• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Білгород-Дністровського району

7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 800 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ

Торги відмінено

76 979 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 769 799.70 UAH
Період уточнення: 04.03.2021 18:53 - 25.04.2021 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання (повторне питання)

Номер: 7cc4133bb899474cba22f81874445d14
Дата опублікування: 26.03.2021 14:50
Опис: Шановний Замовник! Укажіть, будь ласка, п.4 в Технічному завданні (Додаток 5) КІЛЬКІСТЬ трьох видів щебеню, яку дає розцінка? а не одиницю виміру, так як розцінка вказує кількість матеріалу за проектом, який нам не відомий
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації і до технічного завдання. Ваше питання буде враховане.
Дата відповіді: 29.03.2021 16:33
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: b522b2eaadb24adba72123680867d07e
Дата опублікування: 25.03.2021 11:03
Опис: Шановний Замовник! п.19 Технічного завдання ( Додаток 5 )- п.19 скільки потрібно тонн комплексів арматурної заготовки із сталі класу А1 та комплексів арматурної заготовки із сталі класу А2? - п.20 скільки потрібно залізобетонної конструкції ? - п. 25 скільки потрібно тонн елементів огородження дорожнього металевого бар'єрного типу?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Передбачається ремонт існуючих споруд і нової арматури не передбачено.
Дата відповіді: 29.03.2021 16:46
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 1fe9750af03f43c7b211d24b47166753
Дата опублікування: 24.03.2021 09:25
Опис: Чи необхідно враховувати ущільнення та полив водою після розробки та розрівнювання грунта (п.1, п.2, Технічного завдання (Додаток 5) ?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації і до технічного завдання. Ваше питання буде враховане.
Дата відповіді: 29.03.2021 16:34
Відповідь надана

Дорожньо-ремонтні пункти

Номер: 7f1b1c955cf64b66ae8cfc80a75d90d4
Дата опублікування: 23.03.2021 16:12
Опис: У довідці з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання необхідно вказати адресну прив’язку кожного пункту в межах новоутворених районів відповідно до предмету закупівлі, відстань між пунктами не повинна перевищувати 40 км. Яка необхідна кількість майданчиків?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Обмежень в кількості дорожньо-ремонтних пунктів нема. Кількість повинна бути достатньою для якісного та своєчасного надання послуг зимового утримання згідно П Г.1-218-118:2005.
Дата відповіді: 26.03.2021 14:31
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: b914ef1f20944515911b5b45259d65e6
Дата опублікування: 23.03.2021 15:00
Опис: п.7 та п.9 технічного завдання ( Додаток №5) укажіть назву, тип та марку а/б ?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Замовник планує внесення змін до тендерної документації і до технічного завдання. Ваше питання буде враховане.
Дата відповіді: 26.03.2021 14:22
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 8388a0ff9e404b098401c9b2c2c90052
Дата опублікування: 23.03.2021 14:26
Опис: Шановний Замовник! Укажіть, будь ласка, п.4 в Технічному завданні (Додаток 5) скількі потрібно щебеню?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! В п.4 технічного завдання (Додаток 5) одиниці виміру в м3 щебеню в ущільненому стані.
Дата відповіді: 26.03.2021 14:08
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: a2bf19c3ec904077b8b97d3d09c9c708
Дата опублікування: 18.03.2021 14:32
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п.1.3 додатку 3 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність у нього досвіду виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування. На нашу думку зазначена умова є дискримінаційною, оскільки виконання поточного дрібного ремонту робіт на дорогах інших видів, зокрема на дорогах міст та інших населених пунктів, передбачає застосування ідентичної технології, використання аналогічних будівельних машин та аналогічного трудового ресурсу. Вказана теза знаходить своє підтвердження у законодавстві України. Наприклад, наказом Мінекономрозвитку від 17.08.2020 р. №1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» визначено, що при закупівлі робіт з будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення аналогічним також може вважатися договір з будівництва магістральних доріг і вулиць в населених пунктах. Більш того, за змістом документації Ваших останньої завершеної закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160708 Виноградівка – Котловина – Нагірне – Орлівка – /М-15/, на ділянці км 17+200 – км 22+480, Одеська область» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-07-011038-a) вбачається, що аналогічним договором також вважалися договори на виконання будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонту вулиць. Без внесення відповідних змін до тендерної документації, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Цей висновок узгоджується з позицією Постійно діючої адміністративної колегії, викладеною у рішеннях від 21.07.2020 р. №14034-р/пк-пз, від 23.04.2020 р. № 7823-р/пк-пз, від 03.04.2020р. №6403-р/пк-пз, від 22.04.2020 р. №7688-р/пк-пз, від 12.03.2020 р. № 4773-р/пк-пз, від 25.03.2020 р. № 5735-р/пк-пз. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації і зазначити, що аналогічними вважаються договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування та вулиць і доріг міст та інших населених пунктів.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, розглянувши ваше запитання повідомляємо про наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...». Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Чинним законодавством України також не визначено поняття – «аналогічний договір», власне, як і критерії його визначення. Крім того, не передбачено вимог щодо конкретного переліку документів та/чи способів, якими може бути підтверджено виконання учасником аналогічного договору. Відтак, у кожному конкретному випадку Замовник в тендерній документації самостійно визначає, що саме буде вважатися аналогічним договором та перелік документів (способів), якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на дану закупівлю було прийнято тендерним комітетом виходячи з предмету закупівлі, вимог нормативно-правових актів та наступних міркувань: Відповідно до статті 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на: – автомобільні дороги загального користування; – вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; – відомчі (технологічні) автомобільні дороги; – автомобільні дороги на приватних територіях. Також відповідно до статті 8 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Виконання поточного ремонту автомобільних доріг загального користування детально регламентовано відповідними стандартами: – ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», які визначають види ремонтів та перелік ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування, - П-Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України», які встановлюють комплекс заходів з ремонту та утримання автомобільних доріг, споруд, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного і безпечного руху транспортних засобів із розрахунковими швидкостями і навантаженнями, а також їх збереження; – СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», який регламентує основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг, визначається стандартом організації України; – СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування», який встановлює порядок прийняття робіт з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них, тощо. При цьому всі названі стандарти та правила визначають вимоги до поточного ремонту доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення. Тому досвід виконання ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення при закупівлі робіт з ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення повністю відповідає предмету закупівлі. Натомість роботи на вулицях населених пунктів виконуються відповідно до інших нормативно-правових актів, а саме: - Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затверджений Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154 - Технічні правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затвердженні Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 та інші. Замовник провівши аналіз нормативно-правових актів, в яких наведено перелік робіт з поточного дрібного ремонту для доріг загального користування та вулиць населених пунктів виявив відсутність необхідних замовнику робіт, а саме: поновлення профілю щебеневих, гравійних покриттів з додаванням до 50% товщини нових матеріалів; влаштування та ремонт укріплених узбіч; заміна конструкції дорожнього одягу із зміною повздовжнього профілю земляного полотна для забезпечення водовідведення тощо. Спроможність виконати умови договору з ремонту/будівництва дороги державного значення учасником, який за весь час свого існування виконував лише ремонти/будівництво, скажімо, технологічних доріг, об’єктивно ставиться під сумнів. Очевидним є факт, що кожен із зазначених видів доріг може мати свої особливості під час здійснення будівництва, ремонту, реконструкції тощо. Тому замовник визначає в якості аналогічного договір, предметом якого є ремонт/реконструкція конкретного виду доріг визначеного ЗУ «Про автомобільні дороги». 3 огляду на вищевказане, аналогічними договорами на цю закупівлю Замовником вважається договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування.
Дата відповіді: 23.03.2021 18:37
Відповідь надана

