-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 Роботи по об’єкту: «Реконструкція дитячого оздоровчого табору «Вимпел» під учбово-рекреаційний центр «Міжнародний центр дитячої наукової творчості» Національного центру «Мала академія наук України» на вул. Квітки Цісик, 14 (колишня вул. Гамарника) у Оболонському районі м. Києва» 1-й, 2-й та 3-й пускові комплекси.»
Завершена
172 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 860 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 860 000.00 UAH
Період уточнення:
05.03.2021 16:56 - 27.03.2021 23:00
Відповідь надана
Про надання проектно-кошторисної документації
Номер:
dd14f08f155f4dd08d199a8b891a1dcc
Дата опублікування:
19.03.2021 10:18
Опис:
Просимо надати проектно-кошторисну документацію для ознайомлення та підготовки тендерної пропозиції по закупівлі «Реконструкція дитячого оздоровчого табору «Вимпел» під учбово-рекреаційний центр «Міжнародний центр дитячої наукової творчості» Національного центру «Мала академія наук України» на вул. Квітки Цісик, 14 (колишня вул. Гамарника) у Оболонському районі м. Києва»
Уважно вивчивши постанову Верховного суду України від 18 липня 2018 року по справі №825/3360/15-а зауважуємо, що посилання на вказану постанову не дає жодних підстав ненадання проектно-кошторисної документації. Згідно вказаної постанови Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, направив справу, в частині відмови у задоволенні позовних вимог щодо ненадання копій проектно-кошторисної документації, на новий розгляд до суду першої інстанції.
17.10.2018 року, на виконання вказаного рішення Верховного суду, судом першої інстанції було ще раз розглянуто позов по справі №825/3360/15-а та визнано протиправними дії Замовника щодо ненадання запитуваної інформації про проектно-кошторисну документацію Крім того, було зобов'язано Замовника розглянути запит позивача з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та надати запитувану інформацію, а саме: копію проектно-кошторисної документації (рішення Чернігівського окружного адміністративного суду від 17.10.2018 по справі №825/3360/15-а, https://reyestr.court.gov.ua/Review/77192233).
Дії Замовника закупівлі «Реконструкція дитячого оздоровчого табору «Вимпел» під учбово-рекреаційний центр «Міжнародний центр дитячої наукової творчості» Національного центру «Мала академія наук України» на вул. Квітки Цісик, 14 (колишня вул. Гамарника) у Оболонському районі м. Києва» щодо ненадання копії запитуваного документа чи можливості ознайомлення з вказаними документами - є безпідставними, протиправними, порушують права на доступ до публічної інформації та будуть оскаржені.
Також, просимо врахувати, що посилатись на постанову Верховного суду України від 18 липня 2018 року на стадії проведенні закупівлі - не тільки незаконно, необґрунтовано, але й недоречно. Оскільки справа, яка розглядалась судом стосується копій проектно-кошторисної документації та документів (актів виконаних робіт) по вже виконаним роботам. Вказані документи містять інформацію про виконавців, що становить комерційну таємницю. Навіть зважаючи на такі обставини, суд зобов’язав Замовника надати інформацію. У Вашому випадку - результати закупівлі ще невідомі, а отже, ні чиї права не порушують і згода на розголошення не потрібна.
За змістом частини першої статті 877 Цивільного кодексу України проектно-кошторисна документація включає в себе проектну документацію, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та кошторис, що визначає ціну робіт.
Таким чином, на підставі аналізу наведених норм права, проектно-кошторисну документація не підлягає обмеженню в наданні за запитом.
Отже, враховуючи, що фінансування робіт за результатами планується здійснювати за бюджетні кошти, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику!
У відповідності до вимог закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на Ваше запитання стосовно закупівлі Реконструкція дитячого оздоровчого табору «Вимпел» під учбово-рекреаційний центр «Міжнародний центр дитячої наукової творчості» Національного центру «Мала академія наук України» на вул. Квітки Цісик, 14 (колишня вул. Гамарника) у Оболонському районі м. Києва.
