• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)

Торги не відбулися

1 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 750.00 UAH
Період уточнення: 04.03.2021 17:50 - 06.04.2021 00:00
Відповідь надана

Сертифікація

Номер: 4b78a788e5944e73bbe83312a1ac370f
Дата опублікування: 08.03.2021 09:58
Опис: з 1 січня 2018 року скасована бов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету «Про стандартизацію і сертифікацію» (втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка раніше сертифікувалася та входила до Переліку продукції, що підлягала обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року №28, більше не підлягає обов’язковій сертифікації. Тобто з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування. А також, відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 6.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» втратили свою чинність Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації» (втрата чинності від 16.03.2018). А тому не зрозуміло чому Замовник вимагає в технічому завданні від учасників, підтвердити сертифікатами певні вимоги. Вимагаємо зазначити, що учасник у випадку необов'язковості надання документів в документації повинен надати пояснення з причини ненадання такого
Відповідь: Відповідь на аналогічне питання вже надана.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56
Відповідь надана

Кількість охоронників

Номер: e885265ed66342308a87d468d86346f4
Дата опублікування: 08.03.2021 09:56
Опис: Скільки працівників має бути зазначено в довідці про наявність працівників? Одного буде достатньо? Чи потрібно 3 людини?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Чисельність працівників повинна відповідати вимогам чинного трудового законодавства України.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56
Відповідь надана

Об'єм послуг

Номер: 8fb942931d964bdfa82c7c5d6516fc57
Дата опублікування: 08.03.2021 09:54
Опис: Яка загальна кількість людино/годин охорони?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовник, в тендерній документації, не вимагає від Учасників калькуляції людино/година. Відповідно до тендерної документації, Учасник подає загальну суму своєї пропозиції з урахуванням технічних вимог Замовника.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56
Відповідь надана

Уточнення

Номер: b4b136bc12cd4834ad753e127d4dc2cb
Дата опублікування: 08.03.2021 09:54
Опис: З якої дати початок надання послуг з охорони, враховуючи всі періоди здійснення публічних закупівель (аукціон, кваліфікацію, період оскаржень)?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Початок надання послуг з охорони з моменту підписання договору.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56
Відповідь надана

Медичний працівник

Номер: 7b27f139b09f474d85516a11a2d26961
Дата опублікування: 08.03.2021 09:51
Опис: У документації визначено, що Водії ГШР та ГКНС перед виїздом повинні проходити медичний огляд медпрацівником у відповідності до (п.1.4, п.1.8 розділу І Положенні про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 № 65/80), який має: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, відбиток номерного штампу - централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка на виконання вимог наказу ДП «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій» МОЗ України №80/1-ОП від 03.03.2008 (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»). У разі відсутності в штаті Учасника медичного працівника він має право укласти договір з відповідним медичним закладом в штаті якого є медичний працівник з вище зазначеними документами.(надати договір та копії вище вказаних медичних документів. Відповідно до даного положення щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник). Тобто дана вимога стосуєтья ДО суб'єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів та вантажів тобто є ПЕРЕВІЗНИКАМИ. Не зрозуміло яким чином група швидкого реагування належить до перевізників. По-друге, відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності взагалі не передбачається, що суб'єкти господарювання повинні мати в штаті медичного працівника чи укладати договори з якимись медичними закладами. Вимагаємо видалити вимогу, яка взагалі не стосується предмету закупівлі. В противному випадку ми будемо звертатися до АМКУ
Відповідь: Відповідно до ст. 46 Закону України «Про дорожній рух» для медичного контролю обслуговування водіїв та їх оздоровлення підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та господарювання при чисельності водіїв 100 і більше чоловік створюються відомчі спеціалізовані медичні, фельдшерські та оздоровчі пункти, медико-санітарні частини, поліклінічні відділення та заклади охорони здоров'я, а при чисельності водіїв менше 100 чоловік - з територіальними медичними закладами укладаються договори на їх медичне обслуговування. Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у своємулисті № 3259 від 16.03.2010 зазначив, що діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог ст. 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню. Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України № 65/80 від 31.01.2013 затверджено Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів. Відповідно до п. 1.8 даного Положення щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа». Крім того, наказом ДП «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій» МОЗ України № 80/1-П від 03.03.2008 затверджено Інструкцію про порядок видачі і використання штампів медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. Згідно даної Інструкції медичний працівник, що проводить щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв, повинен мати наступні документи: - свідоцтво, яке підтверджує право зазначеного медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащенного кабінету та на протязі визначеного терміну; - довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів. Номерний штамп – централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка. Отже, якщо кількість водіїв на вашому підприємстві не сягає 100 осіб, то ви маєте право укласти договір з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надасть вам у відповідності до умов цього договору свого медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56
Відповідь надана

