-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбук, Багатофункційні пристрої, ламінатори
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
164 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 820.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 820.00 UAH
Період уточнення:
04.03.2021 17:23 - 11.03.2021 00:00
Відповідь надана
Сертифікація на ламінатори
Номер:
39f3d9a51df54e9a82e43ee8cc8f92fc
Дата опублікування:
10.03.2021 17:06
Опис:
Шановний замовник. Предмет закупівлі МФУ, Ламінатор не підлягає обов’язковій сертифікації на території України.
Відповідно наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. No 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, Задля дотримання конкуренції пропонуємо прибрати з тендерної документації вимоги щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Відповідь:
На Ваш лист повідомляємо, що обладнання закуповується для закладів освіти, тому вимога про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обгрунтованою бо засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу.
Дата відповіді:
11.03.2021 11:35
Відповідь надана
Щодо надання автризаційного листа виробника
Номер:
368e73693fb14d598c2d862cad27e3c0
Дата опублікування:
09.03.2021 18:04
Опис:
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що вимога надати лист від виробника або його офіційного представництва не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу. Зазначена вимога є законною, що підтверджується рішенням АМКУ №9988-р/пк-пз від 27.09.2018р. Також звертаємо Вашу увагу, що рішення на які ВИ посилаєтесь стосуються вимоги про надання листа від виробника, в закупівлі Вижницької міської ради вимагається надання лист від виробника або його офіційного представництва.
Дата відповіді:
09.03.2021 19:46
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
27e980902d834a388ea4b2e903e16aed
Дата опублікування:
07.03.2021 18:58
Опис:
Просимо забрати з документацій пункти "Учасник повинен надати лист від виробника або його офіційного представництва в Україні запропонованого Учасником багатофункціонального пристрою який підтверджує статус учасника як партнера виробника із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника та із вказанням гарантійного терміну на товар, що пропонується.", так як цей пункт Згідно Закону України, класифікується як дискримінація учасників.
Відповідь:
На Вашу вимогу повідомляємо, що вимога надати лист від виробника або його офіційного представництва не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників процедури закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу. Зазначена вимога є законною, що підтверджується рішенням АМКУ №9988-р/пк-пз від 27.09.2018р.
Дата відповіді:
09.03.2021 19:44