• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб (в захисній плівці)

Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника

Торги відмінено

634 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 170.50 UAH
Період уточнення: 03.03.2021 09:20 - 09.03.2021 00:00
Відповідь надана

Договір

Номер: bca9834c64d94230977fe855c764b19f
Дата опублікування: 08.03.2021 21:19
Опис: Пункт 7.2. У разі порушення Постачальником строків виконання зобов’язань за цим договором, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товару, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості товару. Пеня нараховується до моменту фактичного виконання Постачальником зобов’язань за цим Договором. Прохання пояснити додатковий розмір штрафу сім відсотків вартості товару відповідно чинного законодавства з метою уникнення непорозумінь у подальшому.
Відповідь: Згідно ст. 231 Господарського кодексу України за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Дата відповіді: 11.03.2021 09:06
Відповідь надана

Умови оплати договору

Номер: d19135cca0cb4d81aec56a1246b43379
Дата опублікування: 08.03.2021 11:18
Опис: Пункт 4.3. Договору - Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Згідно оголошення про проведення торгів оплата за наданий товар здійснюється на підставі рахунків на протязі 7 банківських днів. Згідно п.4.6 Тендерної документації Розмір оплати - 100% від суми договору протягом 7 робочих днів з дати отримання накладної (акту) на товар. Прохання роз'яснити, що є підставою для оплати, рахунок чи накладна. Прохання роз'яснити вірний термін оплати 7 чи 30 днів та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Протягом 7 банківських днів з отримання накладної бухгалтерією беруться юридичні зобов’язання в Державній казначейській службі. Рахунки необхідні для бухгалтерської звітності. Враховуючи той факт, що заклади освіти є бюджетними установами та обслуговуються централізованою бухгалтерією Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради у зв’язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Постачальником, не більше 30 днів.
Дата відповіді: 11.03.2021 09:06
Відповідь надана

Договір

Номер: d2ecf00ac7e647fe8d89bb95ff6b258b
Дата опублікування: 08.03.2021 11:10
Опис: Пункт 2.2. Постачальник гарантує постачання продуктів харчування у відповідності до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, Закону України «Про ветеринарну медицину» від 25.06.1992 № 2498-XII, а також Інструкції «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості» від 15.06.1965 № П-6 і «Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по якості» від 25.04.1966 № П-7. Прохання пояснити, яким чином Закон України «Про ветеринарну медицину» від 25.06.1992 № 2498-XII стосується постачання хліба та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Замовник не має можливості передбачити рецептури приготування хліба, тому якщо постачальник використовує яйця курячі для випікання хлібу, згідно своєї рецептури, в такому випадку на даний товар поширюються вимоги Закону України «Про ветеринарну медицину» від 25.06.1992 № 2498-XI. Згідно тендерної документації Замовника Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Для цього достатньо аргументувати причину не подання документу, згідно законодавстом, у довідці в довільній формі.
Дата відповіді: 11.03.2021 09:04
Відповідь надана

Договір

Номер: d3f66b999b4e41eaa1e913dc2fcfd1ec
Дата опублікування: 08.03.2021 11:08
Опис: Пункт 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Прохання роз'яснити які документи є доказом обставин непереборної сили для уникнення непорузумінь в подальшому та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності. Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва видається безкоштовно.Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощo.
Дата відповіді: 11.03.2021 09:02
Відповідь надана

Договір

Номер: bbc726a0b9fa4d6a9ecdff23e58bc12b
Дата опублікування: 08.03.2021 11:05
Опис: Пункт 3.4. Ціна за одиницю товару може бути збільшена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Прохання роз'яснити, які документи необхідно надати для збільшення ціни для уникнення непорозумінь у подальшому та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Визначеного і конкретного переліку підтвердних документів та органів, які їх мають видавати, законодавство не передбачило. У кожному випадку це буде той документ, який підтверджує факт коливання ціни конкретного предмета закупівлі. Документом, який підтвердить коливання цін може бути довідка відповідного органу, який має повноваження моніторити ціни на конкретний товар, визначати зміни в цінах на такий товар. Або – експертний висновок про зміну цін таких товарів на ринку. А у випадку зниження цін на товар, постачальник за договором може надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку в бік зменшення.
Дата відповіді: 11.03.2021 08:58
Відповідь надана

Договір

Номер: 0fe817659d13477badc9327f76676872
Дата опублікування: 08.03.2021 11:00
Опис: Пункт 3.4 Договору - Ціна за одиницю товару може бути збільшена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Але ж неможливо збільшити ціну товару за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Збільшити ціну товару не збільшивши при цьому суму договору можна лише за рахунок зменшення кількості товару. Прохання надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: п. 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; Сторони договору при його змінах (не зважаючи на збільшення ціни за одиницю товару), — загальну суму договору сторони не мають права збільшувати. Тому при збільшенні ціни за одиницю товару необхідно зменшити кількість товару та привести у відповідність загальну суму договору (тобто зменшити її).
Дата відповіді: 11.03.2021 08:48
Відповідь надана

Договір

Номер: cba16ef7415a4d7d8924b5653d055545
Дата опублікування: 08.03.2021 10:53
Опис: У п.5.2. Договору сказано - Місце поставки товарів: заклади освіти Карлівської міської ради. Замовник згідно оголошення про проведення відкритих торгів та згідно тенденрної документації Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради Код ЄДРПОУ 44104383. Карлівська міська рада це інша юридична особа. Код ЄДРПОУ 21046549. https://karlivka-mrada.gov.ua/feedback/ Так кому поставляти хліб? Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Постачання повинно здійснюватися до закладів освіти, відповідно до Додатку 6 тендерної документації та Додатку 2 до проєкту Договору.
Дата відповіді: 11.03.2021 08:46
Відповідь надана

СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Номер: c3a5ac5dccb64d6bab20b9c3fffd93e1
Дата опублікування: 07.03.2021 11:59
Опис: У додатку 4 СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації третій абзац Товар необхідно поставляти у кожний заклад освіти Карлівської міської ради. Замовник згідно оголошення про проведення відкритих торгів та згідно тенденрної документації Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради Код ЄДРПОУ 44104383. Карлівська міська рада це інша юридична особа. Код ЄДРПОУ 21046549. https://karlivka-mrada.gov.ua/feedback/ Так кому поставляти хліб? Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Постачання повинно здійснюватися до закладів освіти, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.03.2021 08:42
Відповідь надана

СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Номер: 8bddb702fc334d4783f6819e1a83bd5c
Дата опублікування: 07.03.2021 11:33
Опис: У додатку 4 СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації перший абзац п'яте речення: Аромат повинен бути властивим 24окумен виду виробів, без стороннього присмаку. Що значить слово 24окумен? Який повинен бути аромат? Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Аромат повинен бути властивим даному виду виробів, тобто властивий Хлібу.
Дата відповіді: 11.03.2021 08:41
Відповідь надана

Документи для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 закону

Номер: 6cc5f26bf235417b9c8bd4ab1d394f35
Дата опублікування: 07.03.2021 11:27
Опис: У Додатку 2 Документи для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 закону п. 3) суб’єкта господарювання (учасника) протягом останніх трьох років притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення 19окумент из 19нтних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). (підстава згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону) Що значить фраза 19окумент из 19нтних. Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 4 суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
Дата відповіді: 11.03.2021 08:41