-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць на території Чернівецької міської територіальної громади - 10 лотів
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 547 днів назад
20 104 463.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2 962.44 UAH
мін. крок: 0% або 2 962.44 UAH
Період уточнення:
05.03.2021 11:34 - 25.05.2021 00:00
Відповідь надана
дискримінація учасників
Номер:
17c4ac88f49a46339a6ed72f040c0302
Дата опублікування:
04.04.2021 23:58
Опис:
Повідомляємо, що оновлена документація конкурсних торгів (надалі – Документація) містить дискримінаційні вимоги по всіх лотах щодо кількості двірників, а саме (для прикладу розрахунки були проведені по лоту № 5):
1. Відповідно до підпункту 1.2.1. додатку 3 Документації Замовником вимагається забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах.
Проте дана вимога є дискримінаційною, що підтверджено проведеними розрахунками, які здійснювалися на основі Наказів № 213 від 07.07.2008, Наказу № 72 від 16.03.2010 та Наказу № 603 від 25.12.2013, які діють як законодавчі акти в сфері благоустрою та ЖКГ.
Так, на підставі проведених розрахунків по Лоту № 5 (територія цього лоту є достатньо великою, порівняно з іншими лотами), розрахункова кількість двірників, необхідна для утримання території по Лоту № 5 складає 16 осіб:
Літнє та зимове прибирання тротуарів та прибордюрної частини доріг –(68701м.кв+38604м.кв.)*норма 0,00133люд.год.*31тиждень*3рази в тиждень =13272,5люд.год/баланс роб.часу за 7 міс.1090год= 12,2 чол.
Очищення урн від сміття – 947урни*норму 0,064 люд.год*214 разів (щоденно)/1090год= 1,2 чол.
Утримання газонів - 6820м.кв.*норма 0,0013люд.год*31т.*3р.тиждень/1090=0,8 чол.
Скошування трав – 5850м.кв.*норма 0,01077л.год.*7разів/1090= 0,4 чол.
Навантаження сміття на транспортний засіб – 1450м.куб.*норма 0,49люд.год/1090год=0,7чол.
Разом розрахункова кількість двірників = 15,3 двірників + 0,7 двірників (для виконання допоміжних робіт). Разом 16 двірників.
У Особливих вимогах до тендерної документації по Лоту № 5 зазначено «наявність двірників не менше 30 чол.», в той час як розрахункова кількість двірників складає 16 чол.» Отже, якщо учасник має 30 двірників, які фактично працюють у нього, то він міг би прийняти участь і у іншому будь-якому Лоті, адже періодичність надання робіт цьому дозволяє (тричі на тиждень – інші дні тижня, двірники можуть працювати на території іншого Лоту). Але відповідно до підпункту 1.2.1. додатку 3 Документації Замовником вимагається забезпечити необхідну кількість працівників по кожному окремому Лоту з урахуванням п.2.1 і 2.2 вимог до учасників. При цьому, якщо учасник подає пропозицію на декілька Лотів в межах закупівлі, достатньою вважається кількість працівників сумарно необхідною по всіх Лотах по яких подається пропозиція. Одні і ті самі працівники не можуть бути представлені в різних Лотах. Вваважаємо щодо надання інформації, а відповідно, кількості двірників 30чол., є дискримінаційною, не підтвердженою розрахунками та такою, що створює можливість відхилення пропозиції конкурсних торгів окремих учасників.
Враховуючи викладене, просимо Замовника внести внести зміни до Документації в цій частині.
Відповідь:
Доброго дня! Норма прибирання на одного двірника розраховується відповідно до наказу Мінжитлокомунгоспу від 16.03.2010р. № 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів», а кількість прибиральників територій має забезпчити вчасне і якісне прибирання. Зазначена вимога не містить дискримінаційних вимог з урахуванням наведеного.
Дата відповіді:
06.04.2021 09:38
Відповідь надана
Розміщення урн поадресно
Номер:
f561478510ca400da137cc005c1b1330
Дата опублікування:
02.04.2021 19:52
Опис:
Тендерна документація містить кількість урн для щоденного прибирання, проте не зазначені адреси, вулиці, на яких знаходяться ці урни. Для чіткого визначення та організації робіт в майбутньому просимо надати поадресно, де розміщені вулиці.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником в технічному завданні зазначена кількість урн для щоденного прибирання а також території їх встановлення в межах району прибирання. Поадресно розміщення урн буде зазначено під час укладання договору з переможцем.