Відповідно до статті 5 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі робіт, послуг та товарів за бюджетні кошти мають здійснюватися за наступними принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Фінансування робіт за результатами закупівлі буде здійснено за бюджетні кошти, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. НЦ «МАНУ» жодним чином не обмежує доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, у відповідності до вимог закону України «Про доступ до публічної інформації»; проведення процедури закупівлі здійснюється у повній відповідності до закону України «Про публічні закупівлі» - затвердження річного плану закупівлі, оголошення процедури закупівлі на через авторизований майданчик на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу, публікація тендерної документації з відповідними додатками до неї, жодних обмежень стосовно доступу до інформації не здійснюється, інформація публікується у відкритому доступі на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу. Також, звертаємо Вашу увагу, окрім відсутності обмеження інформації стосовно закупівлі, також і інформація про розпорядження бюджетними коштами жодним чином не обмежується Замовником та перебуває у відкритому доступі, Ви маєте можливість перевірити зазначену інформацію за веб-посиланням – https://spending.gov.ua/.
У відповідь на Ваше прохання стосовно надання безпосередньо проектно-кошторисної документації, повідомляємо наступне – тендерним комітетом НЦ «МАНУ» перед оголошенням відповідної процедури закупівлі було розглянуто та затверджено Тендерну документацію з відповідними додатками до неї, які становлять невід’ємну частину Тендерної документації, зокрема додаток 3 до Тендерної документації, в якому подано наступну інформацію – інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, клас наслідків будівництва, відомості обсягів робіт та технічна специфікація із зазначенням переліку відповідних робіт та матеріалів, які мають бути використані в процесі виконання робіт (або їх еквівалентів). Також, протягом періоду уточнень, тендерним комітетом у відповідь на запитання учасника закупівлі було прийнято рішення про завантаження до електронної системи закупівель файлів з розширенням .bsdu, який сумісний з програмними комплексами АВК, ІВК тощо з метою належного розрахунку вартості ціни тендерної пропозиції, в яких перелічені аналогічні роботи та витратні матеріали (еквіваленти) в порівняння з Додатком 3 до тендерної документації.
Відповідно до п. 6.2.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ціна пропозиції учасника конкурсних торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва.
Відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт та ресурсів. Для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів окремих видів капітальних ремонтів замовник надає підряднику дефектний акт, наведений у додатку Р ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Аналогічна інформація з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» містить в частині 2 розділу V Тендерної документації – «Ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» із урахуванням змін та доповнень. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці. Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт, передбачених Додатком №3 цієї тендерної документації, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. До складу вартості тендерної пропозиції Учасник включає безпосередні та супутні (прямі і загальновиробничі) та інші втрати на будівництво об’єкту, а також прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків і кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, у випадках, передбачених ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів, витрати пов’язані з відрядженнями та проживанням працівників Учасника переможця, якщо такі будуть, тощо. В ціні пропозиції учасник зазначає вартість усіх підрядних робіт, передбачених в технічних вимогах замовника, з урахуванням послуг (робіт), що виконуються субпідрядними організаціями.
З урахуванням вищезазначеного, з урахуванням наявності у додатку 3 до Тендерної документації повного переліку робіт та витратних матеріалів (їх еквівалентів), з урахуванням завантаження Замовником файлів .bsdu для сприяння Учасникам в участі у закупівлі для розрахунку вартості тендерної пропозиції, керуючись законодавством України, Замовник – НЦ «МАНУ» змушений відмовити Вам у задоволенні Вашої вимоги стосовно завантаження до електронної системи закупівель проектно-кошторисної документації з огляду на наявність повного переліку робіт та витратних матеріалів (їх еквівалентів) у повному обсязі в додатку 3 до Тендерної документації та відповідних файлах з розширенням .bsdu.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Дата відповіді:
23.03.2021 18:52
Відповідь надана
Щодо способу ознайомлення з проектом
Номер:
58d0a5194c874d6dad53807b557a9196
Дата опублікування:
17.03.2021 15:17
Опис:
Враховуючи, що фінансування робіт за результатами закупівлі «Реконструкція дитячого оздоровчого табору «Вимпел» під учбово-рекреаційний центр «Міжнародний центр дитячої наукової творчості» Національного центру «Мала академія наук України» на вул. Квітки Цісик, 14 (колишня вул. Гамарника) у Оболонському районі м. Києва» планується здійснювати за бюджетні кошти, просимо надати інформацію щодо способу ознайомлення з проектом та проектно-кошторисною документацією для підготовки тендерної пропозиції.
