договору? Якщо ж подавати заповнену форму договору (без зазначення ціни) то чи потрібно заповнювати і всі додатки до договору, чи це буде робити вже переможець?
Відповідь: Згідно з п. 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник може надати або лист-згоду з умовами договору, або заповнений проект договору, що буде рівнозначним підтвердженням виконання даної вимоги. Додатки до договору будуть заповнюватися переможцем спрощеної закупівлі.
Дата відповіді: 17.03.2021 08:18
Відповідь надана

Щодо пункту 2 Додатку 2 до Оголошення

Номер: 51d0510122a240fcb7b33ac94de5bde0
Дата опублікування: 16.03.2021 16:10
Опис: Шановний Замовник! Просимо уточнити наступне питання: чи може Учасник, який є платником податку на додану вартість подати в складі пропозиції витяг про реєстрацію а не свідоцтво платника ПДВ?
Відповідь: Згідно з п. 2 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати копію документа, виданого органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість – у разі, якщо Учасник є платником цього податку. Тобто це може бути як свідоцтво платника ПДВ, так і витяг з реєстру платника ПДВ.
Дата відповіді: 17.03.2021 08:17
Відповідь надана

Щодо електронного підпису

Номер: 03edd333a6464577910a21f290d79f34
Дата опублікування: 12.03.2021 16:08
Опис: Доброго дня. Згідно умов оголошення, Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. А отже, чи не буде підставою для відхилення накладення учасником так званого УЕП замість КЕП?
Відповідь: На Ваше запитання «Доброго дня. Згідно умов оголошення, Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. А отже, чи не буде підставою для відхилення накладення учасником так званого УЕП замість КЕП?» повідомляємо, що замовником буде внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині уточнення накладення КЕП/УЕП на пропозицію учасниками».
Дата відповіді: 15.03.2021 09:22
Відповідь надана

Щодо оплати експертизи

Номер: 051055a26ce9466293ea9d73a2dcd448
Дата опублікування: 12.03.2021 15:49
Опис: Просимо уточнити хто оплачує проходження експертизи. Дякуємо.
Відповідь: На Ваше запитання «Просимо уточнити хто оплачує проходження експертизи. Дякуємо» повідомляємо наступне. Відповідно до п. 12 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Проектувальник виступає замовником експертизи проектної документації та здійснює технічну підтримку при погодженні документації зі службами міста згідно з вимогами чинного законодавства. Усунення всіх зауважень експертної організації (проводиться за рахунок проектної організації)». Враховуючи викладене вище, проектувальник здійснює проходження експертизи за власний рахунок.
Дата відповіді: 15.03.2021 09:21