-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ВОГНЕЗАХИСНІ РЕЧОВИНИ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі додається (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додаток 2 до документації «Технічна специфікація».
Торги відмінено
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період уточнення:
02.03.2021 15:12 - 09.03.2021 10:00
Без відповіді
Відповідь на відповіді Замовника.
Номер:
00497d02777b474790a8b1fd1a99319e
Дата опублікування:
09.03.2021 09:55
Опис:
Доброго дня!
Уважно прочитавши всі відповіді Замовника, в нас складається таке відчуття, що, або цей тендер це Змова між Замовником та Виробником ДСА-2 або фахівець якій відповідає у Замовника за напрямок Пожежної безпеки, не відповідає займаної посаді і має низький рівень кваліфікації.
Пояснімо чому.
У ваших відповідях ви кажете шо ДСА-2 «…ідеально відповідає вимогам Замовника…» та «Замовник вважає, що така речовина є більш надійним та має значно більший термін експлуатації.»
Любому фахівцю, якій хоча б раз стикався з сумішшю ДСА-2 відомо, що ця суміш не є якісною та надійною, а її приготування взагалі перетворюється на якісь жарт від Виробника. Виробника ДСА-2 назвати Виробником важко, бо він тільки передає упаковку з компонентами від Постачальника Покупцю, а безпосередньо виробництвом займається Покупець. Дивиться самі, читаємо п. 4.2 Регламент робіт з вогнезахисту ДСА-2 (Далі – РР) «Приготування робочого розчину антипірену здійснюється у такій послідовності: У ємність не менше 200л заливають 105л води з температурою +60℃ і додають 30 кг компоненту №1 та 15 кг компоненту №2.» Пояснімо для НЕ фахівця очевидні фахівцю речі – робітникам Замовника, для того щоб обробити свій об’єкт, необхідно на кожному такому об’єкті мати ємність на 200л і можливість підігріти воду до температури +60℃!!!!!! Далі ще цікавіше: «При інтенсивному перемішуванні досягають повного розчинення». Це говорить о том, що Замовнику ще треба мати якісь потужний змішувач щоб ІНТЕСИВНО змішувати десь 105-120л рідини з густиною не менше 1,17г/см3 і нагадуємо НЕ фахівцям що це «действо» супроводжується інтенсивним видаленням парів аміаку і знаходитись без засобів захисту небезпечно для здоров’я. І це ще не все, далі «Цей розчин охолоджують до 30℃ і додають з перемішуванням 1,5 кг компоненту №3. Розчин відстоюється протягом 2-х годин, після чого він проціджується через сітку з отворами густиною 1200 отв./см2» Думаю Замовнику вже зрозуміло що йому ще требо придбати сітку з отворами густиною 1200 отв./см2 щоб процідити цей чудо розчин якій ЦИТУЄМО Замовника «…ідеально відповідає вимогам Замовника…». І це не все, требо ще приготувати антисептик, но це не так цікаво як приготування антипірену але теж потребує зайвої тари та часу.
Читаємо далі п. 4.3 РР «Робочі розчини сумішей ДСА-1 и ДСА-2 наносяться у два етапи. На першому етапі наноситься розчин антипірену за 2 рази, на другому – розчин антисептику…» Якщо уважно почитати п. 3 РР то ми побачимо що витрата ДСА-2 має середнє значення 550,4 г/м2. Звернемось до ГОСТ 20022.6-93 «Защита древесины. Способы пропитки.» на який посилається виробник в п. 4.4 РР. Як ми бачимо в п. 1.13.1 ГОСТу 20022.6-93 є Таблиця №2 в якій наведено показник утримання рідини при одноразовому нанесенні просочення способом обприскування (тобто поверхневим способом) і він дорівнює 140г/м2. Давайте порахуємо скільки потрібно покласти шарів ДСА-2 згідно цього ГОСТу щоб деревина поглинула 550,4 г/м2 ДСА-2. Рахуємо 550,4/140=4. Тобто як мінімум 4 шари, але кожен фахівець знає, що з кожним шаром поглинаюча здатність деревини знижується тому робіть висновки самі.
