• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Одеського району

7.1. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою 7.2. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 700 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ

Торги відмінено

67 890 752.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 678 907.52 UAH
Період уточнення: 04.03.2021 18:52 - 25.04.2021 00:00
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 03e52bae404e498faed095646ae7ca8f
Дата опублікування: 18.03.2021 14:16
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до п.1.3 додатку 3 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність у нього досвіду виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування. На нашу думку зазначена умова є дискримінаційною, оскільки виконання поточного дрібного ремонту робіт на дорогах інших видів, зокрема на дорогах міст та інших населених пунктів, передбачає застосування ідентичної технології, використання аналогічних будівельних машин та аналогічного трудового ресурсу. Вказана теза знаходить своє підтвердження у законодавстві України. Наприклад, наказом Мінекономрозвитку від 17.08.2020 р. №1572 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» визначено, що при закупівлі робіт з будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення аналогічним також може вважатися договір з будівництва магістральних доріг і вулиць в населених пунктах. Більш того, за змістом документації Ваших останньої завершеної закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160708 Виноградівка – Котловина – Нагірне – Орлівка – /М-15/, на ділянці км 17+200 – км 22+480, Одеська область» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-07-011038-a) вбачається, що аналогічним договором також вважалися договори на виконання будівництва, реконструкції, капітального, поточного ремонту вулиць. Без внесення відповідних змін до тендерної документації, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Цей висновок узгоджується з позицією Постійно діючої адміністративної колегії, викладеною у рішеннях від 21.07.2020 р. №14034-р/пк-пз, від 23.04.2020 р. № 7823-р/пк-пз, від 03.04.2020р. №6403-р/пк-пз, від 22.04.2020 р. №7688-р/пк-пз, від 12.03.2020 р. № 4773-р/пк-пз, від 25.03.2020 р. № 5735-р/пк-пз. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації і зазначити, що аналогічними вважаються договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування та вулиць і доріг міст та інших населених пунктів.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, розглянувши ваше запитання повідомляємо про наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...». Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Чинним законодавством України також не визначено поняття – «аналогічний договір», власне, як і критерії його визначення. Крім того, не передбачено вимог щодо конкретного переліку документів та/чи способів, якими може бути підтверджено виконання учасником аналогічного договору. Відтак, у кожному конкретному випадку Замовник в тендерній документації самостійно визначає, що саме буде вважатися аналогічним договором та перелік документів (способів), якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на дану закупівлю було прийнято тендерним комітетом виходячи з предмету закупівлі, вимог нормативно-правових актів та наступних міркувань: Відповідно до статті 5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на: – автомобільні дороги загального користування; – вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; – відомчі (технологічні) автомобільні дороги; – автомобільні дороги на приватних територіях. Також відповідно до статті 8 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Виконання поточного ремонту автомобільних доріг загального користування детально регламентовано відповідними стандартами: – ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», які визначають види ремонтів та перелік ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування, - П-Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України», які встановлюють комплекс заходів з ремонту та утримання автомобільних доріг, споруд, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного і безпечного руху транспортних засобів із розрахунковими швидкостями і навантаженнями, а також їх збереження; – СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання», який регламентує основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг, визначається стандартом організації України; – СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування», який встановлює порядок прийняття робіт з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них, тощо. При цьому всі названі стандарти та правила визначають вимоги до поточного ремонту доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення. Тому досвід виконання ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення при закупівлі робіт з ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення повністю відповідає предмету закупівлі. Натомість роботи на вулицях населених пунктів виконуються відповідно до інших нормативно-правових актів, а саме: - Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затверджений Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154 - Технічні правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затвердженні Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 та інші. Замовник провівши аналіз нормативно-правових актів, в яких наведено перелік робіт з поточного дрібного ремонту для доріг загального користування та вулиць населених пунктів виявив відсутність необхідних замовнику робіт, а саме: поновлення профілю щебеневих, гравійних покриттів з додаванням до 50% товщини нових матеріалів; влаштування та ремонт укріплених узбіч; заміна конструкції дорожнього одягу із зміною повздовжнього профілю земляного полотна для забезпечення водовідведення тощо. Спроможність виконати умови договору з ремонту/будівництва дороги державного значення учасником, який за весь час свого існування виконував лише ремонти/будівництво, скажімо, технологічних доріг, об’єктивно ставиться під сумнів. Очевидним є факт, що кожен із зазначених видів доріг може мати свої особливості під час здійснення будівництва, ремонту, реконструкції тощо. Тому замовник визначає в якості аналогічного договір, предметом якого є ремонт/реконструкція конкретного виду доріг визначеного ЗУ «Про автомобільні дороги». 3 огляду на вищевказане, аналогічними договорами на цю закупівлю Замовником вважається договори на виконання капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування.
Дата відповіді: 23.03.2021 18:37