Також зауважуємо, що відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання.
У відповідь на ваше запитання, повідомляємо – НЦ «МАНУ» жодним чином не обмежує доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, у відповідності до вимог закону України «Про доступ до публічної інформації»; проведення процедури закупівлі здійснюється у повній відповідності до закону України «Про публічні закупівлі» - затвердження річного плану закупівлі, оголошення процедури закупівлі на через авторизований майданчик на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу, публікація тендерної документації з відповідними додатками до неї, жодних обмежень стосовно доступу до інформації не здійснюється, інформація публікується у відкритому доступі на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу. Також, звертаємо Вашу увагу, окрім відсутності обмеження інформації стосовно закупівлі, також і інформація про розпорядження бюджетними коштами жодним чином не обмежується Замовником та перебуває у відкритому доступі, Ви маєте можливість перевірити зазначену інформацію за веб-посиланням – https://spending.gov.ua/.
Стосовно надання безпосередньо проектно-кошторисної документації, повідомляємо наступне – тендерним комітетом НЦ «МАНУ» перед оголошенням відповідної процедури закупівлі було розглянуто та затверджено Тендерну документацію з відповідними додатками до неї, які становлять невід’ємну частину Тендерної документації, зокрема додаток 3 до Тендерної документації, в якому подано наступну інформацію – інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, клас наслідків будівництва, відомості обсягів робіт та технічна специфікація із зазначенням переліку відповідних робіт та матеріалів, які мають бути використані в процесі виконання робіт (або їх еквівалентів). Також, протягом періоду уточнень, тендерним комітетом у відповідь на запитання учасника закупівлі було прийнято рішення про завантаження до електронної системи закупівель файлів з розширенням .bsdu, який сумісний з програмними комплексами АВК, ІВК тощо з метою належного розрахунку вартості ціни тендерної пропозиції, в яких перелічені аналогічні роботи та витратні матеріали (еквіваленти) в порівняння з Додатком 3 до тендерної документації.
З урахуванням вищезазначеного, з урахуванням наявності у додатку 3 до Тендерної документації повного переліку робіт та витратних матеріалів (їх еквівалентів), з урахуванням завантаження Замовником файлів .bsdu, керуючись законодавством України, Замовник – НЦ «МАНУ» змушений відмовити Вам у завантажені до електронної системи закупівель проектно-кошторисної документації.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Дата відповіді:
22.03.2021 14:52
Відповідь надана
Роз'яснення в порядку ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
bb2d13fcbb3a4fffa08275a5d974410d
Дата опублікування:
17.03.2021 13:29
Опис:
Шановний, замовнику!
Прошу надати роз'яснення стосовно змісту та форми подання "інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, в т.ч. Технічним вимогам на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція дитячого оздоровчого табору «Вимпел» під учбово-рекреаційний центр «Міжнародний центр дитячої наукової творчості» Національного центру «Мала академія наук України» на вул.. Квітки Цісик, 14 (колишня вул. Гамарника) у Оболонському районі м. Києва» 1-й, 2-й та 3-й пускові комплекси.» (Додаток 3)", у той час коли тендерною документацією вимагається розрахунок ціни тендерної пропозиції складається з:
- договірної ціни;
- локальних кошторисів (які мають бути складені з урахуванням будівельного технологічного процесу та містити усі види робіт та витрат, які встановлені у тендерній документації (Додаток 3) та її складових);
- відомості ресурсів (чи підсумкової відомості ресурсів).
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання.
Згідно пункту 1 розділу III Тендерної документації, підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі здійснюється шляхом подання учасником зведеного кошторисного розрахунку з локальними кошторисами, що мають бути складені з дотриманням вимог нормативних документів без перевищення показників обсягів робіт, визначених у Технічних вимогах на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція дитячого оздоровчого табору «Вимпел» під учбово-рекреаційний центр «Міжнародний центр дитячої наукової творчості» Національного центру «Мала академія наук України» на вул.. Квітки Цісик, 14 (колишня вул. Гамарника) у Оболонському районі м. Києва» 1-й, 2-й та 3-й пускові комплекси.» (Додаток 3 до тендерної документації).