Дата відповіді:
05.04.2021 15:09
Відповідь надана
Норма прибирання на одного двірника
Номер:
38a2126cfaa4455dbb2569eceb3b7184
Дата опублікування:
02.04.2021 19:49
Опис:
У оновленій тендерній документації кількість двірників залишилася не зміною по всіх лотах, проте періодичніть робіт з прибирання вулиць зменшилася до трьох разів на тиждень. Крім цього зменилася очікувана вартість предмета закупівлі по всіх лотах. Просимо вказати норми прибирання на одного двірника, які діють на місцевому рівні в м.Чернівцях (згідно яких здійснювалися розрахунки очікуваної вартості предмета закупівлі із заначенням люд.-год за 1м.кв.прибирання або інші одиниці вимірювання) для правильності складання розрахунку ціни за послуги
Відповідь:
Доброго дня! Норма прибирання на одного двірника розраховується відповідно до наказу Мінжитлокомунгоспу від 16.03.2010р. № 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів».
Дата відповіді:
05.04.2021 15:29
Відповідь надана
Періоди зимового та літнього утримання
Номер:
1747efa98aea444388ce576152fd7449
Дата опублікування:
02.04.2021 19:28
Опис:
У тендерній документації не зазначені періоди (місяці) літнього та зимового прибирання. З метою правильності складання розрахунку витрат та формування ціни на послугу просимо надати періоди (із вказанням дат, місяців та посилання на нормативний акт, затверджений органом місцевого самоврядування) літнього та зимового утримання вулиць в м. Чернівцях
Відповідь:
Доброго дня! Періоди літнього та зимового прибирання розраховуються відповідно до календарного року, на підставі даних за попередні 3 роки, з урахуванням кліматичних умов місцевості, зимове прибирання - 3 місяці, решта 9 місяців – літнє прибирання.
Дата відповіді:
05.04.2021 15:30
Відповідь надана
Роз"яснення вимог пункту 1.3. Додатку №3 Тендерної документації
Номер:
602890b32df24a48ac68e886cf35138f
Дата опублікування:
02.04.2021 13:29
Опис:
Чи буде вважатись підтвердженою відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та вимогам, наведеним у пункті 1.3.1 Додатку №3 Тендерної документації подання учасником двох аналогічних договорів, сукупна вартість яких (ціна послуг двох разом) за один рік із одним замовником дорівнює або перевищує 70% вартості Лота?
Відповідь:
Відповідно до тендерної документації для підтвердження кваліфікації учасник подає не менше одного аналогічного договору. Аналогічним вважається договір ............................................................... на суму, яка дорівнює або перевищує 70% вартості лота. Отже, учасник має право подати декілька аналогічних договорів. При цьому вартість хоча б одного аналогічного договору повинна відповідати сумі, яка дорівнює або перевищує 70% вартості лота.
Дата відповіді:
02.04.2021 14:22
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
63ac0f3b5be24e46ab99c0aef6f53460
Дата опублікування:
25.03.2021 18:37
Опис:
Пунктом 1.3. Особливих вимог до учасників по Лоту №1 додатку №1 (Технічне завдання) до Тендерної документації висунуто вимогу до учасників мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць». Тобто , згідно вказаної вимоги учаснику необхідно мати 4 одиниці вакуумної підмітально-прибиральної машини, які необхідно залучити до надання послуг з Механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття загальною площею по лоту №1 – 29900 м.кв. (9800+11400+6700+2000). При цьому, періодичність прибирання Технічним завданням по лоту №1 визначено «два рази на тиждень». При наданні послуг двічі на тиждень вказаною технікою площа прибирання становитиме 59800 кв.м. (29900х2).
Особливими вимогами до учасників по всіх інших лотах крім лоту №1 висувається вимога мати в наявності вакуумну підмітально-прибиральну машини не менше однієї одиниці (без визначення окремих її технічних характеристик). При цьому, площа та періодичність механізованого прибирання технічними завданнями по лотам, зокрема №3 визначена в розмірі 9900 м.кв. один раз на день, лот №8 – 10200 м.кв. один раз на день, лот №9 - 17000 м.кв. – один раз на день. За таких обставин загальна площа прибирання однією вакуумною підмітально-прибиральною машиною, як вимагається замовником, в тиждень по вказаним лотам становитиме, зокрема лот №3 - 69300 м.кв (9900х7), лот №8 – 71400 м.кв, лот №9 – 119000 м.кв., що є значно більшим навантаженням на наявну в учасника вакуумну підмітально-прибиральну машину по вказаним лотам порівняно із учасником, який прийматиме участь в закупівлі по лоту №1.
З вказаного виникають наступні запитання:
1. З якою метою учасник має залучати при наданні послуг по лоту №1 саме 2 вакуумно-підмітально-прибиральних машини з ємністю баку для води не менш 1500 літрів та 2 вакуумно-підмітально-прибиральних машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів, якщо площа прибирання із застосуванням цих машин по лоту №1 є значно меншою порівняно із площами прибирання по лотам №3,8,9, по яким вимагається мати хоча б одну таку машину.