Роблячи висновок з усього сказаного висче, ми кажемо, що якщо Замовник шукає самий складний в приготуванні і використанні вогнезахист, і не дбає про здоров’я своїх працівників і бажає щоб вони більше працювали, то тоді ця суміш ДСА-2 і вона «…ідеально відповідає вимогам Замовника…».
І ще пару слів про термін експлуатації. Якщо Замовник дійсно вважає що ДСА-2 з витратою 550,4г/м2 можна нанести за ДВА рази і при цьому деревина буде захищена 10 років, тоді ДСА-2 можна номінувати на якусь премію, бо аналогів цьому «унікальному» вогнезахисту в світі не існує.
А якщо без жартів то, ми більше схиляємось до думки що Замовник має змову з Виробником ДСА-2, бо якщо ні, то тоді навіщо так ускладнювати собі життя покупаючи ДСА-2 і не надаючи змоги іншим учасникам запропонувати аналоги. Якщо Замовник не знав, то ми його інформуємо, що наука зробила крок вперед, і на ринку України існує безліч вогнезахисних речовин які не потребують додаткового розведення, а постачаються у готовому до використання вигляді, і антисептик вже входить до складу, і до речі, мають значно меншу витрату. Також не всі вважають ДСА-2 сумішшю що «…ідеально відповідає вимогам Замовника…» прочитайте хоча б Тендерну документацію (зі змінами) від 26.02.21р тендеру UA-2021-02-12-011600-c п.5 Додатку №2.
Щоб спростувати наші підозри пропонуємо Замовнику дати можливість Учасникам запропонувати Вам достойний еквівалент ДСА-2 і додати до цю можливість до тендеру. Також надайте можливість Учасникам додавати до тендеру порівняльну таблицю, в якій вони спробують переконати Вас, що запропонований ними вогнезахист ідентичний за показниками до ДСА-2 або навіть кращій і відповідає високим вимогам Замовника та Законодавства України.
В іншому випадку за результатами тендеру ми будемо змушені звертатися до контролюючих органів.
Дякуємо за розуміння і пропонуємо дотримуватися основних засад торгів- відкритість, прозорість і рівне ставлення до всіх учасників.
Відповідь надана
уточнення по відповіді на запитання №3
Номер:
81e2bba56de542df80102911a3692df6
Дата опублікування:
07.03.2021 17:01
Опис:
У відповіді на запитання №3, Ви вказали, що «…маєте намір закупити вогнезахисну речовину у вигляді суміші «Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини ДСА-2…» і не сказано жодного слова про «еквівалент» - це суперечить Закону Україні «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміну.
Наша компанія планує взяти участь в тендері з однокомпонентною сумішшю, що готується на місті застосування, додаванням холодної води, відповідно до технологічного Регламенту. Відповідно до ДСТУ 4479-2005 показники якості водних розчинів захисних РЕЧОВИН (водневий показник, густина, масова частка діючих речовин) встановлюються виробником конкретної речовини. А показники якості ДЕРЕВИНИ, обробленої водними розчинами захисних речовин повинні бути не гірші норм таблиці 2, у випадку даного тендеру, не гірші характеристик, які надає ДСА-2 обробленій деревині.
Прошу додати у відповідь на запитання №3 слово «еквівалент».
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит уповноважена особа відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне:
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
А тому Технічне, завдання щодо закупівлі Вогнезахисних речовин було розроблене Замовником, та метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Саме такі вимоги відображені замовником у документації. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник вважає, що така речовина є більш надійним та має значно більший термін експлуатації.
Отже, Замовник самостійно встановлює вимоги документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 14 Закону. Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства, та ніяким чином не порушені права учасника. Учасники, які бажають брати участь у спрощеній закупівлі мають право запропонувати замовнику товар, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 2 технічна специфікація до документації. А тому Вашу вимогу змушені залишити не задоволеною.
Дата відповіді:
08.03.2021 16:08
Відповідь надана
Умови експлуатації та термін дії обробленої вогнезахисним розчином деревини (продовження)
Номер:
424c2b7d692844fd92f4caefe916da16
Дата опублікування:
07.03.2021 16:23
Опис:
Дякую за відповідь.