залучена ззовні атестована служба контролю (лабораторія)

Номер: 5a6576d4107543088047dea513aef614
Дата опублікування: 15.03.2021 11:42
Опис: Шановний Замовник! Не зрозуміло з вимог тендерної документації, якими саме документами підтверджується наявність залученої ззовні атестованої служби контролю (лабороторії). Просимо надати уточнення , якими документами підтверджується наявність залученої ззовні атестованої служби контролю (лабороторії)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Замовник, ДП «Служба місцевих доріг», відповідно до п.1.1., розд. І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, Додатку 3, Тендерної документації вимагає: документи*, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації). При наявності власної атестованої служби контролю (лабораторії), документом, що підтверджує її наявність є свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію). У разі наявності залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). Вимоги аналогічні як і для підтвердження наявності не власних машин, механізмів або АБЗ. Тобто, Учасник надає скан-копії договорів оренди/надання послуг тощо. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів(лабораторії) для виконання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.
Дата відповіді: 18.03.2021 09:12
Відповідь надана

підтвердження виконання аналогічного договору

Номер: 0a7d6fddfd08465ab0cf4f8374a5fe74
Дата опублікування: 15.03.2021 10:37
Опис: Шановний Замовник! Дайте уточнення, чи потрібні, окрім позитивного відгуку та заповненої таблиці 1.3. ( Додаток 3), додаткові документи для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення! Учасник складає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.п. 1.3.1, п.1.3, розділу І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, Додатку 3 Тендерної документації Замовником вимагається: Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Аналогічними вважаються договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування. Учасник зазначає інформацію про договори, виконання по яким відбувалося не раніше 2016 року. ** А також, виконаними вважаються лише ті послуги, що прийняті Замовником. Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). - Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги) (у відгуці Балансоутримувача має бути чітко зазначено, що вказані роботи/послуги виконувалися субпідрядною організацією ________________(назва субпідрядної організації). - При цьому відгук (відгуки) мають бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі. Учаснику потрібно надати документи, що підтвердять досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Також учасник має право долучати інші документи (оформлені згідно вимог цієї документації) до своєї пропозиції.
Дата відповіді: 18.03.2021 09:12
Відповідь надана

Уточнення до подання пропозиції

Номер: 5d75c16b99db4b35835192835ccb02be
Дата опублікування: 12.03.2021 10:48
Опис: Пунктом 1.1. Додатку №3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Тендерної документації на закупівлю «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Білгород-Дністровського району» вказується необхідність зазначення марки та терміну експлуатації для обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Від якої дати Учасник повинен здійснювати відлік терміну експлуатації для обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (від дати державної реєстрації чи року випуску)?
Відповідь: Відлік терміну експлуатації для обладнання, матеріально-технічної бази та технологій слід здійснювати від дати документального підтвердежння введення в експлуатацію такого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Дата відповіді: 17.03.2021 13:33