2. В чому полягає різниця надання послуг механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття, які має надавати переможець по лоту №1 та переможець при наданні аналогічних послуг по іншим лотам (№2-№10) з урахуванням технічних характеристик машин, які висуваються замовником.
3. Чим відрізняються послуги механізованого прибирання прибордюрної частини доріг з удосконаленим типом покриття, які бажає отримати замовник, що будуть надаватись вакуумно-підмітально-прибиральною машиною з ємністю баку для води не менш 1500 літрів від аналогічних послуг, наданих вакуумно-підмітально-прибиральною машиною з ємністю баку для води не менш 100 літрів, про які зазначено в особливих умовах до учасників по лоту №1 (додаток №1 до Тендерної документації).
4. Яка формула розрахунків із зазначенням в цифровому виразі вихідних даних експлуатаційної продуктивності підмітально-прибиральних машин застосовувалась замовником при визначенні особливої вимоги до учасника по лоту №1 (щодо наявності вказаних 4-х машин) у відповідності до пункту 4 додатку №1 Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань ЖКГ України №213 від 07.07.2008
Відповідь:
Доброго дня! В Особливих вимогах до учасників по ЛОТу -1, Замовник передбачив наявність у учасників більших потужностей для надання послуг. Зокрема, в межах території ЛОТа - 1, розташовані вулиці з більш інтенсивним рухом, що потребує мінімізувати час на їх механізоване прибирання. Крім того, територія ЛОТа - 1, є обєднаною територією колишніх чотирьох експлуатуючих організацій, що також впливає на наявність необхідних потужностей. В звязку із цим, Замовником було передбачено вимогу до учасників ЛОТу-1 мати в наявності «вакуумну підмітально-прибиральну машину з ємністю баку для води не менш 1500 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць. Вакуумної підмітально-прибиральної машини з ємністю баку для води не менш 100 літрів або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою - не менше двох одиниць".
Дата відповіді:
26.03.2021 14:39
Відповідь надана
Техніко-економічне обгрунтування очікуваної вартості закупівлі
Номер:
096c57cc288142af86c89a7bb8773cf0
Дата опублікування:
25.03.2021 15:20
Опис:
Просимо надати техніко-економічне обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з п.4.11 Особливих вимог усіх лотів (згідно з Методичними рекомендаціями з прибирання територій об'єктів благоустрою, затверджені наказом Мін.з питань ЖКГ Укр.№213 від 07.07.2008р).
Попередньо опрацювавши дані Методичні рекомендації, та за попередніми розрахунками, очікувана вартість закупівлі (навіть з метою економії коштів) є суттєво заниженою, що призведе в майбутньому до неякісного надання послуг, а в результаті - і до свідомого розірвання договорів з боку Замовника.
Так, провівши розрахунки за всіма лотами (приклад наведемо по лоту 4). Вартість закупівлі складлає 2359,7тис.грн. Суб'єкт господарювання понесе обов'язкові витрати ПДВ 20% (2359703ГРН/6)=393,3тис.грн.
Тобто фактично, сума закупівлі без ПДВ складає 1966тис.грн. Розрахуємо обов'язкові витрати. Якщо застосувати формули Методичних рекомендацій - кількість працівників робітничих професій є суттєво нижчою в Тендерній документації, ніж передбачено за розрахунками згідно Методичних рекомендацій. Для прикладу, якщо замовник вказав 32 працівники робітничих професій по лоту 4, то попередньо розрахунки складатимуть:
заробітна плата 32чол*6041,67грн (середня мінімальна заробітна плата) = 193,3тис.грн в місяць,
доплата у подвійному розмірі за роботу у вихідний день (оскільки тендерна документація передбачає роботу щоденно, в т.ч. і у неділю) - 35,60грн*2*10чол.*2год*4,3д.в місяць=6,1тис.грн.
Заробітна плата 2 водіїв за 1міс=2чол.*6041,67грн=12,1тис.грн
Разом ФОП за 1міс=211,5тис.грн.
ЄСВ 22%=46,5тис.грн.
Разом заробітна плата з податками основних працівників за 1 міс.=258тис.грн., а за 7 місяців (червень-грудень2021р)=1806тис.грн.
Крім того, кожне підприємство має загальновиробничі витрати (т.т. це оплата праці техніків чи майстрів дільниць або інших осіб, які організовує процес надання послуг) - як показує практика минулих договорів 10-30% від ФОП основних працівників), тобто це ще 148тис.грн за 7 міс.
Отже, разом витрати без послуг сторонніх організацій, матеріальних витрат на спецодяг, спецінвентар, паливо, адміністративних витрат складає 1954тис.грн.