Але Ви відповіли не в повному обсязі на наше запитання, відносно умов в яких буде експлуатуватися оброблена вогнезахистом деревина. Ще раз наводимо Наше питання - в яких саме умовах буде експлуатуватися оброблена вогнезахистом деревина в ОПАЛЮВАЛЬНИХ ПРИМІЩЕННЯХ (приміщення в якому штучно регулюються температура вище 0℃), або в НЕ ОПАЛЮВАЛЬНИХ ПРИМІЩЕННЯХ (приміщення без штучного регулювання кліматичних умов)? Це дуже важливо, бо в залежності від цього ми будемо пропонувати Вам відповідний "еквівалент", як то дозволяє нам ст. 23 Закону Україні «Про публічні закупівлі»
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит уповноважена особа відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: Ви у зверненні посилаєтесь на 23 Закону, проте звертаємо вашу увагу, що Замовником проводиться спрощена закупівля а не відкриті торги. А отже ст. 23 Закону не поширюється на спрощену закупівлю. Умови проведення спрощеної закупівлі передбачені ст. 14. Закону.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ст. 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. А, отже, дана закупівля проводиться на рік та відповідно замовник не знає чітко де буде експлуатуватися оброблена вогнезахисними розчинами деревина, це залежить від потреби яка виникне у Замовника протягом року. Та відповідно оброблена деревина може використовуватися як в опалювальних так і в не оплювальних приміщеннях. А тому технічне, завдання щодо закупівлі Вогнезахисних речовин було розроблене Замовником з урахуванням досвіду роботи та за для вибору товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Саме такі вимоги відображені замовником у документації.
Отже, Замовник самостійно встановлює вимоги документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 14 Закону. Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства, та ніяким чином не порушені принципи проведення публічних закупівель та права учасника. Учасники, які бажають брати участь у спрощеній закупівлі мають право запропонувати замовнику товар, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 2 технічна специфікація до документації.
Дата відповіді:
08.03.2021 16:04
Відповідь надана
Прошу надати роз’яснення вимог тендер. (продовження)
Номер:
e3f390b19822467e9a0cc531d4d7add7
Дата опублікування:
07.03.2021 16:15
Опис:
Доброго дня!
Ми не отримали вичерпаної відповіді на Наші запитання.
Наша компанія збирається запропонувати Вам «еквівалент», як то дозволяє нам ст. 23 Закону Україні «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон)
Згідно ст. 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» оголошує такі принципи:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В ст. 23 Закону сказано:
3. … У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики… До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент"»
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Нам незрозуміло чому виникла необхідність вказувати конкретну торгову марку, бо вогнезахисні речовини - це не літак, і перелік характеристик, які характеризують їх якість, дуже малий і замовник має можливість їх вказати. Також Ми не побачили обґрунтування необхідності використання саме ДСА-2. Але навіть в випадку коли таке посилання є необхідним і Ви його обґрунтуєте, Закон дозволяє пропонувати Нам "еквівалент".
Тому вимагаємо від Замовника прибрати з ТД посилання на ДСА-2, як таке що суперечить чинному законодавству, та вказати ще кількість м2 яку вам потрібно обробити вогнезахисною сумішшю, щоб ми змогли Вам запропонувати відповідний "еквівалент", як то нам дозволяє Закон.
Будь-якому фахівцю зрозуміло, що Ви купуєте вогнезахисну речовину, тому що Вам потрібно обробити певну площу дерев'яних поверхонь, тоді і в якості критерію закупівлі треба вказувати площу дерева, яку треба обробити "м2". Задавши критерій закупки - вагу вогнезахисної сумішші "кг" - це не зовсім професійно з Вашого боку, бо у різних вогнезахисних сумішей різна витрата для досягання І групи вогнезахисної ефективності, а отже з 5000кг можна обробити різну площу дерев'яної поверхні. Можливо критерій ваги вказаний свідомо, та запит на суміш саме з 4-х компонентів (2 з яких сухі порошки та 2 рідкі концентрати) також зроблено свідомо, і тоді це виглядає як змова з Виробником вогнезахисної суміші ДСА-2.
