• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво автомобільної дороги в обхід м. Мелітополя від автомобільної дороги М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта до автомобільної дороги М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

748 560 134.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 742 800.67 UAH
Період уточнення: 04.03.2021 17:02 - 31.03.2021 00:00
Відповідь надана

Роз’яснення щодо змісту терміну «паль стоянів»

Номер: 615eba53eb2b45beacdb9f2eb495a884
Дата опублікування: 24.03.2021 13:32
Опис: Шановний Замовнику, просимо Вас надати роз’яснення. Згідно Таблиці 1.6. Додатку №1 ТД про виконання аналогічного договору. Відповідно до п.7. Перелік основних видів робіт: «7. Влаштування паль стоянів та проміжних опор у кількості – 160 м;» виникає наступне питання: «Що Замовник розуміє під терміном «паль стоянів»? Просимо надати детальне роз’яснення щодо змісту терміну «паль стоянів».
Відповідь: Шановний Учаснику! Технічним завданням передбачено будівництво шляхопроводу через залізничні колії. Конструктивно шляхопровід складається з двох крайніх опор, які називаються стоянами. Для влаштування фундаменту таких стоянів використовуються залізобетонні забивні палі. Саме про такі палі зазначено у п.7 Переліку основних видів робіт Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Слід зазначити, що загальний обсяг забивних паль стоянів складає 160м2.
Дата відповіді: 24.03.2021 15:36