Невідповідність вимог

Номер: fd7be0ccc60842a5804cb1ab91dd9a32
Дата опублікування: 08.03.2021 09:44
Опис: Чому вимоги, що стосуються кваліфікаційних прописані в технічному завданні? Чому вимоги в технічному завданні відрізняються від тих, що зазначені в кваліфікаційних. Вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства. Адже, якщо учасник випадково зробить помилку при складанні пропозиції в технічному завданні, а саме в документах, що є кваліфікаційними, то Замовник таким чином позбавляє право на виправлення даних помилок протягом 24 годин.
Відповідь: Замовник керується ст.16 Закону України про публічні закупівлі.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56
Відповідь надана

Страхування

Номер: 16d45e50c0bb4bc8807704de2a6357e0
Дата опублікування: 08.03.2021 09:39
Опис: У документації встановлена вимога, що уУчасник повинен мати договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Керуючись нормами Закону України «Про страхування» (далі – Закон) страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до ст. 6 «Добровільне страхування та його види» до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами (п.15 ст. 6 Закону). Даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим. Згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги з охорони. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015р. № 960. В зазначених Ліцензійних умов не йдеться про наявність страхового полісу відповідальності перед третіми особами. Відповідно до п.4. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації. Крім того, замовником не вказано обґрунтованість вказаної вимоги. Також, необхідно зазначити, що аналогічну думку висловила постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 24089-р/пк-пз від 29.12.2020. Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти не можливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, щоб вона «містила детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення публічних закупівель є: максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг з охорони полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. Не кожна охоронна організація спроможна відшкодувати значну майнову шкоду, навіть вартістю всієї своєї матеріально-технічної бази. У такому випадку гарантом захисту майнових інтересів Замовника може бути страхова компанія за договором страхування професійної відповідальності Учасника, що передбачає компенсацію завданої шкоди Замовнику. Саме тому, Замовником було прийнято рішення за для убезпечення будівлі та прилеглої території АТП ГФД СКМУ від можливих ризиків понесення значних майнових збитків внаслідок неналежного виконання охоронною організацією своїх обов’язків, включити до Технічних вимог на закупівлю вимогу щодо надання учасником копії договору добровільного страхування професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику. Вищезазначений договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) має можливість укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень. Визначаючи розмір страхової суми, Замовником було враховано реальні можливості учасників, розмір орієнтовної вартості закупівлі та відповідний розмір можливої страхової компенсації завданої шкоди. На підставі вищевикладеного, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань щодо неможливості виконання вказаної вимоги Тендерної документації та не доводить, яким чином наведена умова порушує права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та перешкоджають Вам чи будь-якому іншому суб’єкту господарювання взяти участь у процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 307a067f94e442e28cc703e3629f6c04
Дата опублікування: 08.03.2021 09:27
Опис: У документації встановлена вимога надати договори з надання послуг з охорони підприємств чи організацій( не менше трьох), укладених в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, з кількістю постів не менше ніж в оголошеній закупівлі, з строком надання послуг не менше десяти місяців. Стаття 16 Закону України встановлює право Замовника вимагати наявність аналогічного досвіду за предметом закупівлі. Проте Закон України "Про публічні закупівлі" не дозволяє обмежувати наявність аналогічного досвіду ЛИШЕ в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Учасник може мати як досвід охорони комерційних організацій тощо так і досвід виконання аналогічних договорів у сфері публічних закупівель. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, в противному випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Відповідь: Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56
Відповідь надана