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит уповноважена особа відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: Ви у зверненні постійно посилаєтесь на 23 Закону, проте звертаємо вашу увагу, що Замовником проводиться спрощена закупівля а не відкриті торги. А отже ст. 23 Закону не поширюється на спрощену закупівлю. Умови проведення спрощеної закупівлі передбачені ст. 14. Закону.
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
А тому Технічне, завдання щодо закупівлі Вогнезахисних речовин було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір товару, який би ідеально відповідали вимогам Замовника. Саме такі вимоги відображені замовником у документації. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник вважає, що така речовина є більш надійним та має значно більший термін експлуатації.
Отже, Замовник самостійно встановлює вимоги документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 14 Закону. Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства, та ніяким чином не порушені принципи проведення публічних закупівель та права учасника. Учасники, які бажають брати участь у спрощеній закупівлі мають право запропонувати замовнику товар, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 2 технічна специфікація до документації.
Дата відповіді:
08.03.2021 15:50
Відповідь надана
Відповідь на відповідь 1 та 2
Номер:
5fd4aa1df74343a5b59d525527315941
Дата опублікування:
07.03.2021 10:00
Опис:
Доброго дня!
Дякуємо за відповідь на перше і друге запитання.
Ви досить чітко підкреслили у відповіді що протоколи (звіти тощо) кліматичних або періодичних випробувань повинні додаватися до Регламенту Робіт з вогнезахисту виробником, тому ми приймаємо ваше рішення не вносити зміни до ТД, і просимо уважно слідкувати за тим щоб виробник ДСА-2 додав протокол №63/1-2019 до регламенту.
Ще раз дякуємо і гарних свят.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
08.03.2021 12:30
Відповідь надана
Умови експлуатації та термін дії обробленої вогнезахисним розчином деревини
Номер:
64367123cefb4c4b8af388b4a711116b
Дата опублікування:
04.03.2021 16:23
Опис:
1. Прошу надати роз’яснення, оброблена деревина, сумішшю просочувальною для поверхневої вогнезахисної обробки ДСА-2 або еквівалент, буде експлуатуватися в опалювальних чи неопалювальних приміщеннях?
2. Якій строк експлуатації обробленої деревини повинен бути підтверджений відповідними документами, згідно пп 2. п 2 розділу IV Наказу № 1064 від 26.12.2018 Про затвердження Правил з вогнезахисту
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит уповноважена особа відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: оброблена деревина, сумішшю просочувальною для поверхневої вогнезахисної обробки ДСА-2 або еквівалент, буде використовуватися для складових частин конструкцій горищних приміщень будівель. Термін обробленої деревини «Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини ДСА-2» - десять років експлуатації.
Дата відповіді:
05.03.2021 14:32
Відповідь надана
Прошу надати роз’яснення вимог тендер.
Номер:
ac17a649f288454991b1d7b26a3ff2c9
Дата опублікування:
04.03.2021 16:16
Опис:
Предметом закупівлі є «Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини ДСА-2» «або еквівалент». Також у оголошенні зазначено, що «Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж у товару зазначеному у вимогах».
Наша компанія має намір прийняти участь у даному тендері, і має бажання запропонувати Вам еквівалент. Ми гадаємо, що на ринку України є вогнезахисні речовини з кращими характеристиками ніж ДСА-2, за вигіднішою ціною, тому виникає ряд запитань:
1. Ваша компанія має намір закупити 5000 кг вогнезахисної речовини в готовому вигляді (просочувальні вогнезахисні речовини) чи у вигляді суміші (суміші для просочувальних вогнезахисних речовин), згідно Розділу III. «Класифікація вогнезахисних засобів» Наказу МВС України №1064?
Пояснимо наше запитання, бо Ви посилаєтесь на характеристики саме ДСА-2, а ДСА-2 виготовляється у вигляді суміші, і нам треба зрозуміти, який саме аналог Вам запропонувати.
- Якщо Ви бажаєте придбати 5000 кг готового розчину ДСА-2, то при витраті 550,4 г/м2 (згідно сертифікату DCS.0000643-19) Ваша компанія зможе обробити 5000/0,5504=9084м2 поверхні (без врахування втрат).
