• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальні засоби для кабінету фізики

Завершена

215 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 150.00 UAH
Період уточнення: 11.03.2021 16:00 - 17.03.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 264d12a34dfc4a04b4a430cfb5125696
Дата опублікування: 16.03.2021 15:46
Опис: Шановний Замовник! Детально проаналізувавши умови публічної закупівлі оголошеної Відділом освіти, молоді та спорту Іванівської селищної ради щодо поставки Товару ДК 021:2015 – 80520000-5 Навчальні засоби для кабінету фізики, хочемо уточнити та зауважити наступне.Так, відповідно до п.4 Додатку 3 до Тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) встановлено, що учасник у складі тендерної документації повинен надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання для кабінетів фізико-математичного напряму, кабінету біології , географії, документ камери. Разом з тим із аналізу переліку Товарів, який необхідно поставити, ми не вбачаємо обладнання чи приладдя безпосередньо для кабінету біології та географії. Крім того нам не зрозуміло, що означає вимога “документ камер”. З огляду на це просимо надати відповідь на що саме необхідно надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи? У п.1 Таблиці Технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі: міститься посилання на постачання конкретної моделі обладнання “ INTBOARD UT-TBI82I ” . Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок). Пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок розміщення інформації) передбачено під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі.Разом з тим, виходячи зі змісту статті 22 Закону, у разі необхідності посилання в тендерній документації на конкретну торговельну марку чи модель, таке посилання повинно бути обґрунтованим замовником та містити вираз “або еквівалент”.З огляду на це просимо привести зазначений вище пункт тендерної документації у відповідності до діючого законодавства. У п.5 Таблиці Технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі: міститься вимога про те, що комплект лабораторний Механіка повинен відповідати Наказу №704/22.06.2016 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”. Разом з тим зазначений Наказ втратив свою чинність 19.05.2020 на підставі Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій”. З огляду на це просимо привести зазначений пункт у відповідності до норм чинного законодавства України. У п.16 Таблиці Технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі міститься посилання на конкретне найменування компоненту Товару, а саме: датчик Vernier, а тому є всі підстави вважати дане посилання противоправним із підставам, які раніше зазначалися до п.1 Таблиці. Крім того нам як потенційним учасникам закупівлі взагалі незрозуміло, що мається на увазі під терміном датчик Vernier? З огляду на вищенаведене, просимо привести дану норму тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України. У п.2.8 Додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога про те, що учасник закупівлі повинен надати свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі — Мінекономіки). Разом з тим реєстрація торгівельної марки є правом а не обов’язком власника авторського права. Більше того відповідно до норм ЦК України, встановлено, що первинне авторське право виникає не з моменту реєстрації торгівельної марки, а з моменту створення об’єкту охоронного інтелектуального права. З огляду на вищенаведене, просимо привести дану норму тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України. Відповідно до п.2.10 Додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога про те, що учасник закупівлі повинен надати копію/оригінал Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Декларації про відповідність, Сертифікат відповідності, видані на території України, на проектори, дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. Разом з тим незрозуміло на що саме і які саме конкретні документи Учасник повинен надати. Більше того для нас як для потенційних учасників є незрозумілим навіщо даний пункт дублюється із п.4 та п. 2.11 Додатку 3 до Тендерної документації. З огляду на вищенаведене, просимо привести дану норму тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України.
Відповідь: Шановний учаснику! Дякую за слушне зауваження. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документації.
Дата відповіді: 17.03.2021 08:46