Довідка МВС

Номер: 506e563780fd4fa79295628883c2e13f
Дата опублікування: 08.03.2021 09:23
Опис: У документації наявна вимога надати документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України, виданий у 2021 році.Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Відповідно до п. 2, ч. 1. ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Відповідно до п. 3.5 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 15.05.2013 №365 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання. При прийнятті на роботу суб’єкт охоронної діяльності вимагає у зазначених осіб надати зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. Крім цього, ліцензійні умови є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, які здійснюють охоронну діяльність. А значить для отримання ліцензії на здійснення охоронної діяльності необхідно дотримуватись всіх ліцензійних умов. Тобто, суб’єкт господарювання, який має ліцензію на здійснення охоронної діяльності має відповідний персонал охорони, який відповідає чинному законодавству у сфері охоронної діяльності. Тобто чинним законодавством про охоронну діяльність не вимагається надання документу, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий не раніше 2021 року. Згідно з роз’ясненнями Міністерства внутрішніх справ довідка про відсутність або наявність судимості не має строку дії, оскільки чинним законодавством строк дії необумовлений, оскільки довідка видається «станом на (дата перевірки)». Тим паче, відповідно до п. 16 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 №1256 легітимність Довідки може бути перевірена через офіційний веб-сайт МВС. Таким чином, бачимо, що вимога щодо надання документа, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданого не раніше дати виходу оголошення може зменшити коло потенційних учасників у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель. Вважаємо, що довідки які видані у 2020 році при прийнятті на роботу працівників чи навіть 2019 році можуть підтвердити відсутність обмежень у особи. Замовник тим паче має можливість самостійно перевірити інформацію у відкритих реєстрах. У зв'язку з цим вимагаємо видалити вимогу, що даний документ повинен бути станом на певну дату. (вважаємо, що найголовніше, що він просто має бути чинним). Звертаємо увагу, що дана вимога підлягає коригуванню як у Додатку №1 до документації, так і в технічному завданні. У випадку незадовільнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Відповідь: Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник бажає отримання якісних послуг від Учасників. З метою уникнення ризиків потрапляння до складу охоронників об’єкту Замовника осіб, які нещодавно могли мати судимість за скоєння умисних злочинів, Замовник і встановив вимогу надання відповідної довідки МВС, яка видана в 2021 році, оскільки в загальнодоступному Реєстрі МВС України можливо тільки підтвердити факт надання довідки про відсутність судимості станом тільки на дату видачі, що не підтверджує факту відсутності судимості на момент подачі тендерних пропозицій. Окрім цього, дані довідки ДІТ МВС України надаються безкоштовно та замовити їх можна дистанційно. Також хочемо зауважити, що відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Разом з тим на даний час Державне Підприємство "ДОКУМЕНТ" надає послуги по здійсненню представницьких функцій у підрозділах МВС України з питань оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей. Термін видачі довідки від 3(трьох) до 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Зважаючи на те, що строк подачі тендерної пропозиції складає 16 днів, будь-який учасник у разі відсутності довідки МВС, має змогу отримати вищезазначені довідки у строк достатній для участі в закупівлі. Враховуючи специфіку об’єкта та вимоги, які висуваються законодавством до Замовника стосовно рівня організації служби охорони, Замовник вважає, що повинен вимагати і від учасників належного рівня підготовки та досвіду. Замовник вважає дану вимогу в тендерній документації обгрунтованою та не дискримінаційною.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: b7d1b254268e4cbb97ac3da07c53cab8
Дата опублікування: 08.03.2021 09:18
Опис: У документації встановлена вимога надати довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 23-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником не менше п’яти років. Чому саме 23-річного віку? Відповідно до статті 11 Закону України "Про охоронну діяльність" Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку. Яким нормативним документом встановлено, що досвід охоронника має бути не менше 5 років? Вам не здається, що дана вимога по-перше звужує коло потенційних учасників, а по друге є абсурдною. Охоронець з досвідом 1 рік може бути більш кваліфікованим, ніж той, що охороняє бібліотеку протягом п'яти років. Вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства і видалити дискримінаційні вимоги
Відповідь: Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 11.03.2021 16:56