- Якщо Ви бажаєте придбати 5000 кг суміші ДСА-2, то при розведені згідно регламенту (30% сухих речовин і 70% рідина), Ваша компанія отримає 16666 кг готового розчину ДСА-2 і зможе обробити 16666/0,5504=30281м2 поверхні (без врахування втрат).
Це питання є принциповим, бо на ринку України існують вогнезахисні розчини з різними витратами, і в залежності від неї 5000 кг можна обробити різну кількість деревини.
Наприклад, нижче приведемо розрахунки, скільки можна обробити м2 деревини кількістю 5000 кг, речовинами з різною витратою (без врахування технологічних втрат при нанесенні).
250г/м2 - 5000/0,25=20000м2
300г/м2 – 5000/0,3=16666м2
350г/м2 – 5000/0,35=14285м2
Тому із наведеної вище інформації, просимо надати відповідь, який саме показник для Вас є обов’язковим при посиланні на ДСА-2, кількість речовини 5000кг або кількість обробленої поверхні 30000м2? В залежності від цього Ми запропонуємо Вам аналог.
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит уповноважена особа відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: маємо намір закупити вогнезахисну речовину у вигляді суміші для її приготування згідно замовлених в технічній специфікації даних .
«Суміш просочувальна для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини ДСА-2», яка складає:
- Антипірен:
компонент №1 (сухий)
компонент №2 (сухий)
компонент №3 (концентрат)
- Антисептик:
компонент №4 (водний концентрат)
Для нас є важливим показники кількості речовини, кількість площі обробленої поверхні, термін експлуатації обробленої деревини.
Дата відповіді:
05.03.2021 14:28
Відповідь надана
Внесеня змін до Оголошення 2
Номер:
6d3598f4f3694d3ebaba8105a042bfc0
Дата опублікування:
04.03.2021 15:30
Опис:
Лист ДСНС з роз’ясненням пп 2. п 2 розділу IV Наказу № 1064 від 26.12.2018 «Про затвердження Правил з вогнезахисту» можна завантажити за скороченім посиланням http://surl.li/enuc
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит уповноважена особа відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: учасником не задано питання. Просимо уточнення питання?
Дата відповіді:
05.03.2021 14:26
Відповідь надана
Внесеня змін до Оголошення
Номер:
9582a65a66f84bad9da03ee170192bb4
Дата опублікування:
04.03.2021 15:15
Опис:
Прошу внести зміни в тендерну документацію, а саме в Додаток №2 до «Оголошення» в пункт ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.
Цей пункт пропонуємо викласти в редакції :
Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Законодавства України до предмета закупівлі, а саме:
1. Копію сертифікату відповідності;
2. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
3. Регламент робіт з вогнезахисту.
4. Протокол сертифікаційних випробувань на підтвердження групи вогнезахисної ефективності згідно вимог п.6.23 ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»
5. Протокол або звіт на підтвердження строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) Згідно пп 2. п 2 розділу IV Наказу № 1064 від 26.12.2018 «Про затвердження Правил з вогнезахисту»
Протокол або звіт є обов’язковими Згідно пп 2. п 2 розділу IV Наказу № 1064 від 26.12.2018 «Про затвердження Правил з вогнезахисту» де сказано: «строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту)» тому цей протокол обов’язково має бути доданий до регламенту . Також обов’язковість додавання результатів кліматичних або періодичних випробувань у вигляді протоколу або звіту роз’яснюється в листі від ДСНС (лист додаємо та пропонуємо з ним ознайомитись). Тому просимо додати ці вимоги до вимог тендеру.
Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня. У відповідь на Ваш запит уповноважена особа відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: Внести зміни в документацію вважаємо недоцільним. В офіційному листі Департаменту з запобігання надзвичайних ситуацій №26-11509/261-2 від 06.08.2020 за посиланням http://surl.li/enuc зазначено, що згідно з підпунктом 2 пункту 2 розділу IV Правил з вогнезахисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 №1064, документи (протоколи, звіти тощо), які складаються за результатами кліматичних або періодичних випробувань мають додаватися до Регламенту. Водночас Додаток 2 до документації передбачено, що Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі,одним з яких є Регламент робіт з вогнезахисту.
Дата відповіді:
05.03.2021 14:25