• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки

Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради». Україна, 63304, Харківська обл., місто Красноград, вул.Соборна, будинок 77. ЄДРПОУ 43991328. Категорія п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). Вид закупівлі аб. 1., п. 5, ч. 2, ст 4 (відкриті торги).

Завершена

493 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 465.00 UAH
Період уточнення: 02.03.2021 14:25 - 15.03.2021 00:00
Відповідь надана

Питання

Номер: cd93c9ed85a9410ba2f74f53fdd4274a
Дата опублікування: 07.03.2021 01:04
Опис: Шановний замовник, нами направлено звернення щодо отримання авторизаційного листа до декількох виробників ноутбуків яким відповідають ваші вимоги, і було отримано повідомлення що даний тендер вже застовбив один і той же учасник. Як відомо, жоден виробник не видає такого листа під конкретний тендер більше ніж одному учаснику. Відповідно не ми, не жоден інший учасник не зможемо прийняти участь у даному тендері із-за цієї вимоги про надання авторизаційного листа із вказівкою номера тендеру, що є дискримінація та порушення ЗУ "Про економічну конкуренцію" та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дуже просимо вас прибрати дану пусту вимогу, яку хтось з учасників використав для штучного усунення конкуренції. Заздалегідь дякуємо за сприяння здоровій конкуренції.
Відповідь: Доброго дня! Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією по відношенню до інших учасників, зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Статтею 10 вказаного вище Закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Отже, ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Отже, під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції. Тому немає ніяких підстав для дискримінацій. Вимогами ч.1 ст. 23 Закону передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначена вимога реалізована в тендерній документації на дану закупівлю. Крім того, вимогами ч.1 ст. 23 Закону передбачено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". У тендерній докуменації на дану закупівлю відсутнє посилання на конкретну марку або виробника. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 10.03.2021 15:21