• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

45310000-3 Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт зі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень в Чернігівському дошкільному навчальному закладі №56 Чернігівської міської ради Чернігівської області, розташованому за адресою: м.Чернігів, вул. Реміснича, 53а)

Торги не відбулися

236 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 366.50 UAH
Період уточнення: 12.03.2021 11:26 - 18.03.2021 11:25
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: ddb7be20d3f645d5979fa4cc275fb6c2
Дата опублікування: 17.03.2021 19:12
Опис: Просимо надати конкретний документ, в якому викладена конкретна вимога щодо розробки ПВР перед початком будівництва під керівництвом сертифікованим спеціалістом по розробці ПВР. Згідно роз’яснень Департаменту розвитку будівельної діяльності, ціноутворення та економіки будівництва за №8/15-49-14 від 29.01.2014 року «Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури» фахівці підрядної організації, у тому числі такі, що розробляють ПВР, сертифікації не підлягають». Відсутність такої конкретної вимоги Учасник торгів буде розцінювати як дискримінаційні дії Організатора торгів.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання, по суті вищевикладеного повідомляємо, у пункті 2 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України № 554 від 23.05.2011 р. викладено, що кваліфікаційний сертифікат - документ установленого зразка, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554. У пункті 16 вищезазначеного Порядку вказано, що виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати окремі види робіт (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єкта архітектури, без відповідної ліцензії, несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (надання послуг), спроможність виконувати які підтверджена кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил. У пункті 6 Переліку видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України № 554 від 23.05.2011 р., зазначено, що будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Відповідно до пункту 12 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказів Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 122 від 23.03.2012 року, № 198 від 20.05.2013 року, № 492 від 11.10.2013 року, № 125 від 19.05.2017, № 314 від 17.12.2019 та наказу Міністерства розвитку громад та територій № 314 від 17.12.2019), зазначено, що генпроектувальник (проектувальник) визначає розпорядчим документом ГАПа та/або ГІПа. При проектуванні об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2) та зі значними наслідками (СС3), можуть одночасно призначатись ГАП та ГІП з визначенням одного з них головним виконавцем. Проект розробляється під керівництвом ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації розробляються під керівництвом відповідальних виконавців, які мають кваліфікаційний сертифікат. Титульний аркуш проекту підписується та скріплюється печаткою ГАПа (ГІПа). Окремі розділи або частини проектної документації підписуються виконавцями, які мають кваліфікаційний сертифікат, які є безпосередніми розробниками цих розділів або частин проектної документації.
Дата відповіді: 18.03.2021 12:13
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 5d22055b86224a71a1746e79eebc000b
Дата опублікування: 17.03.2021 19:11
Опис: Добрий день. Вимога:Довідка про досвід виконання аналогічного* Договору (у кількості 3 шт.) від трьох різних замовників, згідно з Додатком 5.* Аналогічним у розумінні цієї докумнтації є договір надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту закладу. Дана закупівля є спрощеною, тому і вимоги повинні бути спрощенні. Це і стосується вимоги про кількость аналогічних договорів. Просимо внести зміни, а саме надати не менше 1 аналогічного договору. Що стосується визначення аналогічного договору, то зазначаємо, що закупівля проводиться не на поточний/капітальний ремонт закладу, а з електромонтажних робіт. Просимо внести зміни і в визначенні аналогічного договору.
Відповідь: Добрий день ! Дякуємо за запитання, по суті вищевикладеного повідомляємо, що оскільки заклади освіти є бюджетними установами і фінансування реалізації проєкту здійснюється за рахунок бюджетних коштів, то з метою аналізу та вивчення досвіду учасника стосовно якості виконання аналогічних робіт, у тендерній документації вимагається надати довідку про досвід виконання аналогічного договору (у кількості 3 шт.) від трьох різних замовників, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, складена на фірмовому бланку Учасника, згідно з Додатком 5, а також, сканкопії зазначених у довідці договорів (у кількості 3 шт.) від трьох різних замовників, завірені належним чином. Дана вимога не може бути анульована, оскільки являється свого роду гарантом наявності відповідного досвіду в учасника, що в свою чергу виступає гарантом якості виконання робіт та безпеки учасників освітнього процесу і не порушує норми чинного законодавства України
Дата відповіді: 18.03.2021 11:52
Відповідь надана

Зварювальні роботи

Номер: 2aaef8dd4d12480fac7b36fe89bccdc8
Дата опублікування: 17.03.2021 19:11
Опис: Добрий день. Вимога:Посвідчень про проходження спеціального навчання та перевірку знань по безпечним методам та прийомам виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у довідці зокрема, стосовно:3) виконання зварювальних робіт. Закуповується Капітальний ремонт зі встановлення автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень, а не капітальний ремонт системи ПОЖЕЖОГАСІННЯ. Тому, дана вимога є дискримінаційною. Зварювальні роботи проводяться лиже під час робіт з системою пожежогасіння. Відповідно до технічного завдання та специфікації у вас відсутня система пожежогасіння. Просиом видалити вимогу про надання посвідчень з виконання зварювальних робіт.
Відповідь: Добрий день ! Дякуємо за запитання, по суті вищевикладеного повідомляємо, що зварювальні роботи передбачені робочим проектом, який пройшов комплексну експертизу та має позитивний висновок в частині пожежної та техногенної безпеки у 2020 році. У пункті 2.1. Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 року № 62 зазначено: «…роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу…». Висота спортивної зали у закладі освіти понад 5 м, що в свою чергу вимагає наявність наявність у роботодавця (Учасника) відповідної декларації на виконання верхолазних робіт, зареєстрованої Територіальним органом Держпраці. Крім цього, відповідно до пунктів 1, 94 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 № 15 («робіт підвищеної небезпеки» відповідно до п. 7 (3) змін до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 30.01.2017 року № 140), до робіт підвищеної небезпеки відносяться роботи: - Електрозварювальні, газополум'яні, наплавочні і паяльні роботи. Контроль за зварювальними з'єднаннями. Відповідно до п. 4.1. розділу 4 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 № 15 (НПАОП 0.00-4.12-05) зі змінами, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики України 30.01.2017 року № 140, посадові особи та інші працівники, безпосередньо зайняті на роботах, зазначених у Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженому наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15 проходять спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, що і вимагається в умовах тендерних торгів.
Дата відповіді: 18.03.2021 11:50