-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
1 015 644 090.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 078 220.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 078 220.45 UAH
Період уточнення:
12.03.2021 11:46 - 17.04.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо обсягів будівельно-монтажних робіт
Номер:
1cd9b4dbc53e4fffb1257f0b7eb44a74
Дата опублікування:
25.03.2021 18:25
Опис:
Відповідно до Додаток 4 тендерної документації: «ІІ етап – роботи (послуги) з поточний середнього ремонту визначається, відповідно до розробленої проектної документації визначеній на першому етапі». Тобто, замовник не маючи затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації оголосив тендер… Як учасник може здійснити розрахунок у відповідності до форми акту дефектів, який є довідковою і може змінюватися відповідно до стадії виконання робіт?
Відповідь:
Відповідно до абз. 2 ч. 29 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 1 серпня 2005 р. N 668 Замовник зобов'язаний передати підряднику завдання на проектування, інші вихідні дані, необхідні для розроблення проектної документації, надати йому допомогу в погодженні проектної документації у разі, коли розроблення та погодження проектної документації за умовами договору підряду покладено на підрядника.
Таким чином, розроблення проектної документації за умовами тендерної документації покладається на підрядника.
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області, як Замовник, пропонує підряднику виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника закупівлі на підставі відомості обсягів виконання робіт (дефектного акту), що закуповується. Відомість обсягу виконання робіт (будівельних монтажних і спеціальних робіт) складена кваліфікованими представниками Замовника відповідно до результатів обстежень та оглядів.
Дата відповіді:
30.03.2021 07:41
Відповідь надана
Щодо очікуваної вартості
Номер:
4de25063620f43e797852db3f5e70758
Дата опублікування:
25.03.2021 18:03
Опис:
Ким затверджено (посада, прізвище ім'я по батькові) кошторисну вартість робіт на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370?
Відповідь:
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Посада, прізвище ім'я по батькові працівника або працівників, які (ий) затвердили (в) кошторисну вартість робіт на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370 не є частиною тендерної документації, не носять дискримінаційний характер, у зв’язку з чим запитання є не коректне, те не підлягає до задоволенню.
Дата відповіді:
30.03.2021 07:41
Відповідь надана
Щодо очікуваної вартості
Номер:
3ea4262c5c7d4ee4a303205ee0ca083e
Дата опублікування:
25.03.2021 17:58
Опис:
Надайте конкретно відповідь, Як замовник визначив вартість робіт не маючи розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370?
Відповідь:
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась на підставі дефектного акту, який затверджений замовником.
Дата відповіді:
30.03.2021 07:40
Відповідь надана
Щодо очікуваної вартості
Номер:
f68e939f59bf47f89584ce674c0e9e86
Дата опублікування:
25.03.2021 17:42
Опис:
Дайте будь ласка конкретно відповідь.
Якими нормативними документами керувався замовник при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі?
При наданні відповідь, просимо врахувати те, що пунктом 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 чітко визначено, що:
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Дефектний акт - це нормативний документ, який визначає очікувану вартість....
Відповідь:
Відповідно до ч. 6.1 Розділу 6 ГБН Г.1-218-182:2011Поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі розраховувалась на підставі дефектного акту, який затверджений замовником.
Дата відповіді:
30.03.2021 07:40
Відповідь надана
Шановний
Номер:
d0bb389e949d44c5b83dc142592da17f
Дата опублікування:
23.03.2021 14:58
Відповідь:
Так
Дата відповіді:
23.03.2021 16:17
Відповідь надана
Розширення кола учасників
Номер:
3cca92360fbf42c78e5d050aa3320f20
Дата опублікування:
19.03.2021 15:56
Опис:
4. Чи усвідомлює замовник той факт, що провівши торги на закупівлю проектних робіт окремо від будівельно-монтажних буде досягнуто економії державних коштів, внаслідок того, що коло учасників буде значно розширено?
5. Чи усвідомлює замовник той факт, що провівши торги на закупівлю будівельно-монтажних робіт окремо від будівельно-монтажних буде досягнуто економії державних коштів, внаслідок того, що коло учасників буде значно розширено?
Відповідь:
Усвідомлюємо.
Дата відповіді:
23.03.2021 14:51
Відповідь надана
Визначення очікуваної вартості
Номер:
ee558732fe2f461d8958543b78e9070e
Дата опублікування:
19.03.2021 15:42
Опис:
Доброго дня!
1 Надайте будь ласка відповідь, якими нормативними документами керувався замовник при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі?
При наданні відповідь, просимо врахувати те, що пунктом 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 чітко визначено, що:
Визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374.
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
2. Як замовник визначив вартість робіт не маючи розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) (окремими ділянками) на ділянках: км 448+273 – км 454+300, км 457+660 – км 471+592, км 471+592 – км 482+370?
3. Чи не обмежив замовник коло учасників при оголошенні торгів на закупівлю робіт з поточного середнього ремонту та розроблення проектно-кошторисної документації одним тендером. Зокрема, проектантів, які проектують, але не виконують будівельно-монтажні роботи, і виконавців, які виконують будівельно-монтажні роботи, але не проектують…
4. Чи усвідомлює замовний той факт, що провівши торги на закупівлю проектних робіт окремо від будівельно-монтажних буде досягнуто економії державних коштів, внаслідок того, що коло учасників буде значно розширено?
5. Чи усвідомлює замовний той факт, що провівши торги на закупівлю будівельно-монтажних робіт окремо від будівельно-монтажних буде досягнуто економії державних коштів, внаслідок того, що коло учасників буде значно розширено?
Відповідь:
Відповідно до дефектних актів.
Дата відповіді:
23.03.2021 14:55