обов'язкові витрати на зарплату, сплату ЄСВ та загальновиробничі витрати складають 1954тис.грн. Різниця на - 12тис.грн на 7 міс. Виникає запитання, як за таку суму закупити паливо для вивезення сміття в обсязі 3400куб.метрів, скошування трав, як цю суму розподілити для придбання спецодягу, спецінвентарю для працівників робітничих професій?
Такі ж розрахунки були виконано по кожному лоту (виявляється така ж ситуація: обсяги надання послуг значно високі, а саме обсяги ліквідації сміття, скошування трав, прибирання ткриторій, газонів високі, а очікувана вартість надання послуг - низька, і є значно нижчою за минулі роки, в той час як зросла мінімальна заробітна плата).
Тому, просимо обгрунтоване техніко-економічне роз'яснення очікуваної вартості закупівлі згідно формул, які наведені в Метод.рекомендаціях №213 (зазначено в Тендерній документації), а також внести зміни до тендерної документації в частині збільшення очікуваної вартості закупівлі даних послуг по кожному лоту, оскільки зазначені ціни є нижчими ринкових.
Відповідь:
Доброго дня! Замовник планує внести зміни до тендерної документації та оприлюднити інформацію у відповідності до вимог статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
26.03.2021 14:25
Відповідь надана
Загальне
Номер:
da6365b6dbb249d7872135a959f75d8b
Дата опублікування:
25.03.2021 11:42
Опис:
Доброго дня.
Згідно Дод.3, п.1.3.2. Учасник повинен надати "скан-копія акту(ів) наданих послуг за аналогічним договором, де зазначено які саме послуги виконувались згідно договору;".
Запитання: Учасник повинен надати всі копії актів наданих послуг за весь строк дії аналогічного Договору чи достатньо декількох на вибір, в яких зазначено які саме послуги надавались?
Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня! Згідно тендерної документації учасник надає скан-копіїї акту(ів) наданих послуг за аналогічним договором. Отже, учасник повинен надати всі акти наданих послуг за весь строк діїї аналогічного договору, який подається учасником.
Дата відповіді:
25.03.2021 13:20
Відповідь надана
Схеми територій
Номер:
48bc80e92f284b118a94fe756d8da9d8
Дата опублікування:
18.03.2021 22:54
Опис:
У тендерній документації не подані (не зазначені) графічні схеми прибирання територій, скверів, газонів та скошування трав (вказано лише вулиця та площа прибирання), проте, перевіривши геодані більшості вулиць виявлено, що протяжність, а відповідно і площа прибордюрної частини доріг та тротуарів, скверів, газонів значно більша, ніж зазначено в закупівлі надання послуг.
Тому, просимо надати графічні схеми прибирання територій по всіх лотах (із зазначень адрес вулиць прибирання від і до номерів будинків)
Відповідь:
Доброго дня! Технічне завдання тендерної документації формувалось виходячи з затвердженого виконавчим комітетом Чернівецької міської ради переліком територій і фактичного обміру територій (будь то для прибирання, скошування трав тощо). На сьогодні, в департаменті відсутні графічні схеми територій, що пропонуються для прибирання. Викладений в запитанні термін «геодані» не є визначальним для Замовника під час складання технічного завдання.
Враховуючи викладене, інформуємо, що технічне завдання тендерної документації містить достатньо інформації для надання якісних послуг.
Дата відповіді:
19.03.2021 16:05
Відповідь надана
кратність прибирання
Номер:
b0e03c8cf668493183edbff64674c550
Дата опублікування:
12.03.2021 14:11
Опис:
Просимо надати роз'яснення щодо періодичності прибирання, а саме: в технічному завданні (додаток 1) по всіх лотах вказана періодичність прибирання (колонка 5) - щоденне одноразове, проте не зазначена Кратність підмітання вулиць на рік - ??? разів (7 місяців- ??? раз), кратність посипання сумішшю в зимовий період і т.д. Крім того, оскільки зазначено періодичність прибирання - одноразове (тобто 7 днів на тиждень, в т.ч. святкові дні та вихідний -неділя), то п. 3.4. та п.4.6. Особливих вимог суперечить цьому. Просимо надати додаткову інформацію з приводу даного питання
Відповідь:
Доброго дня! По суті заданого питання можемо пояснити наступне. Замовник вбачає, що кратність підмітання вулиць та кратність посипання сумішшю в зимовий період і т.п. повинно забезпечити якість прибирання у відповідності до Методичних рекомендацій з прибирання територій об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213 та Правил благоустрою м.Чернівців.
Також, хочемо зауважити що п.3.4 і 4.6 Вимог до учасників не суперечать технічному завданню і відповідають вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді:
12.03.2021 17:01