Розрахунок безпосередньо ціни тендерної пропозиції здійснюється у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розрахунок ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону) складається з:
- договірної ціни;
- локальних кошторисів (які мають бути складені з урахуванням будівельного технологічного процесу та містити усі види робіт та витрат, які встановлені у тендерній документації (Додаток 3) та її складових);
- відомості ресурсів (чи підсумкової відомості ресурсів).
Додатково наголошуємо, протягом періоду уточнень, тендерним комітетом у відповідь на запитання учасника закупівлі було прийнято рішення про завантаження до електронної системи закупівель файлів з розширенням .bsdu, який сумісний з програмними комплексами АВК, ІВК тощо з метою належного розрахунку вартості ціни тендерної пропозиції, в яких перелічені аналогічні роботи та витратні матеріали (еквіваленти) в порівняння з Додатком 3 до тендерної документації.
Перелік документів та інформації, що вимагаються для подання у складі тендерної пропозиції у повному обсязі міститься в тексті Тендерної документації та відповідних додатків до Тендерної документації.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Дата відповіді:
22.03.2021 13:12
Відповідь надана
Роз'яснення в порядку ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
006e7c9d2e1749e3be58612fe15fc81d
Дата опублікування:
17.03.2021 13:20
Опис:
Шановний замовнику, про надати вичерпний перелік документів та інформації, що вимагаються для подання у складі тендерної пропозиції на підставі абз. 10 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної локументації, а саме: " - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї"
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання.
Перелік документів та інформації, що вимагаються для подання у складі тендерної пропозиції у повному обсязі міститься в тексті Тендерної документації та відповідних додатків до Тендерної документації.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Дата відповіді:
18.03.2021 14:03
Відповідь надана
Надати проектну документацію
Номер:
c5aff7f651c641c4b1ac90f6716e7591
Дата опублікування:
16.03.2021 14:02
Опис:
Прошу додати до оголошення про закупівлю проектну документацію (для розрахунку кошторисної документації).
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учаснику.
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання.
Стосовно можливості публікації в електронній системі закупівель проектної документації, зазначаємо наступне – з урахуванням постанови Верховного суду України від 18 липня 2018 року по справі №825/3360/15-а інформація, що міститься у проектно-кошторисній документації, не належить до публічної інформації з вільним доступом та не підлягає розголошенню без згоди суб’єкта господарювання. Таким чином, керуючись законодавством, у публікації експертного звіту щодо ПКД та кошторисної частини змушені відмовити. Додатково повідомляємо технічна специфікація, що міститься у Додатку 3 до Тендерної документації завантажена у форматі .bsdu до електронної системи закупівель.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Дата відповіді:
18.03.2021 14:02
Відповідь надана
Оцінка пропозицій
Номер:
4ee8c2b135fb4bd496caa2d39c26b241
Дата опублікування:
10.03.2021 23:40
Опис:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією, зокрема з додатком 3 ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, повстала низька питань. В порядку статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз'яснення:
1. У п.3 Розділу 5 тендерної документації міститься інформація: "3) переможець процедури закупівлі: ... не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності)...". Враховуючи те, шо вираз "копію ліцензії або документу дозвільного характеру", є диспозитивною, а не імперативною вимогою, прошу надати вичерний перелік документів дозвільного характеру, наявність яких у переможця процедури закупівлі не призведе до відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання.
В Додатку 3 до Тендерної документації визначено вичерпний перелік документації дозвільного характеру – «копія чинної ліцензії на право виконання робіт з додатками (клас наслідків СС2), або довідка у довільній формі з посиланням на рішення уповноваженого органу щодо видачі ліцензії, реєстр, список, тощо (якщо така інформація міститься у відкритих джерелах)». Також, з метою уникнення невідповідностей та неточностей, до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Дата відповіді:
15.03.2021 15:58
Відповідь надана
Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі
Номер:
20a6ecc651c94a82838766ee89a4cec5
Дата опублікування:
10.03.2021 23:24
Опис:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією, зокрема з додатком 3 ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, повстала низька питань. В порядку статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз'яснення:
1. У п.2 Розділу V тендерної документації міститься вимога: "Розрахунок ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону) переможця складається відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» має бути розрахована у програмному комплексі АВК, ІВК, або у іншому програмному ліцензійному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків і надана в форматі bdcu або ims." Прошу оприлюднити "технічну специфікацію", що міститься у додатку 3 та кошторисну частину ПКД у форматі bdcu або ims, для коретного розрахунку ціни тендерної пропозиції, з урахуванням "принципу пропорційності" зазначеному у Рішенні Конституційний Суд України від 25 січня 2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012).
