• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Висококонцентрований рідкий миючий засіб для автоматичного прання в професійних пральнях (код ДК 021:2015 39831000-6), ароматичне висококонцентрований безфосфатний рідкий миючий засіб для ручного та автоматичного прання тканин (код ДК 021:2015 39831000-6), рідкий кисневий відбілювач високої концентрації для автоматичного прання в професійних пральнях (код ДК 021:2015 39831000-6), кондиціонер-нейтралізатор для всіх видів білизни (код ДК 021:2015 39831000-6)

Завершена

134 958.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 674.79 UAH
Період уточнення: 09.03.2021 10:14 - 15.03.2021 00:00
Відповідь надана

Аналоги

Номер: a28e1767db834a3ea9c838c45f85cd3b
Дата опублікування: 14.03.2021 15:29
Опис: Шановний Замовнику! Можливо Ви не вірно тлумачите законодавство? У відповіді Ви цитуєте п.4 ст.14 Закону України про публічні закупівлі і доповнюєте даний пункт висновками «від себе», яких законодавець в даному пункті не надавав, і які прямо суперечать саме ст.14 Закону. П.4 ст.14 Закону описує визначення і спосіб складання ВИМОГ , в т.ч. технічних, до предмету закупівлі. При підготовці технічного опису предмету спрощеної закупівлі, з метою зменшення документообігу, Законом (саме п.4 ст.14) дозволено ПРИ СКЛАДАННІ ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ замість детального опису якісних критеріїв товару у вигляді технічних, технологічних, екологічних показників ПОСИЛАТИСЬ «на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника», яким цей опис відповідає, або властивий. Відповідно п.4 ст.14 сама по собі конкретна торговельна марка не може бути окремою вимогою. Це безпосередньо підтверджується наступним пунктом ст.14 Закону: «5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Наше підприємство – вітчизняний виробник сертифікованих мийних і дезінфекційних засобів. Бажаємо прийняти участь у Вашій закупівлі. Якісні показники нашої продукції нічим не гірші за аналоги « виробництва SUTTER Professional» ( при суттєво нижчих цінах). Якщо іншого аргументу, окрім власного досвіду по використанню Ви не маєте, можете випробувати нашу продукцію в період розгляду пропозицій (для цього потрібно внести зміни в ТД). Небажання допустити нас, як виробників, до участі у закупівлі з Вашого боку є не тільки порушенням наших законних прав ( антиконкурентні і дискримінаційні дії), а й небажанням заощадити державні гроші. Зауважуємо, що Ваше небажання визначитись з об’ємом тари по п.4 розділу «Загальні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 1 Вашого оголошення свідчить, напевне, про байдужість щодо вартості предмету закупівлі. Внесіть, будь ласка, зміни в Оголошення – допустіть до участі конкурентів!
Відповідь: Згідно абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі», У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Закон не зобов’язує Замовників погоджуватись на постачання товару, який йому не потрібен. Дякуємо за Ваше звернення!
Дата відповіді: 15.03.2021 18:35
Відповідь надана

Аналоги

Номер: 971829bf561c4dcc9abb819bad10a52a
Дата опублікування: 09.03.2021 19:18
Опис: Шановний Замовнику! ВІтчизняні сертифіковані аналоги коштують щонайменше вдвічи(!) дешевше за плануєму Вами ціну закупівлі. Якщо вільно трактувати поз.4 технічних вимог на користь 5 кг замість 20кг, то різниця у плануємої Вами вартості з реальною буде в три(!) рази. Як , на Ваш розсуд, це не корупційна складова? Може Ви виправите умови і допустите до розгляду аналоги , при умові не гірших технічних показникіів?
Відповідь: Доброго часу доби! Згідно абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі», У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, стосовно спрощених закупівель, Замовник має можливість погоджуватись на закупівлю еквівалентного товару чи ні, але це не є його обов’язком. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить жодної інформації стосовно того, що Замовник має потребу у закупівлі аналогів або еквівалентів необхідного йому товару, з чого випливає, що предмет закупівлі, що пропонують учасники, має відповідати зазначеним Замовником технічним вимогам. Закон не зобов’язує Замовників погоджуватись на постачання товару, який йому не потрібен, що підтверджується абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі». Дякуємо за Ваше звернення!
Дата відповіді: 11.03.2021 16:34