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повідомляємо, технічна специфікація, що міститься у Додатку 3 до Тендерної документації буде дозавантажена у форматі .bsdu до електронної системи закупівель, яка сумісна з програмними комплексами АВК, ІВК, або у іншому програмному ліцензійному комплексі, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Дата відповіді:
15.03.2021 15:55
Відповідь надана
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
Номер:
6585971bcbe0402c8721641586fda695
Дата опублікування:
10.03.2021 23:10
Опис:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з тендерною документацією, зокрема з додатком 3 ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, повстала низька питань. В порядку статті 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" прошу надати роз'яснення:
1. Чи пройшов проект будівництва експертизу передбачену для об'єктів будівництва з класом наслідків СС2, відповідно до п.10 Постанови КМУ № 560 від 11.05.2011 року "ПОРЯДОК затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи" (далі - Порядок).
2. Чи затверджений проект будівництва у встановленому Порядку та чи наявний у Замовника дозвіл на виконання будівельних робіт відповідно до Постанови КМУ № 466 від 13.04.2011 року? Відповідь на це питання необхідна для формування ціни тендерної пропозиції відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці. Тобто у випадку внесення змін до ПКД під час виконання будівельних робіт, за якою процедурою будуть вноситися зміни (як доопрацюванням ПКД чи коригуванням ПКД). Що у свою чергу може значно вплинути на строки виконання робіт. Також прошу опублікувати експертний звіт, щодо ПКД на зазначений об'єкт будівництва та кошторисну частину ПКД (яка, пройшла експертизу та затверджена у встановленому порядку) на підставі статті 1 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" та з урахуванням Постанови Верховного суду України 18 липня 2018 року по справі №825/3360/15-а.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні роз’яснення згідно ваших запитань.
Стосовно першого питання, повідомляємо, що проект «Реконструкція дитячого оздоровчого табору «Вимпел» під учбово-рекреаційний центр «Міжнародний центр дитячої наукової творчості» Національного центру «Мала академія наук України» на вул. Квітки Цісик, 14 (колишня вул. Гамарника) у Оболонському районі м. Києва» пройшов обов’язкову експертизу будівництва за класом наслідків СС2 у ДП «Спеціалізована державна експертна організація – центральна служба Української державної будівельної експертизи».
Стосовно другого питання, повідомляємо – згідно з пунктом 27 постанови КМУ №466 від 13.04.2011 року «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт», дозвіл на виконання будівельних робіт видається на безоплатній основі відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю. Згідно пункту 27 постанови КМУ №466 від 13.04.2011 року «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» визначено вичерпний перелік документів, які подаються Замовником для отримання дозволу на виконання будівельних робіт, зокрема фотокопія договору підряду (генерального підряду) на виконання будівельних робіт, завірена замовником; фотокопія розпорядчого документа (рішення, розпорядження, наказ) про призначення осіб, які здійснюють авторський нагляд, завірена замовником. Виходячи із зазначених положень Постанови КМУ №466 від 13.04.2011 року, дозвіл на виконання будівельних робіт буде отриманий Замовником виключно після визначення підрядника (генерального підрядника) та осіб, які здійснюватимуть авторський нагляд.
Стосовно публікації в електронній системі закупівель експертного звіту та кошторисної частини ПКД, зазначаємо наступне – з урахуванням постанови Верховного суду України від 18 липня 2018 року по справі №825/3360/15-а інформація, що міститься у проектно-кошторисній документації, не належить до публічної інформації з вільним доступом та не підлягає розголошенню без згоди суб’єкта господарювання. Таким чином, керуючись законодавством, у публікації експертного звіту щодо ПКД та кошторисної частини змушені відмовити.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Дата відповіді:
15.03.2021 15:55